Skocz do zawartości

Erolek

Forumowicze
  • Postów

    101
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Erolek

  • Urodziny 09/21/1977

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha XT660Z Ténéré
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4002001
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Dublin / Irlandia

Osiągnięcia Erolek

NOWICJUSZ - podawacz śrubek

NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)

0

Reputacja

  1. Kaski FM produkowane są we Włoszech przez FIMEZ S.p.a. FIMEZ S.p.a. 48, Via Cavour 36040 BRENDOLA VI Italy Co do jakości to się nie wypowiem, bo nie miałem z nimi bezpośredniej styczności. Pozdrawiam Eryk
  2. Na chwilę obecną: Tenere ma 38 700 km Harley 14 800 km Honda Steed małżonki coś koło 50 000 km Pozdrawiam Eryk
  3. Mam oryginalnego Beckera Classic BE1151 (kaseciak) - sygnowany na froncie "Mercedes-Benz Classic". Był fabrycznie montowany w moim W-124. Jeśli jesteś zainteresowany to mogę Ci za piwo wysłać. Pozdrawiam Eryk
  4. Erolek

    Weterany sprzed wojny

    Jakbyś szukał czegoś zmilitaryzowanego to na milwebie bywają różne różności: http://www.milweb.net/classifieds.php?type=5 Pozdrawiam Eryk
  5. Bajer. Moje niespełnione marzenie z wczesnej młodości taka Etka. Pozdrawiam Eryk
  6. Tenere ma w tej chwili 37 900km (rocznik '98), a H-D ma 13 000km (rocznik '97), ale tym bym się nie sugerował, bo widziałem w jakim był stanie jak go kupowałem z demobilu po 8 latach w służbie Jej Królewskiej Mości. Pozdrawiam Eryk
  7. To moja obecna "flota". W124 E200 - Emerytenwagen. Nie chciałem większego silnika, bo by mnie podatki zjadły, a do wożenia zakupów raz na tydzień 2 litry wystarczą. Pozdrawiam Eryk
  8. Jolly Green Giant został odpicowany. Dostał sakwy, nowe lusterka, poszpachlowany z grubsza bak. Bak i plastiki pryśnięte ogólnowojskowym RAL6020. Nowa świeca, fajka, filtry, olej, klocki itp. Dzsiaj przyszła papierologia z ministerstwa transportu i jutro jadę wykupić podatek drogowy Ta-da: KLIK 1 KLIK 2 Pozdrawiam Eryk
  9. Erolek

    Mercedes

    Ja sie turlam W124 E200 z automatem. 130 tys mil (jakies 210 tys km). Mam go juz dobrych pare lat i jak na razie zepsul sie regulator obrotow i wentylator nawiewu (oba . Poza tym raz na 2 lata robie przeglad typu plyny i filtry i jezdze. Tydzien temu kupilem nowe opony i wycieraczke. Tyle z wydatkow. To moj drugi W124. Troche krowa, ale pojemny i dosc wygodny. Jedyne, co boli to podatek drogowy - w Irlandii placi sie od pojemnosci silnika, wiec 640 EUR za 2 litrowy silnik. Pozdrawiam Eryk
  10. Tylko czy HOG ma naszywki w kolorach DPM camo? Czesci jest sporo w UK, ale nie ma problemu z przesylka. Apophis Parts, Force Motorcycles i LMS Lichfield specjalizuja sie w tych motocyklach. Zamowilem komplet filtrow, pasek, uszczelki, klocki itp i wyszlo mnie razem z przesylka taniej niz czesci do Tenery. Poza tym to jest silnik Rotax, do ktorego czesci tez sa ogolnie dostepne. Pozdrawiam Eryk
  11. Na lustro go robic nie bede, ale ogniskami rdzy trzeba sie zajac, filtry, plyny i klocki do wymiany. Brakuje przednich sakw i lewego lusterka i wypadaloby bak, kabure i boczne plastiki prysnac matowym RAL 6020. Rama i lagi proste. Pozdrawiam Eryk
  12. Świeżo odebrany. 8 lat w służbie armii brytyjskiej (10 Field Squadron, Air Support, Royal Engineers), a później 5 lat stania w szopie. Trochę zabawy będzie, żeby przywrócić dawną świetność, ale mechanicznie w niezłym stanie. Panie i panowie oto Jolly Green Giant czyli Harley-Davidson MT-350E. TUTAJ KLIKAĆ Pozdrawiam Eryk
  13. To jeszcze ja swoje 3 grosze dorzuce. W sondzie brakuje mi opcji "mialem, ale sie wyleczylem". To jest akurat moj przypadek. Przez wiekszosc zycia marzylem o chopperze. W sumie zastanwialem sie nawet - po cholere projektuje sie inne silniki w motocyklach niz V-twin. ... duzo lat pozniej... Okazalo sie, ze mam luzne pieniadze, wiec kupilem sobie upragniony motocykl (w moim przypadku bylo to Virago). Pojezdzilem dwa lata i stwierdzilem, ze chyba jednak szukam czegos innego. Kupilem Tenere. Wygodniejsza pozycja, motocykl dalej wyglada fajnie, nawet jak nie jest wypolerowany na lustro, chlodnica przy jezdze w miejskich korkach ma swoje zalety. Predkoc maksymalna mnie nie interesuje. Zona zostala przy chopperach (jezdzi Honda Steed). Duzo wygodniej prowadzi mi sie Tenere, niz Steed - nie trzeba sie z motocyklem silowac na zakretach. Brakuje mi za to troche brzmienia v-ki. Choppery dalej mi sie podobaja, ale wiem ze nie do konca tego szukam. W tej chwili wydaje mi sie, ze rozsadna opcja dla mnie bylby H-D XR1200. Zeby bylo jasne - skuter do czysto pragmatycznego przemieszczania sie tez mialem, ale jednak lubie sobie pomasowac ego. Nie ma sie co oszukiwac - pewien wspolczynnik szpanu w motocyklu musi byc. Czysto utylitarnie traktuje samochody. Pozdrawiam Eryk
  14. Ja od ponad 15 lat ganiam we wszelkiego rodzaju "glanach", więc mogę się chyba wypowiedzieć w temacie. Po tym jak po kilku latach intensywnego noszenia rozpadła mi się ostatnia para Grindersów postanowiłem poszukać czegoś naprawdę trwałego. Wzrok skierowałem w kierunku obuwia wojskowego (ale koniecznie skórzane, żeby dało się odpastować na glanc). Ostatecznie kupiłem przez internet fabrycznie nowe brytyjskie High-Leg Combat Boots - o takie jak te: KLIK Bardzo wygodne. Podeszwa naprawdę wytzrymała - prawie nie zdarta po 3 latach noszenia. Język wszyty na całej długości, więc po porządnym wypastowaniu - praktycznie nieprzemakalne. Skóra dalej jak nowa. Wygląda na to, że jeszcze długo mi posłużą. Pozdrawiam Eryk
  15. Bede sie rozgladal za Kawa "93 D" Pozdrawiam Eryk - Yamaha Tenere "98 WW"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...