MariuszJ Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 na przod 3.00 s19tyl 140\90 R15 polecam dunlopy lub bridgestone http://www.sklep.larsson.com.pl/index.php?...9dea8def1e040bf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oktopus Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 na przod 3.00 s19tyl 140\90 R15 polecam dunlopy lub bridgestone http://www.sklep.larsson.com.pl/index.php?...9dea8def1e040bf dzieki kolego ale widze ze koszt tez nie jest maly tej imprezy, naszczesie do sezonu troche czasu moze uda mi sie uciulac kase pozdro K# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erolek Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Ja niedawno wymienialem z Bridgestone na Avon Venom na tyl (z przodu dalej Bridgestone) i bardzo, ale to bardzo sobie chwale. Na mokrym trzyma asfaltu jak przyklejona. Na suchym rownie dobrze. Cena samej opony 160 EUR. Niestety nie wiem jak z dostepnoscia w Polsce. PozdrawiamEryk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dangel Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 zakupiłem dwie (przód i tył) dunlopy za 820zł we wrocku, można we wrocku kupić dwie oponki za połowę ceny (400 zł z hakiem) tylko że firmy metzeler (czy jakoś tak)podobno też dobrze się prowadzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba6 Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 ja polecam jeszcze jedno rozwiazanie, a manowicie uzywki, jest facet, ktory jest na kazdym bazarze, takim wielkim busem z oponami, zmieniaja je na miejscu, ale prowadzi tez sprzedaz wysylkowa, ja sobie co sezon kupuje u niego komplet opon, zawsze biore takie w idealnym stanie i kosztuje mnie to 250 - 300 zl, zawsze sa to markowe opony i nigdy nie mam z nimi problemu. Kontakt do goscia - Jarek - 507-19-88-18 Cytuj Nowoczesne telewizory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasnal Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 jest facet, ktory jest na kazdym bazarze, takim wielkim busem z oponami, zmieniaja je na miejscu, ale prowadzi tez sprzedaz wysylkowaZnam gościa i też u niego się zaopatruję. Ma bardzo przystępne ceny :icon_biggrin: a na miejscu od razu wymiana/wyważanie. Mieszka w Pisarzowicach koło Lubania. Co do opon do 535 - zawsze na przodzie miałem >Metzetler Perfect ME11<, tył różnie, ale jedną z lepszych gum był >Maxxis Hi-Max< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oktopus Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 hej dzieki za linki, mam jednak pytanie moze z innej beczki, czy konieczne jest zakupienie stelarza do sakiew i gdzie mozna to dostac, a przy okazji gmole Pozdro K# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qdlaty2004 Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 tutaj masz troszeczkę bajerów do Virago pozdro http://www.motomy.duh.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DA REK Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Witaj, w październiku zmieniałem tył. Fabrycznie miałem Brigestona 140/90/R15. Trochę czytałem a potem szukałem ofert różnych opon i ostatecznie zakupiłem Dunlopa troszkę szerszego, a mianowicie 150/80/R15. Kupiłem nową oponę na allegro za ok 150 zł, z tą różnicą że była leżakowana w magazynie jakieś 4 lata, ale nieużywana i z frędzelkami. Normalna guma.Zastanawiałem się też nad Metzelerem ale ostatecznie wybór padł na Dunlopa. Zanim dokonałem zakupu, zapytałem chłopaków z dwóch sklepów-serwisów czy znają jakiś warsztat który zmienia opony w motocyklach i który ma wyważarkę. Obaj wskazali mi zakład który i tak znałem z wulkanizacji samochodowej. Wulkanizator powiedział że rozmiar 150 również się zmieści bo już to robił. No więc zakupiłem a on wymienił i wyważył. Wszystko za 40 złotych.W odróżnieniu od Briga, Dunlop jest bardziej zaokrąglony co pozwala na lepsze składanie się w zakrętach. Z kolei Brig jest bardziej płaski przy podłożu i chyba bardziej komfortowy. Nowy Dunlop zrobił dopiero jakieś 500km i chyba nadal jest w fazie docierania, bo odnoszę wrzazenie że skuteczność hamowania jest troszkę słabsza niż w przypadku Briga, ale może to właśnie wynikać z większego zaokrąglenia opony. Coś za coś. Sądzę że po tym sezonie będę miec lepiej wyrobione zdanie. Jeśli będziesz chciał, to wskaże Tobie człeka który handluje takimi oponami na allegro.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartic Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 da rek - wskaz go nam wszystkim! bo ja tez musze zmienic opony w trybie natychmiastowym na wczoraj pozdrawiambartic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eksces Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 a co to za opony Mitas? jakies strasznie tanie... pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DA REK Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Oto link do strony na której znajdziesz ofertę opon nowych i leżakowanych. http://www.serwis-kuchnia.com/05_okazja.htmSą tam telefony i adresy. Aby znaleźć wykaz opon leżakowanych trzeba zjechać do dolnej części strony i ściągnąć ich listę która jest zapisana w pdf. Oglądałem tę listę przed chwilą i widzę że jest tego dość sporo. Praktycznie wszystkie rozmiary, ale oczywiście należy to zweryfikować osobiście. Z tego co widzę na allegro, to "dannyk" na ten moment nie wystawia tego rozmiaru, ale zapytaj. Chyba jest również motonitą i nie zdziwiłbym się gdyby był jednym z forumowiczów.Oto kilka z jego obecnych aukcji która ułatwi znalezienie kontaktu bezpośredniego.http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=277090 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dangel Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 hej dzieki za linki, mam jednak pytanie moze z innej beczki, czy konieczne jest zakupienie stelarza do sakiew i gdzie mozna to dostac, a przy okazji gmole Pozdro K# moim zdaniem stelarze pod sakwy są potrzebne bo bez nich sakwy mogą (a nawet tak jest) ocierają się o tylną oponę, nawet przy niewielkim ich załadunku. gmole na oldtimerbazar we wrocku - były tam 2 stoiska - polecam pojechać i przymierzać, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unix Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 najtansze NOWE opony jakie znalazlem na przod do Virazki kosztuja okolo 220zl. Nie pamietam firmy, ale na mokre wolalbym nie wyjezdzac :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DA REK Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 (edytowane) hej dzieki za linki, mam jednak pytanie moze z innej beczki, czy konieczne jest zakupienie stelarza do sakiew i gdzie mozna to dostac, a przy okazji gmole Pozdro K# Wbrew pozorom jest tego na rynku dość dużo zarówno na allegro (np tutaj : http://www.allegro.pl/item162229609_podpor...virago_535.html , jak i w ogłoszeniach w prasie motocyklowej - dział części lub różne. Stelarze są raczej niezbędne, bo bez nich możesz uszkodzić sakwy jak i lakier na błotniku. Gmole jak najbardziej polecane. Różnie bywa.... Edytowane 7 Lutego 2007 przez DA REK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.