sql Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 Vlad - wszystko OK, tylko 1 zmianę musisz poczynić...przenieś ContiRoadAttack o jeden w dół, i ContiForceMax także o jeden w dół.CRA to nie odpowiednik D220, tylko D208 - z resztą są nawet bardziej przyczepne & mieksze od nich - a z drugiej strony mniej ścieralne :P.ZAJEBISTE oponki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 wg mnie prawdziwe jest powiedzenie że każy chciałby być piękny mądry i bogaty a dodatkowo prawdą jest że jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co się ma...upraszczając powiem tak najlepsze są nowe motocykle z nowymi oponami ale w Polskich realiach do starych motocykli dobre sa także opony np przeleżakowane. Trudno mi sobie wyobrazić aby do motocykla np z 85 roku ktoś kupił komplet nowych opon za 1500zł. Może kiedyś się nam poprawi sytuacja materialna i ludzi będzie stac na zakup nowego motocykla i późniejsze jego serwisowanie na nowych oryginalnych elementach. PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doktor Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 Apropo opon uzywanych , mam do sprzedanie nową tegoroczną przejechalem na nie 200 km o rozmiarze 150/90/15 Michelin Commander , wymieniam dlatego że przyszly z bialym pasem a ta jest bez.Cena 400 PLN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marakuz Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 Ostatnio dowiedziałem sie w chyba najlepszym serwisie Suzuki w 3 mieście od kolesia co widać naprawde znał sie na rzeczach , że opony motocyklowe zaczynają rozkładać się juz po 3 latach. Moja oponka ma jeszcze jako taki bieżnik ale już ma około 5 lat i podobno dawno na szrocie powinna leżeć :roll: Uwidacznia się to gdzieniegdzie małymi pęknieciami opony w róznych miejscach . Z tego względu tez własnie szukam czegoś nowego na przód do Bandita... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 Trudno mi sobie wyobrazić aby do motocykla np z 85 roku ktoś kupił komplet nowych opon za 1500zł. Nie przesadzaj, nówka sztuka do CBX650 '85 kosztyowała mnie ca 450 zeta. Założyłem i nie miałem wątpliwości, że tak ma być. Teraz jestem cienki i szczypię się z kasą, ale jak nie ma dobrej opony to motocykl stoi w garażu - nawet jeżeli oznaczałoby to koniec sezonu na ten rok. Nikt nie obiecywał, że motocykl jest tani w utrzymaniu. PSsql masz rację z tą klasyfikacją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2005 Ja zdecydowanie kupuje nowe opony do starego motocykla ( 84r ), powiem wiecej, zmienilem kola i przerobilem zawieszenia i hamulce zeby moc jezdzic na nowych radialnych oponach. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 2 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2005 też kiedyś oszczędzałem na oponkach do pierwszego ślizgu. Skręcając na przejściu dla pieszych uciekł mi przód, naszczęście jechałem tylko z 30 km/h więc strat nie było. Już nie oszczędzam na oponkach, zakupiłem nową na przód i lekko leżakowaną na tył. Różnica w prowadzeniu jest ogromna, już się tak nie wali w zakrętach jak kiedyś. Same plusy oprócz ubytku kaski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość driverCB500 Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 prosze o szybka odpowiedz:Jak odczytac date produkcji z opony??wiem, ze pierwsza litera np. 4 oznacza rok ale skad mam wiedziec czy ta opona lezakuje juz od 1994 czy tylko od 2004 i chodzi mi tu o model, ktory produkowany jest od roku 90-ego po dzis dziensa na tej oponie takie 2 linie (czerwona i niebieska chyba-pewnie to nic nie mowi...)pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 sa na tej oponie takie 2 linie (czerwona i niebieska chyba-pewnie to nic nie mowi...)pozdroOd 2000 roku zawsze bedzie na poczatku cyfra zero. Czyli np. 434 - 34 tydzien '94 roku, ale 0434 - 34 tydzien 2004 roku. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 sa na tej oponie takie 2 linie (czerwona i niebieska chyba-pewnie to nic nie mowi...)pozdroOd 2000 roku zawsze bedzie na poczatku cyfra zero. Czyli np. 434 - 34 tydzien '94 roku, ale 0434 - 34 tydzien 2004 roku. wszytko się zgadza tyle, że jest dokładnie odwrotnie 8) :-) najpierw jest tydzień a później rok :!: : 1. 434 = 43 tydz. 1994r 2. 4304 = 43 tydz. 2004r a te numerki co podał Fat należy odczytać: 1. tak jak wyżej 2. 0434 = 4 tydzień 2034 r :twisted: <----- ja bym wybrał tą gumę :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 wszytko się zgadza tyle, że jest dokładnie odwrotnie 8) :-) Uooo boszzz, tak to jest jak sie czyta forum bedac polprzytomnym i jeszcze na posty odpisuje :roll: Ocyzwiscie moja pomylka. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 Oponka 4 letnia,bez dziurki,minimalnie przytarta jedynie przy pełnym zamknięciu, na srodeczko nowka. Jezdzi sie dobrzenie wątpię, że się dobrze jeździ...jak ktoś wykupuje AC, to też potem jak nic się nie dzieje, to ma w plecy składkę. gdy się jednak stanie, to jest zadowolony.z oponami jest podobnie - jak się lajtowo lata, to spoko - można i na łysych jeździć.ale czasem zdarzają się rozmaite sytuacje - włącznie z tymi wymagającymi większej przyczepności, niż "jeździ się dobrze"... tak, ja wykupuję i nie zamierzam kupować nowych gum (przynajmniej do obecnego moto ;) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wats Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 Moja opona z tyłu ma niecały sezon i jest już do wymiany. Teraz zastanawiam sie czy kupowac nową czy lezakowaną. Oponki do małych motocykli są dośc tanie więc chyba kupie nową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość driverCB500 Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 dzieki za szybka odpowiedz 8) zrezygnowalem z zakupubyla to pona Dunlop Arrowmax o numerze 4094czyli podazajac za waszym tokiem rozumowania...1. 094ty tydzien roku 19942. opona z przyszlosci (rok 2094!) jakby nie bylo... ;) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 byla to pona Dunlop Arrowmax o numerze 4094czyli podazajac za waszym tokiem rozumowania...1. 094ty tydzien roku 19942. opona z przyszlosci (rok 2094!) jakby nie bylo... ;) pozdrawiam nie opona z przyszłości tylko pewnie odczytałeś nie ten numer co trzeba... 8) napweno odczytałeś numer DOT :?: w starszym Dunlopie wygląda on np. tak. DOT EUBM 90C4200 na takim kapciu Dunlopa są co najmniej dwa podobne numerki, które można pomylić z numerem DOT :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.