Nitomen Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 (edytowane) witam walsnie pacze luzy zaworowe w XR ce i wychodzi mi ze mam zamiast 0.10 jest 0.16 i zamiast 0.12 jest 0.20 - regulowac to czy zostawic jak jest ? Edytowane 18 Września 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 A co to za filozofia? Spokojnie zamów płytki i podmień. A na dłuższą metę tego nie trzymaj bo może ci uszkodzić krzywki na rozrządzie. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 mam na srubkach , zostawilem jak jest. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Na śrubach ku*wa i nie poprawiłeś? To jest jakiś kosmiczny szczyt lenistwa :biggrin: Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 niechcialo mi sie silowac , po pewnie jak wszystko w moto zostalo skrecone dosc ostro , same korki od zaworow prawie z mlotkiem odkrecalem. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 (edytowane) niechcialo mi sie silowac , po pewnie jak wszystko w moto zostalo skrecone dosc ostro , same korki od zaworow prawie z mlotkiem odkrecalem.No to gratulacje, jak ktoś z taką siłą zakręcił dekielki zaworowe to strach pomyśleć jak będą wyglądać gwinty powiedzmy w głowicy, pewnie sporo z nich będzie przeciągniętych. Ostatnio pomagałem kumplowi robić jego DR i też tak wszystko było po dociągane że połowa gwintów w głowicy była do roboty. Edytowane 18 Września 2008 przez ghollum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 gosc to mechanik samochodowy , mysle ze tam poskrecal odpowiednio , okaze sie kiedys... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 niechcialo mi sie silowac , po pewnie jak wszystko w moto zostalo skrecone dosc ostro , same korki od zaworow prawie z mlotkiem odkrecalem.Tym bardziej nie rozumiem. Jeśli tyle wysiłku kosztuje zdemontowanie części do sprawdzenia luzu to nie wykonanie regulacji to jak nawalenie w gacie i narzekanie, że coś uwiera. :crossy: Przecież i tak będzie trzeba to zrobić, no chyba, że sprzęt powędruje dla jakiegoś jelenia. :wink: To co innego. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 mam na srubkach , zostawilem jak jest. Nawet gdybym miał takie wyniki z regulacją płytkową to z marszu bym się za to zabrał :biggrin: Jesteś wielki :bigrazz: Pozdrawiam :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 przesadzacie przeciez to 0.06 a nie 1.0 Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Zwyciężyłeś w konkursie ignorancji.0.06mm za dużo dla zaworu ssącego to matematycznie przekroczenie normy o 60%.Już 0.12mm to za dużo i pozostawienie takiego luzu doprowadzi do szybkiego zniszczenia rozrządu w głowicy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Trochę za duży luz to nie problem (no chyba że długo będziesz olewał sprawę) gorzej gdyby był za mały, wyreguluj zaworki i będzie git :crossy: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 O żesz... jak bym wiedział że to na śrubkach to by inaczej mój post wyglądał.... Szczyt lenistwa, zgadzam się. Podoba mi się analogia z kupą.. :crossy: Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 dobra dobra , jutro zrobie jak cza. ok wyregulowane , silnik pracuje identycznie jak przed regulacja. No ale jak mus to mus, nastepna konstrola za 1500 km czyli umnie to za miesiac :crossy: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 w FZR 1000 na ssącym miałem chyba 0,45mm luzu gdzie max to 25, i było git! i nie było słychać! Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.