Skocz do zawartości

bozztom

Forumowicze
  • Postów

    124
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    Krakow

Osiągnięcia bozztom

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader (13/46)

0

Reputacja

  1. nie no rozrusznikiem nie bede krecil dopoki nie pozakladam dekli i wszystkiego do kupy :buttrock:
  2. Moze malo zrozumiale napisalem, ale sam wymienialem lancuszek rozrzadu po raz pierwszy w zyciu, i nie bylem pewien czym przesunac walki z lancuszkiem. teraz juz wiem. lancuch zalozony znaki pasuja tak jak przedtem idealnie, swiece wykrece jeszcze dzis i sprawdze czy nic nie blokuje sie. pozdrawiam
  3. Jak sie nigdy nie spróbuje to sie nigdy nie naucze. taką mam zasade:) ściąglem napinacz ,poluzowalem zebatki nie ruszajac wałkami nawet o cwierc milimetra. zalozylem lancuch i oznaczenia sie zgadzają idealnie , oba exy na kołach zebatych są równolegle do ścianki głowicy tak jak poprzednio bylo. wszystko jest idealnie tak jak bylo, teraz mam dylemat czy odpalic go czy nie. Jak moge sie jeszcze upewnic czy jest dobrze ustawiony rozrząd? wiem wiem powinienem oddac do serwisu ale wole sie sam dowiedziec. pozdrawiam
  4. przepraszam ze sie podpinam pod temat, ale wie ktos gdzie moge znaleść takiego samego jpg. z ustawieniem rozrządu do cbr 600 pc25?
  5. wiem wiem, poluzowalem juz go, ale chodzi mi o przesuniecie wszystkich wałków żeby łancuszek troche przesunął sie będąc ciagle zalozony.jak to wykonac? ta sruba na dolnej zebatce?
  6. tak jak w temacie , honda cbr f2 , wymieniam łancuszek rozrzadu , potrzebuje przesunac lgo ale nie jestem pewien czym :icon_exclaim: po zdjeciu dekla jest nakretka na zebatce oraz taka podkladka z ząbkami tak jakby na jakis specjalny klucz. Wiem że zgodnie z kierunkiem wskazówek zegara przekręcać ale nie jestem pewien jak to przekręcić. pozdrawiam!!
  7. koles od ktorego kupilem motor mowil ze to lancuszek rozrzadu, wymienil napinacz na ten od f3 i bylo troche lepiej, ale nadal go slychac, widocznie jak jezdzil na zepsutym napinaczu , rozciaglo lancuszek i przez to te dzwieki, ale glowy sobie nie dam uciac.
  8. Witam, motor to cbr 600 f2 przebieg 45000 ,mam problem z łańcuszkiem rozrządu? ale czy to lancuszek napewno nie wiem, na postoju czy zimny czy cieply silnik, nic nie dzwoni, problem pojawia sie dopiero podczas jazdy gdy puszczam gaz i schodzi z obrotów. staram sie hamowac tylnym hamulcem bez sprzegla gdy chce zwolnic zeby nie bylo slychac tego wkurzającego dźwięku, ale to nie jest rozwiazanie. odkrecilem dolny dekiel i z tego co widac napinacz dociska z calej sily lancuch, nie ma szansy zeby on o cos uderzal jak napinacz jest przykrecony(napinacz jest od f3). Moge zrobic filmik na youtubie i pokazac jak lancuszek jest naciagniety jesli to cos pomoze. Mam w zwiazku z tym mam pare pytań; 1.czy mozliwe ze oleju jest troche za malo i slychac taki dzwiek? (jaki olej lać do f2) ? 2.czy mozliwe ze sprzeglo slychac? poniewaz na postoju nic nie rzęzi. 3.jak mozna przesunac lancuszek? (ktora sruba służy do tego) ? 4. Czy jest mozliwosc zalozenia zakutego fabrycznie lancuszka do cbr (rozrzad po prawej) jesli tak w jakiej kolejnosci i w jaki sposób to wykonac? 5. Jak sprawdzic czy napinacz dziala poprawnie? z góry dzięki za pomoc!
  9. Witam, nie orientuje sie ktoś jak wygląda rejestracja motocykla (dokladniej ramy) która kupilem w anglii na ebay'u? Poprzednia mi strzeliła przy wypadku...Sprzedawca razem z ramą wysyła logbook jakiś, co ja mam zrobić po otrzymaniu wszystkiego? pozdrawiam i prosze o pomoc
  10. A jak wyglada sprawa z ramą do motocykla z anglii? na rame nie dostaje umowy kupna sprzedaży. Facet mówi że dorzuca "registration document" Motocykl mam juz od dawna tylko ze z pękniętą ramą a nie chce jej naprawiać ani przebijać numerów. Poprostu przełozyc wszystko i zarejestrowac na tamtą rame... Nie orientuje sie ktoś w jaki sposób moge to zrobić? wystarczy ten registration document?
  11. Witam , poszła mi rama w VFR 400 :/ ciężko jest dostać taką rame używaną. Nie orientuje sie ktoś czy rama ze starej VFR750 podejdzie do vfr400 ? na zdjeciach wygladaja prawie identycznie, ale to tylko zdjecia... i czy musialbym go zarejestrowac jako VFR750 z silnikiem 400 jezeli podeszla by rama? prosze o jakakolwiek pomoc jeżeli ktoś zoreintowany w tym temacie. pozdro!
  12. Moze sie nie zablokuje nic :icon_biggrin: kupiłem silikon i material do wycinania uszczelek. poprostu sie okazalo ze uszczelka ktora zalozylem jest zbyt cieńka i stąd ten hałas. Ale i tak mnie martwi lekki szum przy wcisnieciu sprzegla... Kosz sprzęgła jest poluzowany , tak z 2 mm w kazda strone mozna nim ruszac... u mechanika powiedzieli ze to jest normalne, ale jakos im nie wierze...
  13. Witam, mam problem... chcialem wymienic tarcze i sprezyny sprzegla, lecz okazalo sie ze sprzedali mi za duze niewiem dlaczego, zalozylem sprezyny same ze starymi tarczami i odbijalo tak ze prawie dwoma rekami trzeba wciskac klamke, wiec zalozylem stare - poskladalem i okazuje sie ze szelesci cos gdy sie wciska sprzeglo ale ciekawostka jest to ze szelesci tylko gdy motor jest postawiony w pionie lub w prawa strone przechylony. po zdjeciu okazlo sie ze kosz trze o dekiel na dole (1cm dlugosci rysy), i jest maly luz na nim. co mam zrobić ? myslalem ze te sprezyny zbyt mocne poluzowaly kosz delikatnie i przez to wpada w drgania i rysuje mi dekiel, druga opcja bardziej glupia to uszczelka ktora jest tektorowa, orginalna zdaje sie grubsza troszeczke wiec dekiel jest zbyt blisko o doslownie milimetr i to powoduje rysy i stuki. Nie wiem jak mozna dokrecic bardziej ten kosz z zebatką :P jakas dziwna nakretka na specjalny klucz jest (okragla z 3 nacięciami. Przed montazem sprzeglo bylo slabe ale nie tarło nic o dekiel, zalezy mi na czasie bo zlot na rozpoczecie sezonu jest a nie moge go przegapić :evil: blagam , pomocy dobrzy ludzie :banghead: ... Jest jeszcze mozliwosc ze pojade tak jak jest, moze sie nie przetrze na wylot :evil: pozdrawiam
  14. Więc wszystko jasne. Zawsze uwielbiałem to zdziwienie ludzi z mocniejszymi maszynami że taki silniczek 400cc a tak ciągnie :icon_razz:
  15. Mam takie dziwne pytanie, Chciałem porównać przyspieszenie mojej hondy Vfr 400 z kolegi suzuki gsxf600 i co sie okazało? Moja Vfrka przyspiesza o niebo lepiej niż suzuki które ma większą pojemność :icon_razz: . gsxf kolegi nie jest w opłakanym stanie więc silnik daje pełną moc, dla pewności sprawdziłem z innymi gsxf i to samo, zostają daleko w tyle. z Cbr 600 F2 jedzie na równo do 150kmh. Widlasty silnik daje taką różnice? Czy coś było kombinowane w tym motorze? ...rzędowe 400cc nie mają takiego przyspieszenia z tego co mi sie zdaje (probowalem z cbr400) i nie miała szans.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...