Skocz do zawartości

Biop

Forumowicze
  • Postów

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Biop

  • Urodziny 09/11/1977

Osobiste

  • Motocykl
    Viola 800 '02
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Dublin i Podkarpcie

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Biop

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Heja, nastąpiła zmiana i tera mam violę :) 02KY Pozdro!
  2. Z żalem i bólem serca sprzedałem swojego vulcana i ujeżdżam vl 800 od paru tygodni. Zamieniłem niezłego kozaka jakim byl vn1500 z '93 roku na troche bardziej ułożony krążownik '02 z niemożliwie małym skrętem :), ale w sumie zamiana pozytywna. Pozdrawiam posiadaczy vn-ów i vl-ów. :crossy:
  3. Papierem czyściłem aluminium, a chromów jeszcze nie ruszałem, ale wiele chromowanych części będę musiał chromwać jeszcze raz (np oparcie) bo chrom poprostu odchodzi płatami, a wiele innych chromów ma "bąbelki" rdzy więc pewno też do chromowania. Dzięki za sugestie!! Pozdr Biop
  4. Hej, Czym czyścicie chromy i silnik?? Potrzebuje jakiegoś patentu na wypolerowanie aluminiowych części silnika, widelców i podrdzewiałych chromów. Mój motorek był trzymany przez poprzedniego właściciela w takich warunkach, ze większość aluminiowych części jest zaśniedziała i wygląda staro. Najlepszy efekt jak do tej pory dał wodny papier ścierny i polerka tym papierem na mokro, ale to mi zajmie miesiąc żeby doprowadzić ten motorek do stanu ok. Jakieś pomysły? Dzięki z góry! Biop
  5. Jednak sie myliłem z tym rokiem na blachach w Irlandii. Kupiłem dzisiaj blachy i dali mi numer 93 D ..... czyli wygląda na to że na blachach jest rok produkcji a nie rok pierwszej rejestracji. Tak że od dziś legalnie, haha! Siema!
  6. Witka, Nie chodzi o chwalenie się. wtedy Po prostu nie miałęm innego transportu i jak był MUS to sie siadało i jechało. A córeczce tłumaczył nie będe - każdy ma swoją ścieżke i każdy ma swoją kreskę- HOWGH ;) Pozdrawiam
  7. Biop

    Bieszczady 2009

    Witam, Ja prawie tutejszy jestem, wiec nocleg w bieszczadkach dla wiekszej ekipy moge polecic. Jest to w Ustrzykach Górnych - bo sorry, ale Bieszczady to nie Solina ani Polanczyk, a "hotelik" a raczej "spalnia" zwie sie Biały coś tam (zapomnialem, biały domek, biały hotelik....). W Ustrzykach Górnych trzeba skręcić na jedynym skrzyzowaniu na Wołosate i po parudziesieciu metrach jest dluuuugi budynek w kolorze białym :) po prawej stronie. Nie ma luksusów, nie ma lazieniek w pokojach, ale maja sporo pokoi (pokojów???) i z tego co pamietam to spoko ceny. Są prysznice na korytarzu. A na obiad placki po bieszczadzku z baranina w knajpce " pod carynska" :notworthy: - MUSOWO Pozdruffki Biop
  8. Moja kobitka smigala ze mna naskuterku do 7 miesiaca, nie za czesto i nie za dlugie wypady, ale jak trzeba bylo gdzies podskoczyc to sie jechalo :) tyle ze ciasno troche bylo :cool: No a teraz jak córa zobaczy mótora to tylko woła - TATA MOTOR jEDZIE!!!! hihi Pozdro
  9. Hej, Do wczoraj myślałem że rok produkcji w Irlandii jest pierwszymi dwoma cyframi na rejestracji i mysle ze w 99% tak jest, jednak mysle ze w moim przypadku bede mial numery 98 D .... czyli zerkną w papiery (w których pierwsza rejestracja to 1998) i tak zostanie. Być może się mylę, ale niedługo się przekonam - na razie smigam na angielskich blachach i staram się omijać gardziarnie z daleka :biggrin: . A co do wydymania, to nie, za te pieniądze wziąłbym ten motorek nawet jakby byl z 1986 roku. A wiedza kosztuje hihi;) Pozdrawiam! Biop
  10. Witać, Piszę aby zwrócić uwagę na jedną rzecz, o której dowiedziałem się dopiero niedawno i może uchronię kogoś przed popełnieniem tego samego błędu. Otóż zakupiłem VN 1500 1998 (sprawa sie dzieje w Dublinie), motor byl tani 1000euro, nie był na chodzie ale za niewielkie pieniądze już jeździ :). Motorek był sprowadzony ze stanów do Anglii, i ja go kupiłem na angelskich blachach. W papierach datą pierwszej rejestracji jest maj 1998. Niestety po sprawdzeniu numeru ramy, tydzień temu, okazuje sie ze numer odpowiada motocyklom produkowanym w 1993 roku :banghead: A na ramie za przednią lampą jest numer 10/92-podejrzewam że to rok produkcji? Zasięgnąłem języka w paru sklepach i dowiedziałem się że z motorami ze stanów często tak bywa że mogą przestać nawet parę lat w sklepie zanim zostaną kupione i stąd różnica w rocznikach. Tak jak napisałem, ponieważ tanio go kupiłem bardzo się nie pieklę, ale nauczkę mam, i następne moto przed zakupem będzie dokładnie oblukane. A w ogóle to mimo róznych negatywnych opinii na temat vn przed 1999 rokiem, motorek wydaje sie byc naprawde ok i mam nadzieje, że zostaniemy dobrymi kompanami :crossy: Troszke sie rozpisałem ale po to w sumie forum jest ;) Pozdrawiam cieplo z prawie wiosennego Dublina! Biop
  11. kadet, simson i cz350. Potem z 10 lat przerwy i teraz vn1500 1998rok. Poezja :)
  12. Hej, No i się doczekałem!!!! Pierwsze parenaście kilometrów zrobione!! Przyczyną niepalenia były faktycznie gaźniki. Teraz poleruję i czekam na pogodę. Jeszcze raz dzięki za porady!! Pio
  13. Prosze bardzo :) http://www.flickr.com/photos/25312040@N02/3063719537/ Pozdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...