Skocz do zawartości

CBR 900rr słabe srpężanie


baba_zanetti
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

tak przemyślałem to. średnio pomiar w serwsie kosztuje 10zł od gara, wcześniejszy pomiar robiłem w serwisie gdzie usłyszałem że to dobry winik. Teraz licząc że mialbym tych pomiarów zrobić kilka (zimny, ciepły, z olejem) to wyjdzie jakoś podobnie do ceny miernika, a ten sie przyda na przyszłość.

Edytowane przez baba_zanetti

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie mogę uwierzyć że Blady miałby mieć gorsze sprężanie niż BSA :icon_eek:

 

To dygresja, ale warto wiedziec ze model BSA Spitfire z 66r mial sprezanie 10.5 : 1 i 57 KM z 650 ccm pojemnosci, wibracje takie ze plomby z zebow wypadaly, ale dawal dobrze :)

Byl fajny filnik na YouTube z wyscigow na torach ziemnych w Stanach z tego okresu, musze znalezc do niego link. Te motocykle jezdzily na dostepnej wowczas w Stanach i Kanadzie benzynie 100 oktanowej.

Ciezko rowniez uwierzyc ze w obecnie trwajacych wyscigach klasykow w Stanach ( Barber ) Triumph Bonnie z lat 70 tych loi tylek Suzuki 1100, ale taka jest prawda :)

 

Adam M.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pooglądałem sobie troszke filmików z udziałem BSA , akurat na ten o którym piszesz nie udało mi się trafić - ale szcerze mówiąc super fajny sprzęcik - zazdroszczę :)

PS. jak wszystko się dobrze potoczy to na nowy sezon też sprawię sobie klasyka, nie mam jeszcze dokładnie sprecyzowane co to będzie, ale na pewno chcę sam doprowadzić sprzęt do stanu zbliżonego do fabrycznego. Patrząc z perspektywy czasu najmilej wspominam chwile spędzone na WS-ce, więc moze na początek Dudka sobie sprawię. Na BSA, Nortona lub coś w tym stylu to narazie mnie nie stać - ale chciał bym, bardzo !. Jak zaczynałem moją przygodę z dwoma kółkami tata opowiadał mi o NSU którym razem z bratem śmigali po wiosce , niestety troszke za pożno zacząłem działać w tym temacie - gdyż świętej pamięci dziadek najpewniej oddał go na złom z powodu uszkodzenia i braku dostępu do części - aż się przykro robi że tak skończył, podobno wizualnie był piękny, esh czemu !!.

 

Wracając do tematu, jaki polecalibyście manometr do SC33 - z uwagi na trudności z dostępem do świec nie chcę wywalic kasy na sprzęt który bedzie trudny lub wręcz niemożliwy do zamontowania i pomierzenia ciśnienia. A sprzęta na pewno nie oddam do serwisu bo w mojej okolicy (Łódź) same paproki zajmują się serwisem, a zreszta każdy posiadany przeze mnie sprzęt serwisowałem osobiście i nigdy nie dałem plamy, i chcę aby tak pozostało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam, chłopaki i tak nie wiedzą kto to Mert Laville, Dick Mann, Gene Romero czy Cal Raybourne...ale ja także ze swej strony proponuję znaleźć i obejrzeć film p.t. "On any Sunday" -to się dowiedzą a i film bardzo fajny jest...Pozdr. Janek 748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam, chłopaki i tak nie wiedzą kto to Mert Laville, Dick Mann, Gene Romero czy Cal Raybourne...ale ja także ze swej strony proponuję znaleźć i obejrzeć film p.t. "On any Sunday" -to się dowiedzą a i film bardzo fajny jest...Pozdr. Janek 748 S.

Nie mogę się powstrzymać i zapytam ilu motocyklistów na forum zna nazwisko Dave Aldana ?

A może Janek coś wie? :biggrin:

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki zapomniałem dodać :notworthy: , łoczywiście że znam:-)))..., ale z powodu nadużywania wcześniej przytoczonego filmu-, co i rusz mi się zacina...tak oto zaczelo się od parchowatego silnika Cebeerki a zeszlim na historie amerykańskich wyścigów..., a ja znam też Paula Smarta, Bruno Spaggiariego, Tony Ruttera, Mika the Bika, a nawet John Surtees-a, Marco "Lucky" Lucchinelli, Juana Garriga :buttrock: ...Pozdr- Ducati Forever- Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeden z pionierów wyścigów poprzedzających SBK w stanach.

A wracając do tematu - musimy poczekać kilka dni aż właściciel nie zakupi dobrego miernika kompresji co mimo pozorów nie jest takie proste w naszym kraju.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo ja wiem czy nie takie proste ja kupiłem manometr do 20bar, znajomy hydraulik przymocował go do cienkiej miedzianej długiej na 15cm rurki która zakończyłem zaworkiem rowerowym w osłonie specjalnie wytoczonego z gumy stożka;) Sprawdza sie swietnie i kosztował jakieś 35zł;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiesz że taki zwykły pierwszy lepszy zaworek od roweru nie nadaję sie do takiego miernika? no chyba że masz trochę farta i utrafiłes odpowiedni.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiesz że taki zwykły pierwszy lepszy zaworek od roweru nie nadaję sie do takiego miernika? no chyba że masz trochę farta i utrafiłes odpowiedni.

Możesz rozwinąć temat? Dlaczego sie nie nadaje?

A może lepszy jest taki manometr który pozostawia ślad po najwyższym ciśnieniu w postaci drugiej wskazówki?

A tak w ogóle to jaka jest procedura postępowania przy pomiarze maszyn kopanych, no bo dla tych z rozrusznikiem to chyba poprostu wkładasz manometr i kręcisz. A właśnie przepustnica powinna być otwarta czy zamknięta? Może ktoś krutko opisać jak to prawidłowo powinno być mierzone w 2T, 4T-kopniak, 4T-rozrusznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...