wamnok Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 (edytowane) Zakupilem niedawno CBR 600 F2, motorek chodzi spoko, pali na dotyk czy zimny czy ciepły, silnik ładnie pracuje, ładnie się wkręca na obroty i w ogóle jest zrywny. Kiedy postanowilem sprawdzić go na trasie okazało się, że gdy na 6 biegu odkręcę do końca gaz aby się bujnąć ponad 200km/h to po chwili zaczyna się dusić (tak przy około 190km/h), objaw taki jak wtedy gdy braknie paliwa, puszczam wówczas gaz na chwile i po chwili znowu mogę jechać, tak jakby paliwo już doszło. Dzieje się tak i w pozycji kranika ON i RES. W motocyklu jest sportowy tłumik, ale chyba to nie ma nic do rzeczy. Wiecie co może być przyczyną takiego zachowania motocykla? Edytowane 14 Września 2008 przez wamnok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 Przypchany filtr paliwowy kranika. Trzeba wyjac kranik z baku i wyczyscic.Jezeli jest tam pompa paliwa to moze byc jej uszkodzenie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 Przede wszystkim trzeba przejrzeć układ zasilania, zalecam także zmierzenie sprężania- tak na wszelki wypadek. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 (edytowane) jak będziesz wykręcał tą pompę to przy okazji wyczyść bak, najczęściej przy pompie paliwowej jest żur tym bardziej że zakupiłeś moto nie dawno, paliwo nie zawsze czyste jest... Edytowane 15 Września 2008 przez sewa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sopelblue Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Czy na każdym biegu tak się muli motocykl? Bo jeśli tak to koledzy dobrze piszą, że to zapchany filtr paliwa (w kraniku i na zewn. jeśli jest) wyczyść je i wypłukaj zbiornik i napisz jak efekty. To żeby na zimę zalać paliwka pod korek to wiesz na pewno :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamnok Opublikowano 15 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Dzieje sie tylko na 6-tce kiedy ją chwile przytrzymam na pełnym gazie aby rozbujać, dochodzi do około 200km/h i potem jakby paliwa brakło, na chwilę wtedy popuszczę gaz, poczekam i znowu mogę jechać, itd. Na niższych biegach dochodzi do odciącia zapłonu ładnie, rwie na koło z jedynki, pali na dotyk, silnik ładnie pracuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Zakupilem niedawno CBR 600 F2, motorek chodzi spoko, pali na dotyk czy zimny czy ciepły, silnik ładnie pracuje, ładnie się wkręca na obroty i w ogóle jest zrywny. Kiedy postanowilem sprawdzić go na trasie okazało się, że gdy na 6 biegu odkręcę do końca gaz aby się bujnąć ponad 200km/h to po chwili zaczyna się dusić (tak przy około 190km/h), objaw taki jak wtedy gdy braknie paliwa, puszczam wówczas gaz na chwile i po chwili znowu mogę jechać, tak jakby paliwo już doszło. Dzieje się tak i w pozycji kranika ON i RES. W motocyklu jest sportowy tłumik, ale chyba to nie ma nic do rzeczy. Wiecie co może być przyczyną takiego zachowania motocykla? Jeżeli układ paliwowy jest sprawny to całą winę na siebie bierze sportowy tłumik prawdopodobnie firmy HGW.Jeżeli nie wierzysz to wymontuj tłumik i zrób jazdę testową w takich samych warunkach a wtedy się przekonasz że sam tłumik w tym motocyklu nie służy jedynie do obniżenia hałasu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sopelblue Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Jeżeli układ paliwowy jest sprawny to całą winę na siebie bierze sportowy tłumik prawdopodobnie firmy HGW. Nie przeczę, że to wina tłumika ale dlaczego to się dzieje na 6-tce czy chodzi o przełożenie tego biegu i to że motocykl minął już max moment i ... nie wiem nie wiem, o co chodzi ?! PS. podoba mi się nazwa firmy tłumika :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Dzieje sie tylko na 6-tce kiedy ją chwile przytrzymam na pełnym gazie aby rozbujać, dochodzi do około 200km/h i potem jakby paliwa brakło, na chwilę wtedy popuszczę gaz, poczekam i znowu mogę jechać, itd. Na niższych biegach dochodzi do odciącia zapłonu ładnie, rwie na koło z jedynki, pali na dotyk, silnik ładnie pracuje. spotkałem się z czymś takim u qumpla, jak jechał konkretnie na niższych biegach to nigdy nic nie było, ale jak tylko wrzucił najwyższy bieg, zaraz tak dziwnie pyrkała i muła dostawała. Zdjęliśmy bak, pompa do czyszczenia, bak do czyszczenia, cały układ paliwowy przedmuchany. Potem złożyło się i problem zniknął jak ręką odjąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamnok Opublikowano 15 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Zrobilem dziś większe rozeznanie w temacie. Zbiornik czysty, kranik czysty, filtr powietrza ok. Zauważylem, że jest tam kranik podciśnieniowy, z gaźnika idzie rurka do kranika i dopiero kiedy w tej rurce jest podciśnienie to ono otwiera membrane w kraniku i pozwala przepływać benzynie. Zauważyłem też, że z każdego gaźnika wychodzą takie rurki, każda z nich jest zaślepiona, oprócz tej w jednym gaźniku do której jest rurka prowadząca własnie do kranika, ale chyba to narmalne i tak ma być. Kumple mówili mi, że to na pewno nie wina tłumika. Ale podjechałem do serwisu motocyklowego i koleś powiedział, że właśnie jest to wina tłumika, jest założony jakiś arrow, chyba przelotowy. Powiedział, że przy tym tłumiku ucieka podciśnienie i tak będzie się działo. Zostaje albo kupić inne dysze i wyregulować moto pod ten tłumik albo kupić i założyć oryginalny wydech. Co wy o tym sądzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 dyno jet na Twe problemy :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 A nie można wymienić kranika na jakiś inny - manualny ? Jeśli to jego wina ? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 wątpię że to wina tłumnika, teoria uciekania podciśnienie (jeśli nic nie przekręciłeś) jest dość ciekawa i odkrywcza. Pusty tłumnik może mieć negatywny wpływ na pracę silnika w zakresie niskich obrotów silnika. Na wysokich to nawet lepiej gdy jest pusty. (to bardzo ogólne stwierdzenie). Kiedy w tym motocyklu było coś robione, jakiś serwis, wymiana świec, filtrów? Pompka paliwa działa? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 wątpię że to wina tłumnika, teoria uciekania podciśnienie (jeśli nic nie przekręciłeś) jest dość ciekawa i odkrywcza. Pusty tłumnik może mieć negatywny wpływ na pracę silnika w zakresie niskich obrotów silnika. Na wysokich to nawet lepiej gdy jest pusty. (to bardzo ogólne stwierdzenie). Kiedy w tym motocyklu było coś robione, jakiś serwis, wymiana świec, filtrów? Pompka paliwa działa?A Ty masz w ogóle jakiś motocykl czy tylko tak sobie myślisz na klawiaturze? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamnok Opublikowano 16 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Regulacja gaźnikow byla robiona (tylko już z tym sportowym tłumikiem), filtr powietrza był zmieniany, świece chyba nie ale to odpada raczej, olej z filtrem wymieniany, układ paliwowy czysty, pompy paliwa tam nie ma z tego co zauważyłem. Pozostaje tylko ten tłumik, jedyna rzecz nie fabryczna w tym motocyklu. Tylko zastanawia mnie jak inni zakładają sportowe tłumiki i śmigają a u mnie miałoby coś nie grać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.