Skocz do zawartości

Opony do choppera/cruisera


Rekomendowane odpowiedzi

na przod 3.00 s19

tyl 140\90 R15

 

polecam dunlopy lub bridgestone

http://www.sklep.larsson.com.pl/index.php?...9dea8def1e040bf

 

dzieki kolego ale widze ze koszt tez nie jest maly tej imprezy, naszczesie do sezonu troche czasu moze uda mi sie uciulac kase

 

pozdro K#

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja niedawno wymienialem z Bridgestone na Avon Venom na tyl (z przodu dalej Bridgestone) i bardzo, ale to bardzo sobie chwale. Na mokrym trzyma asfaltu jak przyklejona. Na suchym rownie dobrze. Cena samej opony 160 EUR. Niestety nie wiem jak z dostepnoscia w Polsce.

 

Pozdrawiam

Eryk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja polecam jeszcze jedno rozwiazanie, a manowicie uzywki, jest facet, ktory jest na kazdym bazarze, takim wielkim busem z oponami, zmieniaja je na miejscu, ale prowadzi tez sprzedaz wysylkowa, ja sobie co sezon kupuje u niego komplet opon, zawsze biore takie w idealnym stanie i kosztuje mnie to 250 - 300 zl, zawsze sa to markowe opony i nigdy nie mam z nimi problemu. Kontakt do goscia - Jarek - 507-19-88-18

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest facet, ktory jest na kazdym bazarze, takim wielkim busem z oponami, zmieniaja je na miejscu, ale prowadzi tez sprzedaz wysylkowa

Znam gościa i też u niego się zaopatruję. Ma bardzo przystępne ceny :icon_biggrin: a na miejscu od razu wymiana/wyważanie. Mieszka w Pisarzowicach koło Lubania.

 

 

Co do opon do 535 - zawsze na przodzie miałem >Metzetler Perfect ME11<, tył różnie, ale jedną z lepszych gum był >Maxxis Hi-Max<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

w październiku zmieniałem tył. Fabrycznie miałem Brigestona 140/90/R15. Trochę czytałem a potem szukałem ofert różnych opon i ostatecznie zakupiłem Dunlopa troszkę szerszego, a mianowicie 150/80/R15. Kupiłem nową oponę na allegro za ok 150 zł, z tą różnicą że była leżakowana w magazynie jakieś 4 lata, ale nieużywana i z frędzelkami. Normalna guma.

Zastanawiałem się też nad Metzelerem ale ostatecznie wybór padł na Dunlopa. Zanim dokonałem zakupu, zapytałem chłopaków z dwóch sklepów-serwisów czy znają jakiś warsztat który zmienia opony w motocyklach i który ma wyważarkę. Obaj wskazali mi zakład który i tak znałem z wulkanizacji samochodowej. Wulkanizator powiedział że rozmiar 150 również się zmieści bo już to robił. No więc zakupiłem a on wymienił i wyważył. Wszystko za 40 złotych.

W odróżnieniu od Briga, Dunlop jest bardziej zaokrąglony co pozwala na lepsze składanie się w zakrętach. Z kolei Brig jest bardziej płaski przy podłożu i chyba bardziej komfortowy. Nowy Dunlop zrobił dopiero jakieś 500km i chyba nadal jest w fazie docierania, bo odnoszę wrzazenie że skuteczność hamowania jest troszkę słabsza niż w przypadku Briga, ale może to właśnie wynikać z większego zaokrąglenia opony. Coś za coś. Sądzę że po tym sezonie będę miec lepiej wyrobione zdanie. Jeśli będziesz chciał, to wskaże Tobie człeka który handluje takimi oponami na allegro.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto link do strony na której znajdziesz ofertę opon nowych i leżakowanych.

http://www.serwis-kuchnia.com/05_okazja.htm

Są tam telefony i adresy. Aby znaleźć wykaz opon leżakowanych trzeba zjechać do dolnej części strony i ściągnąć ich listę która jest zapisana w pdf. Oglądałem tę listę przed chwilą i widzę że jest tego dość sporo. Praktycznie wszystkie rozmiary, ale oczywiście należy to zweryfikować osobiście. Z tego co widzę na allegro, to "dannyk" na ten moment nie wystawia tego rozmiaru, ale zapytaj.

Chyba jest również motonitą i nie zdziwiłbym się gdyby był jednym z forumowiczów.

Oto kilka z jego obecnych aukcji która ułatwi znalezienie kontaktu bezpośredniego.

http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=277090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej

 

dzieki za linki, mam jednak pytanie moze z innej beczki, czy konieczne jest zakupienie stelarza do sakiew i gdzie mozna to dostac, a przy okazji gmole

 

Pozdro K#

 

moim zdaniem stelarze pod sakwy są potrzebne bo bez nich sakwy mogą (a nawet tak jest) ocierają się o tylną oponę, nawet przy niewielkim ich załadunku.

 

gmole na oldtimerbazar we wrocku - były tam 2 stoiska - polecam pojechać i przymierzać,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej

 

dzieki za linki, mam jednak pytanie moze z innej beczki, czy konieczne jest zakupienie stelarza do sakiew i gdzie mozna to dostac, a przy okazji gmole

 

Pozdro K#

 

Wbrew pozorom jest tego na rynku dość dużo zarówno na allegro (np tutaj : http://www.allegro.pl/item162229609_podpor...virago_535.html

 

, jak i w ogłoszeniach w prasie motocyklowej - dział części lub różne. Stelarze są raczej niezbędne, bo bez nich możesz uszkodzić sakwy jak i lakier na błotniku. Gmole jak najbardziej polecane. Różnie bywa....

Edytowane przez DA REK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...