Skocz do zawartości

Ekonomiczna, obudowana 600-ta do 10 tys zł


Rekomendowane odpowiedzi

z tego co wiem to sporo ludzi co ją uprawia tak mówi z reszta sam wiesz. jedz sobie w trase 3000 tys km paliwo po 1.10 Euro + noclegi ze 2 tyg i jedzenie. Nie liczac innych kosztow.

na tydzień w chorwacji 3000km wyszło mi jakies 1600 zł czyli podwojona suma tych moich obliczeń z wcześniejszego postu... A tak na marginesie to różni ludzie i różne potrzeby, jeden woli zmieniać sprzęt co miesiąc, lansować sie i kręcić sie nim w zasięgu komina od gorzelni a drugi woli pojeździć , coś zobaczyć , nie głupi wymyślił , ze "podróże kształcą" ... Pzdr i dobrych wyborów życze a Vinyl`owi znalezienia sprzeta który spełni jego oczekiwania ... Pzdr

Edytowane przez RudyXJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na tydzień w chorwacji 3000km wyszło mi jakies 1600 zł czyli podwojona suma tych moich obliczeń z wcześniejszego postu... A tak na marginesie to różni ludzie i różne potrzeby, jeden woli zmieniać sprzęt co miesiąc, lansować sie i kręcić sie nim w zasięgu komina od gorzelni a drugi woli pojeździć , coś zobaczyć , nie głupi wymyślił , ze "podróże kształcą" ... Pzdr i dobrych wyborów życze a Vinyl`owi znalezienia sprzeta który spełni jego oczekiwania ... Pzdr

 

Racja, jedni wolą sie wyszalec kolo komina i po torze a podrozowac samoletem albo wygodnym autkiem i tez sie duzo zobaczy.:flesje: jak bym chcial jeździc dalej to bym sobie kupil Vstroma albo jakies Bmw r 1200. Ale wole sportową jazde... :bigrazz: Mi nie musisz tlumaczyc, że "podróże kształcą" jestem studentem Turystyki nie z przypadku :D

 

PS. Jeśli twierdzisz, że tylko "lansuje" to chodz do Kisielinka :) W koncu blisko siebie mieszkamy a potem mozna skoczyc do mcdonaldka :flesje:

Edytowane przez RaY

Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. Jeśli twierdzisz, że tylko "lansuje" to chodz do Kisielinka W koncu blisko siebie mieszkamy a potem mozna skoczyc do mcdonaldka

Kisielina nie omieszkam nawiedzić , planowałem w tym sezonie ale nie wyszło (Grzester namawiał) , od pon do piątku pracuje a z tego co mi wiadomo najlepiej tam wpaść w zwykły dzień roboczy bo w weekendy są tam organizowane jakies zawody kartingowe etc...

A innych forumowiczów przy tej okazji chciałem sie zapytać czy Wam także kol. Ray podsyła link na gg w oczekiwaniu na rychłą odp na 4um ?? Humor mi Chłopaku poprawiłeś, takiś w gorącej wodzie kąpany, rządny sensacji??No chociaż im wiecej zaśmiecania w takim temacie z naliczaniem tym przebieg rośnie , choć sie wiele do 4um nie wnosi to wzrasta , i chyba o to Ci chodzi , nieprawdasz , choć ja bym na Twym miejscu sie zatrzymał i nie przekraczał następnej setki , ten aktualny tytuł pod Twym avatarem do mnie najbardziej przemawia hehe :P Pozdrawiam i szerokości życze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a świstak siedzi i zawija w te sreberka...

wiecie co?! w ręke aparat i zróbcie dobre zdjecie przedniej opony-bo tak klepać w klawiature to może każdy i każdy wtedy kozak :)

 

A nie tył ? Z tego co mi wiadomo to tam gdzie się nie wykladasz to jest taki charakterystyczny bialy pasek ? Im bardziej się skladasz tym mniej paska, aż w koncu zanika ?

Czy jakos inaczej to jest ?

Edytowane przez RaY

Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie tył ? Z tego co mi wiadomo to tam gdzie się nie wykladasz to jest taki charakterystyczny bialy pasek ? Im bardziej się skladasz tym mniej paska, aż w koncu zanika ?

 

 

Skręcasz tylko tylnym kołem ? :D :D

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w temacie, powoli rozgladam sie za prawdziwym (w koncu ..) moto, czyli klasa 600. Kwota około 10 tys.

Oczywiscie w jednosladach doceniam ich wszystkie zalety, ale nie ukrywam, ze wazna cechą dla mnie jest spalanie. Jak to wyglada w topowych 600tach (gsxr, cbr ...) wogle jakie 600ty się teraż poleca (obudowane) ?

 

Z tego co sie tak wstepnie dowiedzialem, kawa er6 mało pali w dodatku jest wersja F, czyli z owiewką, która trooochę ;) przypomina ninje ;)

 

A moze sv650? To ta sama klasa co er6. Jak na razie nie mialem okazji sprawdzic osobiscie ale podobno jak na swoje 70 konikow jest calkiem zrywna a do tego malo pali. Lekka jest no i chyba calkiem uzyteczna na codzien takze warto przynajmniej sie nad nia zastanowic. Sam bede chcial sprobowac :) Za taka kwote, jaka dysponujesz, mozna juz sprobowac poszukac niezajechanych egzemplarzy 1 generacji.

 

pozdrawiam

Piotrek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skręcasz tylko tylnym kołem ? :D :D

Lata bokami :P

 

A co do tematu to ja bym bral xj'tke chyba ;)

 

Pzdr :icon_mrgreen:

Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość komandosek

ale miała być obudowana. w ogole to na miejscu pytającego teraz bym kupil sobie drz400 w supermoto bo to na prawde super moto do latania po miescie, mozna zlamac nim chyba wszystkie mozliwe przepisy, lekkie, zwrotne, malo pali, idzie sie niezle wyszaleć, nie straszne mu dziury i jest idioto/glebo odporne.

dokladnie nie to co obudowana 600 ;)

 

a no i bedziesz mial tor pod nosem, nie az w poznaniu - na rakietowej

Edytowane przez komandosek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moze sv650? To ta sama klasa co er6. Jak na razie nie mialem okazji sprawdzic osobiscie ale podobno jak na swoje 70 konikow jest calkiem zrywna a do tego malo pali. Lekka jest no i chyba calkiem uzyteczna na codzien takze warto przynajmniej sie nad nia zastanowic. Sam bede chcial sprobowac :) Za taka kwote, jaka dysponujesz, mozna juz sprobowac poszukac niezajechanych egzemplarzy 1 generacji.

pozdrawiam

Piotrek

 

+1

Sprzecik godny, moment robi swoje, ja swoja chwale (reklama!), ale moje ma kiere po prawej stronie ;)

 

Tez blizej szesciu niz pięciu l/100

 

czesc Lime,

spalanie jest niskie, a 5l/100 tez sie zdaza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

pozwolę się podłączyć bo mam bardzo podobne zapytanie. Jeśli mod uzna inaczej to założę nowy temat.

Podobnie jak założyciel tematu poszukuję moto do 10 tyś z tym że ja mam już konkretne modele upatrzone, a mianowicie: ZX6R, R6, CBR 600 F4. Wiadomo, interesują mnie roczniki jak najmłodsze ale zdaję sobie sprawę że to będzie coś koło 2000 roku. I tu moje pytanie. Który z podanych motocykli będzie sprawiał mi najmniej problemów podczas prowadzenia ?? Mam na myśli gabaryty maszyn. Czy to prawda że kawa bardzo dobrze się prowadzi i z tych trzech jest najwygodniejsza co do pozycji za kierownicą ?? Tak się składa że żadnym z tych modeli nie jeździłem. Do tej pory z poważniejszych szosówek jeździłem FZR 600. A obecnie latam na suzuki RMZ250 (cross). Wzrost 175, waga 74 kg. Pytam tylko i wyłącznie o prowadzenie, składanie w zakrętach, nawroty/skrętność, pozycja za kierownicą.

z góry dzięki za odp.

ps: nie straszne mi opowieści że kawie pęka rama, R6 wyskakuje 2 bieg a honda jest taka niezawodna ;)

 

 

Edytowane przez zorak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...