Skocz do zawartości

Uszczelka pod głowicą... przeciek....


patrykt7
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No ja bym na twoim miejscu kolego nie podważał wiedzy Piotrka. To takich jak ty nie powinno tu być, bo jeden taki Piotrek podnosi poziom forum z dna do jakiego tacy jak ty je sprowadzają.

Edytowane przez Greedo

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam ponownie. i mam pytanie... czy używana uszczelka głowicy się nada czy koniecznie musi być nowa... bo nowa kosztuje 200zł plus do tego inne rzeczy to troche kasy mnie to wyniesie... no ale jak trzeba to i nową kupię... ewentualnie proszę o namiary firmy która ma w ofercie uszczelki do mojego moto bo jak na razie to tylko w Larssonie widziałem. Proszę o odpowiedź

 

Ps. Panie Piotrze, Prawo jazdy na motocykl już mam, ale nie wiem czemu wiek mi się nie zmienił jeszcze w moim profilu...

Edytowane przez patrykt7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie jest to prawda, z przedmuchaną uszczelką silnik może jak najbardziej chodzić normalnie. :flesje:

Witam tak może ale jeśli jest to bardzo mały przedmuch i wtedy nawet nie bedziesz o nim wiedział ale niestety to będzie tylko chwile bo puźniej już bedzie wielkie dmuchanie i nie można tak jeździć nawet jak woda nie idzie do oleju bo uszkodzisz w ten sposób głowice lub blok

A co do młodego kolegi to NAPEWNO NIE RÓB TEGO SAM!! (stwierdzam po postach) a co do Piotrka to jest człowiekiem konkretnym i nie możesz mówić takich żeczy a raczej go posłuchaj i odpowiec mu na zadane przez niego pytanie jak chcesz uzyskać odpowiedź

Tak naprawde to niewiadomo czy masz przedmuch czy nie bo to że moto ci krwawi z pod głowicy to nic nie mówi a nie napisałeś konkretów o które zostałeś spytany, no a nikt tego za ciebie niezrobi

Moim zdaniem powinneś oddać moto do MECHANIKA i zakończyć temat bo nikt na forum nie pomoże ci w remącie moto zdalnie i nie bedzie pisał czy uszczelka ma być nowa, w jakiej kolejności dokręcać śruby głowicy, z jakim momętem i tysiące innych żeczy o które nawet ni zapytasz bo nie masz o tym pojęcia a dla fachowca są to sprawy oczywiste

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz wskaznik temperatury cieczy ? co pokazywal podczas awari ? , wiesz gdzie masz zbiorniczek wyrownawczy ? ile jest tam plynu ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam tak może ale jeśli jest to bardzo mały przedmuch i wtedy nawet nie bedziesz o nim wiedział ale niestety to będzie tylko chwile bo puźniej już bedzie wielkie dmuchanie i nie można tak jeździć nawet jak woda nie idzie do oleju bo uszkodzisz w ten sposób głowice lub blok

 

Sorry, ale nie do końca masz rację. Zależy jakim potencjałem dysponuje silnik. W mojej V8 (oczywiście samochód) padła uszczelka na jednej z głowic i auto wychlało mi około 2l płynu na odcinku 35km. A po osiągach nic nie było czuć. Dopiero jak przy wyprzedzaniu zobaczyłem biały dymek w lusterku stanąłem i zaglądnąłem pod maskę. Nic po pracy silnika nie było czuć, nawet go nie telepało na wolnych. Tylko po wymacaniu węży od cieczy (i kontrolce od poziomu płynu po chwili) można się było zorientować o co chodzi.

Edytowane przez Mor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam tak może ale jeśli jest to bardzo mały przedmuch i wtedy nawet nie bedziesz o nim wiedział ale niestety to będzie tylko chwile bo puźniej już bedzie wielkie dmuchanie i nie można tak jeździć nawet jak woda nie idzie do oleju bo uszkodzisz w ten sposób głowice lub blok

A co do młodego kolegi to NAPEWNO NIE RÓB TEGO SAM!! (stwierdzam po postach) a co do Piotrka to jest człowiekiem konkretnym i nie możesz mówić takich żeczy a raczej go posłuchaj i odpowiec mu na zadane przez niego pytanie jak chcesz uzyskać odpowiedź

Tak naprawde to niewiadomo czy masz przedmuch czy nie bo to że moto ci krwawi z pod głowicy to nic nie mówi a nie napisałeś konkretów o które zostałeś spytany, no a nikt tego za ciebie niezrobi

Moim zdaniem powinneś oddać moto do MECHANIKA

 

Nie jest to do końca trafne, co tu piszesz. Prawda, że jeżdząc z przedmuchaną uszczelką moze głowica pęknąc i zrobi sie wtedy,że woda w oleju i kicha. JEdnak jeśli nawet jest mały przedmuch to trudno tego nie zauważyć, że np chłodziwo wypierdziela przez zbiornik wyrównawczy, albo wentylator sie nie włącza albo temperatura skacze jak zwariowana. I to jest przy małym przedmuchu, po zdjęciu uszczelki gołym okiem raczej nic nie zauważysz:) Troche już w tym temacie namotane jest, jeśli są wątpliwości co do przedmuchów, głowicy i tak dalej to silnik dać na sprawdzanie szczelności:) Przynajmniej bedzie pewna diagnoza. Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry, ale nie do końca masz rację. Zależy jakim potencjałem dysponuje silnik. W mojej V8 (oczywiście samochód) padła uszczelka na jednej z głowic i auto wychlało mi około 2l płynu na odcinku 35km. A po osiągach nic nie było czuć. Dopiero jak przy wyprzedzaniu zobaczyłem biały dymek w lusterku stanąłem i zaglądnąłem pod maskę. Nic po pracy silnika nie było czuć, nawet go nie telepało na wolnych. Tylko po wymacaniu węży od cieczy (i kontrolce od poziomu płynu po chwili) można się było zorientować o co chodzi.

Witam samochód to nie motor i niema co nawet porównywać tymbardziej z v8

Są mechanicy samochodowi i motocyklowi!!

 

Nie jest to do końca trafne, co tu piszesz. Prawda, że jeżdząc z przedmuchaną uszczelką moze głowica pęknąc i zrobi sie wtedy,że woda w oleju i kicha. JEdnak jeśli nawet jest mały przedmuch to trudno tego nie zauważyć, że np chłodziwo wypierdziela przez zbiornik wyrównawczy, albo wentylator sie nie włącza albo temperatura skacze jak zwariowana. I to jest przy małym przedmuchu, po zdjęciu uszczelki gołym okiem raczej nic nie zauważysz:) Troche już w tym temacie namotane jest, jeśli są wątpliwości co do przedmuchów, głowicy i tak dalej to silnik dać na sprawdzanie szczelności:) Przynajmniej bedzie pewna diagnoza. Pozdro!

Witam masz racje ale chodziło mi o powiedzenie młodemu człowiekowi że nie poczuje na silniku jeśli ma malutkie przedmuchy a każdy kto sie zna zauważy że coś jest nie tak tak jak napisałeś

Pozdro

Edytowane przez sq9jkt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam samochód to nie motor i niema co nawet porównywać tymbardziej z v8

Są mechanicy samochodowi i motocyklowi!!

Witam masz racje ale chodziło mi o powiedzenie młodemu człowiekowi że nie poczuje na silniku jeśli ma malutkie przedmuchy a każdy kto sie zna zauważy że coś jest nie tak tak jak napisałeś

Pozdro

Poczuje prędzej czy później, zwłaszcza gdy olej zmieszany z płynem zatrze silnik. Jeśli są konkretne podejrzenia o przedmuch na uszczelce, to nie można tego lekceważyć i odkładać na potem. Samo się nie naprawi a konsekwencje będą poważne. A, że ktoś kto nie ma doświadczenia z podobną awarią tego nie poczuje to jasne. Dopiero różne sytuacje z motocyklami uczą użytkowników co jest objawem czego i kiedy jest już źle, a kiedy dopiero robi się niedobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nitomen - temperatura cały czas oscylowała w granicach 77-79 stopni, mam cyfrowy wskaźnik. a co do cieczy chłodzącej to jest w porządku. nic nie ubyło, jest w normie a i olej ma swój kolor taki jaki miał. No i z lewej strony spod głowicy poszło mi oleju trochę... od tamtej pory moto odstawiłem i nie jeżdzę... nie chce go zepsuć doszczętnie... silnik oglądałem praktycznie codziennie jak jeździłem więc wyciek zauważyłem na bieżąco... wolałbym zaprowadzić moto do mechanika, ale jedyny konkretny którego mam w okolicy (40km ode mnie) droży się jak cholera... jak kupiłem moto i zaprowadziłem do niego to za wymianę klocków, ustawienie gaźnika i rozrządu plus wymiana filtra pow. skasował mnie 721zł... więc nawet nie chce myśleć ile za to weźmie... jakbym sie wyrobił w 500zł to by było extra...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...