Skocz do zawartości

Za duzy luz zaworowy - regulowac czy zostawic ?


Nitomen
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

walsnie pacze luzy zaworowe w XR ce i wychodzi mi ze mam zamiast 0.10 jest 0.16 i zamiast 0.12 jest 0.20 - regulowac to czy zostawic jak jest ?

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co to za filozofia? Spokojnie zamów płytki i podmień. A na dłuższą metę tego nie trzymaj bo może ci uszkodzić krzywki na rozrządzie.

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niechcialo mi sie silowac , po pewnie jak wszystko w moto zostalo skrecone dosc ostro , same korki od zaworow prawie z mlotkiem odkrecalem.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niechcialo mi sie silowac , po pewnie jak wszystko w moto zostalo skrecone dosc ostro , same korki od zaworow prawie z mlotkiem odkrecalem.

No to gratulacje, jak ktoś z taką siłą zakręcił dekielki zaworowe to strach pomyśleć jak będą wyglądać gwinty powiedzmy w głowicy, pewnie sporo z nich będzie przeciągniętych. Ostatnio pomagałem kumplowi robić jego DR i też tak wszystko było po dociągane że połowa gwintów w głowicy była do roboty.

Edytowane przez ghollum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gosc to mechanik samochodowy , mysle ze tam poskrecal odpowiednio , okaze sie kiedys...

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niechcialo mi sie silowac , po pewnie jak wszystko w moto zostalo skrecone dosc ostro , same korki od zaworow prawie z mlotkiem odkrecalem.

Tym bardziej nie rozumiem. Jeśli tyle wysiłku kosztuje zdemontowanie części do sprawdzenia luzu to nie wykonanie regulacji to jak nawalenie w gacie i narzekanie, że coś uwiera. :crossy: Przecież i tak będzie trzeba to zrobić, no chyba, że sprzęt powędruje dla jakiegoś jelenia. :wink: To co innego. :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwyciężyłeś w konkursie ignorancji.

0.06mm za dużo dla zaworu ssącego to matematycznie przekroczenie normy o 60%.

Już 0.12mm to za dużo i pozostawienie takiego luzu doprowadzi do szybkiego zniszczenia rozrządu w głowicy.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O żesz... jak bym wiedział że to na śrubkach to by inaczej mój post wyglądał....

Szczyt lenistwa, zgadzam się. Podoba mi się analogia z kupą.. :crossy:

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra dobra , jutro zrobie jak cza.

 

ok wyregulowane , silnik pracuje identycznie jak przed regulacja. No ale jak mus to mus, nastepna konstrola za 1500 km czyli umnie to za miesiac :crossy:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w FZR 1000 na ssącym miałem chyba 0,45mm luzu gdzie max to 25, i było git! i nie było słychać!

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...