wueska Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Śmigac smigaja ale pełni osiagów pewnie nie maja;) Tomek dzieki za post, dotad sodziłem ze to głównie przez to ze bezyna w stanach ma w sobie sporo wiecej alkocholu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Temat zaczął się od sporów ale to było dawno temu a teraz się rozwija w innym kierunku - przejrzyj kilka ostatnich postów i dowiesz się jak są serwisowane motocykle ze stanów. ja to niewiem ostatnio nad jakim serwisem sie wszyscy rozpisują?? motocykle z usa zą zawyczaj nowe i prawie nowe , więc jedyny serwis to chyba wymiana oleju( a to chyba każdy motocyklista wykona nawet na parkingu w 5 min ) , ewentualnie napinacza rozrządu , bo zaworów to niema co tykać do 30tys km :icon_razz: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 A słyszeliście o tym co to niby auta z USA mają mniejsze chłodnice i się grzały przy szybszej, europejskiej jeździe? Gdzieś to mi się obiło o uszy, ale nie do końca temu wierze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9jkt Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 (edytowane) Tak szgegulnie z Texsasu :) Prosze przestańcie już snuć te bajki Edytowane 24 Listopada 2008 przez sq9jkt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 (edytowane) Dział "Mechanika Motocyklowa" : aż miło poczytać. :banghead: Edytowane 24 Listopada 2008 przez Leon84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Faktem jest ze do niektórych gorących krajów w samochodach montowane sa inne pompy wody i chłodnice z wiekszym zbiornikiem na płyn, lub całkowicie inne chłodnice, jednak stanów to raczej nie dotyczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 ja to niewiem ostatnio nad jakim serwisem sie wszyscy rozpisują?? motocykle z usa zą zawyczaj nowe i prawie nowe , więc jedyny serwis to chyba wymiana oleju( a to chyba każdy motocyklista wykona nawet na parkingu w 5 min ) , ewentualnie napinacza rozrządu , bo zaworów to niema co tykać do 30tys km :icon_razz: Ja zrozumiałem, że on pytał o przeglądy serwisowe nowego moto z USA. Było kilka pytań o kierunek odkręcania śruby spustowej w misce olejowej, że nie wspomnę o zerwanych gwintach tamże. A samodzielne serwisowanie motocykla różnie się kończy w naszym kraju. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mor Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 (edytowane) Co do różnic, to trzeba sprawdzać dla konkretnego modelu. Powiem na swoim przykładzie. Mam Hondę sc59 z USA. W tym modelu jest różnica w mocy fabrycznych moto pomiędzy USA a Europą ze względu na pomiar głośności. W USA mierzy się ją na obrotach które odpowiadają obrotom połowy mocy maksymalnej. Dla sc59 Europejczyka byłoby to ponad 6 tys RPM i nie przeszedłby testu, więc w wersji z USA fabrycznie maks mocy jest przy 10,5 kRPM, co się wiąże z tym, że mają na kole ok. 10 KM mechanicznych mniej. Oczywiście da się to przywrócić, co sobie zrobiłem, ale wiąże się z kosztem - trzeba mieć PowerCommandera i moduł zapłonu z DynoJet albo taki pierdzielnik, co się nazywa Z-bomb z firmy Bazzaz. Inaczej silnik nie przyspiesza zapłonu przy otwarciu przepustnicy 85% i więcej. Różnice dotyczą też braku immobilizera w wersjach z USA. Większe są klosze migaczy. No i moto mają te śmieszne odblaski, które sobie zdjąłem. Zatem dlaczego brać wersję USA. Można dla ceny. Ja wziąłem, bo w sc59 jest generalnie problem z nadmiernym zużyciem oleju, ale w przypadku moto na Stany jest to marginalny odsetek, a na Europę już nie taki marginalny. Niby ten sam silnik, tylko się kolorem pokryw różni, ale jest tam coś głębszego, o czym na razie Honda oficjalnie nie mówi, a zakup nowego Bladego to loteria. A samodzielne serwisowanie motocykla różnie się kończy w naszym kraju. To nie żadna osobista aluzja, ale niesamodzielne (czytaj w serwisie) też się różnie kończy, zwłaszcza w naszym kraju i też jest mnóstwo wątków na ten temat, nie wiem czy nie więcej jak o odkręcaniu korka spustowego. Edytowane 25 Listopada 2008 przez Mor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawcu2 Opublikowano 25 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Co do różnic, to trzeba sprawdzać dla konkretnego modelu. Powiem na swoim przykładzie. Mam Hondę sc59 z USA. W tym modelu jest różnica w mocy fabrycznych moto pomiędzy USA a Europą ze względu na pomiar głośności. W USA mierzy się ją na obrotach które odpowiadają obrotom połowy mocy maksymalnej. Dla sc59 Europejczyka byłoby to ponad 6 tys RPM i nie przeszedłby testu, więc w wersji z USA fabrycznie maks mocy jest przy 10,5 kRPM, co się wiąże z tym, że mają na kole ok. 10 KM mechanicznych mniej. Oczywiście da się to przywrócić, co sobie zrobiłem, ale wiąże się z kosztem - trzeba mieć PowerCommandera i moduł zapłonu z DynoJet albo taki pierdzielnik, co się nazywa Z-bomb z firmy Bazzaz. Inaczej silnik nie przyspiesza zapłonu przy otwarciu przepustnicy 85% i więcej. Różnice dotyczą też braku immobilizera w wersjach z USA. Większe są klosze migaczy. No i moto mają te śmieszne odblaski, które sobie zdjąłem. Zatem dlaczego brać wersję USA. Można dla ceny. Ja wziąłem, bo w sc59 jest generalnie problem z nadmiernym zużyciem oleju, ale w przypadku moto na Stany jest to marginalny odsetek, a na Europę już nie taki marginalny. Niby ten sam silnik, tylko się kolorem pokryw różni, ale jest tam coś głębszego, o czym na razie Honda oficjalnie nie mówi, a zakup nowego Bladego to loteria. To nie żadna osobista aluzja, ale niesamodzielne (czytaj w serwisie) też się różnie kończy, zwłaszcza w naszym kraju i też jest mnóstwo wątków na ten temat, nie wiem czy nie więcej jak o odkręcaniu korka spustowego. o dziękuje bardzo właśnie o takie coś mi chodziło tylko konkretnie o gsxr 600 od k6 do nowszych dlatego może wypowiedział by sie ktoś kto ma gixera ze stanów i zagłębiał się w tą sprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.