Skocz do zawartości

Co warta taka wymiana?


Tomot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam suzuki GS 500e z przebiegiem 75tys/km pali 5,3L przy spokojnej jeździe do 90km/h motor bierze Mi olej i ma bardzo niskie cisnienie na tłokach nie całe- 8 atmosfer na każdym,

a po zalaniu tłoków olejem ciśnienie wzrasta! Mam okazje zakupić cały komplet od cylindra głowice po Tłoki z pierścieniami od tego samego modelu który miał przejechane 47 tys/km więc różnica jest 28tys/km mniejsza! Czy warto zakupić taki zestaw? Czy ciśnienie będzie zadowalające by mniej spalał benzyny i oleju mając na uwadze różnice przebiegów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie należy się sugerować różnicą przebiegów, tylko pomierzyć ten zestaw który chcesz zakupić. PZDR

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisze baba_zanetti- przebieg nie ma tu nic do rzeczy.

Silnik można zakatować i w kilka tyś km, a inny może ganiać dziesiątki tysięcy i będzie w świetnym stanie.

Więc najlepiej wykonac wszystkie pomiary i ocenić czywarto?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tia. Przebieg wiele Ci nie powie. Mam silnik od GS500E na części z masakrycznym przebiegiem , co prawda ciśnienia nie mierzyłem ale układ tłok-cylinder wygląda zaskakująco dobrze jak na ten przebieg, tak też wyglądają panewki i wał. A teoretycznie ten silnik powinien już dawno być martwy.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie bylo by lepiej dołożyć jeszcze troche grosza i kupić jakąś używke w sensie kompletny silnik. takie cos to można przeciez odpalić posluchac i zmierzyć cisnienie. według mnie nie baw się w szukanie i dopasowywanie poszczegolnych części bo możesz wyjść na tym może nie gorzej ale tak samo jak masz. Kumpel miał Gsa i gdy zatarł się na panewce nie szukał kompletnego ukladu wał-korba tylko kupil za kilka stówek silnik którym jeździ do tej pory. i chodzi lepiej niż stary (w latach swietności) stary silnik możesz sprzedac na części i cześć kosztow Ci się zwróci :) pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek sprawdż to co jest najmniej kosztowne - ustawienie zaworów , może są podparte i dlatego moto ma słabe sprężanie. Jeśli tak jest - wyreguluj je i sprawdz czy kompresja się poprawi , jeśli nadal bedzie kaszanka to pewnie gniazda/zawory się już wypaliły i w tym przypadku dopiero zastanawiał bym się nad zmianą głowicy lub naprawą starej. Jak już wyregulujesz zawory to po sprawdzeniu kompresji na sucho możesz nalać troche oleju do cylindra i powtórzyć pomiar - jeśli wynik bedzie dużo lepszy oznacza że pierścienie są już zużyte.

Inna sprawa to zużyte uszczlniacze zaworów, ale jeśli kompresja wróci do normy to narazie dał bym sobie z tym spokój - no chyba że wcina naprawde potężne ilości oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oleju bierze mi około 2Litrów na 1tysiaca kilomertów...... i puszcza ładny szary dymek przy odkręceniu manetki czyli np: gdy ostro przyśpieszam! Co mógłbym na chwile obecną zrobić by go jakoś podratować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I Ty wierzysz w to, ze to moto ma najechane 75kkm? w takim przypadku albo ma dziurawa miche olejowa, albo to przez odme wylatuje i unosi sie do atmosfery.

 

jak nie zmierzysz cisnienia to nie ma co sie bawic w to. lepiej odrazu kupic silnik od GSa, caly kompletny, takich sporo jest i nie sa w zawrotnych cenach. przynajmniej sprawdzisz przed zakupem

 

 

pzdr;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopie, gs były klepane niemal do teraz (dalej są bo nie wiem?). szukasz rozbitka w raichu, za pare euro masz zdrowy silnik na lata! motocykli japońskich się nie remontuje. No chyba że single albo klasyki ale to inna bajka. Gieesin jest na pęczki więc spokojnie znajdziesz kompletne podzespoły.

Edytowane przez pack84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...