Skocz do zawartości

Za duzy luz zaworowy - regulowac czy zostawic ?


Nitomen
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

walsnie pacze luzy zaworowe w XR ce i wychodzi mi ze mam zamiast 0.10 jest 0.16 i zamiast 0.12 jest 0.20 - regulowac to czy zostawic jak jest ?

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co to za filozofia? Spokojnie zamów płytki i podmień. A na dłuższą metę tego nie trzymaj bo może ci uszkodzić krzywki na rozrządzie.

Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niechcialo mi sie silowac , po pewnie jak wszystko w moto zostalo skrecone dosc ostro , same korki od zaworow prawie z mlotkiem odkrecalem.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niechcialo mi sie silowac , po pewnie jak wszystko w moto zostalo skrecone dosc ostro , same korki od zaworow prawie z mlotkiem odkrecalem.

No to gratulacje, jak ktoś z taką siłą zakręcił dekielki zaworowe to strach pomyśleć jak będą wyglądać gwinty powiedzmy w głowicy, pewnie sporo z nich będzie przeciągniętych. Ostatnio pomagałem kumplowi robić jego DR i też tak wszystko było po dociągane że połowa gwintów w głowicy była do roboty.

Edytowane przez ghollum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gosc to mechanik samochodowy , mysle ze tam poskrecal odpowiednio , okaze sie kiedys...

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niechcialo mi sie silowac , po pewnie jak wszystko w moto zostalo skrecone dosc ostro , same korki od zaworow prawie z mlotkiem odkrecalem.

Tym bardziej nie rozumiem. Jeśli tyle wysiłku kosztuje zdemontowanie części do sprawdzenia luzu to nie wykonanie regulacji to jak nawalenie w gacie i narzekanie, że coś uwiera. :crossy: Przecież i tak będzie trzeba to zrobić, no chyba, że sprzęt powędruje dla jakiegoś jelenia. :wink: To co innego. :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwyciężyłeś w konkursie ignorancji.

0.06mm za dużo dla zaworu ssącego to matematycznie przekroczenie normy o 60%.

Już 0.12mm to za dużo i pozostawienie takiego luzu doprowadzi do szybkiego zniszczenia rozrządu w głowicy.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O żesz... jak bym wiedział że to na śrubkach to by inaczej mój post wyglądał....

Szczyt lenistwa, zgadzam się. Podoba mi się analogia z kupą.. :crossy:

Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra dobra , jutro zrobie jak cza.

 

ok wyregulowane , silnik pracuje identycznie jak przed regulacja. No ale jak mus to mus, nastepna konstrola za 1500 km czyli umnie to za miesiac :crossy:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w FZR 1000 na ssącym miałem chyba 0,45mm luzu gdzie max to 25, i było git! i nie było słychać!

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...