Tomot Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Mam suzuki GS 500e z przebiegiem 75tys/km pali 5,3L przy spokojnej jeździe do 90km/h motor bierze Mi olej i ma bardzo niskie cisnienie na tłokach nie całe- 8 atmosfer na każdym, a po zalaniu tłoków olejem ciśnienie wzrasta! Mam okazje zakupić cały komplet od cylindra głowice po Tłoki z pierścieniami od tego samego modelu który miał przejechane 47 tys/km więc różnica jest 28tys/km mniejsza! Czy warto zakupić taki zestaw? Czy ciśnienie będzie zadowalające by mniej spalał benzyny i oleju mając na uwadze różnice przebiegów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 nie należy się sugerować różnicą przebiegów, tylko pomierzyć ten zestaw który chcesz zakupić. PZDR Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Tak jak pisze baba_zanetti- przebieg nie ma tu nic do rzeczy. Silnik można zakatować i w kilka tyś km, a inny może ganiać dziesiątki tysięcy i będzie w świetnym stanie. Więc najlepiej wykonac wszystkie pomiary i ocenić czywarto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Tia. Przebieg wiele Ci nie powie. Mam silnik od GS500E na części z masakrycznym przebiegiem , co prawda ciśnienia nie mierzyłem ale układ tłok-cylinder wygląda zaskakująco dobrze jak na ten przebieg, tak też wyglądają panewki i wał. A teoretycznie ten silnik powinien już dawno być martwy. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawcu2 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 a powiedz jeszcze skąd wiesz czy faktycznie ten zestaw ma tyle najechane czy nie ma czasem 2 razy więcej???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Trzeba zmierzyc luzy miedzy tlokami i pierscieniami ( srednicowka mikrometryczna ), oraz luzy pierscieni na zamkach po wlozeniu ich do wlasciwego cylindra w jego najbardziej zuzytym miejscu ( szczelinomierzem ). Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yeuop Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 a ile ci bierze tego oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 a nie bylo by lepiej dołożyć jeszcze troche grosza i kupić jakąś używke w sensie kompletny silnik. takie cos to można przeciez odpalić posluchac i zmierzyć cisnienie. według mnie nie baw się w szukanie i dopasowywanie poszczegolnych części bo możesz wyjść na tym może nie gorzej ale tak samo jak masz. Kumpel miał Gsa i gdy zatarł się na panewce nie szukał kompletnego ukladu wał-korba tylko kupil za kilka stówek silnik którym jeździ do tej pory. i chodzi lepiej niż stary (w latach swietności) stary silnik możesz sprzedac na części i cześć kosztow Ci się zwróci :) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toper-utl Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Na początek sprawdż to co jest najmniej kosztowne - ustawienie zaworów , może są podparte i dlatego moto ma słabe sprężanie. Jeśli tak jest - wyreguluj je i sprawdz czy kompresja się poprawi , jeśli nadal bedzie kaszanka to pewnie gniazda/zawory się już wypaliły i w tym przypadku dopiero zastanawiał bym się nad zmianą głowicy lub naprawą starej. Jak już wyregulujesz zawory to po sprawdzeniu kompresji na sucho możesz nalać troche oleju do cylindra i powtórzyć pomiar - jeśli wynik bedzie dużo lepszy oznacza że pierścienie są już zużyte. Inna sprawa to zużyte uszczlniacze zaworów, ale jeśli kompresja wróci do normy to narazie dał bym sobie z tym spokój - no chyba że wcina naprawde potężne ilości oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomot Opublikowano 10 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Oleju bierze mi około 2Litrów na 1tysiaca kilomertów...... i puszcza ładny szary dymek przy odkręceniu manetki czyli np: gdy ostro przyśpieszam! Co mógłbym na chwile obecną zrobić by go jakoś podratować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toper-utl Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Zdejmij głowice i zobacz co sie tam dzieje, bez tego nic wiecej nie poradzisz - gdyż po porstu nie wiadomo w jakim stanie są chociażby gładzie cylindrów, gniazda zaworowe io same zawory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 I Ty wierzysz w to, ze to moto ma najechane 75kkm? w takim przypadku albo ma dziurawa miche olejowa, albo to przez odme wylatuje i unosi sie do atmosfery. jak nie zmierzysz cisnienia to nie ma co sie bawic w to. lepiej odrazu kupic silnik od GSa, caly kompletny, takich sporo jest i nie sa w zawrotnych cenach. przynajmniej sprawdzisz przed zakupem pzdr;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zygi12 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 stawiam na uszkodzona glowice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 (edytowane) chłopie, gs były klepane niemal do teraz (dalej są bo nie wiem?). szukasz rozbitka w raichu, za pare euro masz zdrowy silnik na lata! motocykli japońskich się nie remontuje. No chyba że single albo klasyki ale to inna bajka. Gieesin jest na pęczki więc spokojnie znajdziesz kompletne podzespoły. Edytowane 10 Grudnia 2008 przez pack84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Przy zużyciu 2 L oleju to chyba zostawiasz za sobą zasłonę dymna przy przyspieszaniu. To zużycie jest monstrualnie wysokie :icon_rolleyes: Czarny dym przy odkręcaniu to zbyt bogata mieszanka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.