Skocz do zawartości

Ranking niezawodnosci Triumph Daytona 675


Rekomendowane odpowiedzi

Johny, jak Ci sie nie podoba na forum, to droga wolna - wypad :icon_question:.

A uscislajac swoja wypowiedz - daleki jestem od sadzenia, ze CBF to najlepszy motocykl na swiecie.

Daleko juz mu do japonskiej niezawodnosci lat 80.

 

Pzdr.

 

PS

A moze nie mozesz przezyc tego, ze musisz co chwila do warsztatu jezdzic? :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już dawno zauważyłem a propos rankingów motocyklowych,że na forum jest grono osób, które lubią leczyć kompleksy. Z pozycji obserwatora wygląda to dość żałośnie i tym bardziej śmieszy mnie jak jakiś żołnierzyk wtrąca się tutaj i traktując mnie z góry rzuca jakiś frazes o dojrzałości intelektualnej.

Odnośnie jeżdżenia do warsztatu to nie bardzo rozumiem dowcip. Zważywszy na liczbę interwałów przy których trzeba przeprowadzać przegląd to Honda mojego taty była w warsztacie więcej razy niż moja"pchełka" przy podobnym przebiegu.

Więcej w tym temacie nie dodam, bo jeśli sam nie spojrzysz na niektóre swoje wcześniejsze wypowiedzi to pewnie nie zrozumiesz w czym tkwi sendo sprawy.

pozdrawiam i dziękuję za wskazanie wyjścia ewakuacyjnego :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yo!

 

Kompleksy to musisz miec chyba Ty, skoro wszystkie teksty pisane z przymrozeniem oka bierzesz jako rozdmuchiwanie ego autora postu.

Naucz sie interpretowac emotikony, plis, bo one wyrazaja bardzo wiele i te samo zdanie z roznymi emotami moze znaczyc cos zupelnie innego.

 

CBF jest na pierwszym miejscu w rankingu i sie z tego ciesze. Proste. Fiuta dluzszego od tego nie mam i wcale nie czuje sie jakos lepszy. Napisalem tez, ze faktycznie z mojego doswiadczenia wynika, ze CBF nie jest awaryjna. Moze ktos dzieki temu sie skusi i kupi?

 

A Ty po prostu wlazisz tu i zaczynasz obrazac ludzi. To kto ma bardziej nasrane w glowie?

 

Pozdrawiam

 

PS

Wytrzaskalo mi sie lozyskow glowki ramy przy aktualnych ~25kkm :].

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz ks-rider, znowu wzbudziłeś emocje tym postem. Zaraz taki Zbyhu co ma zdrowo nasrane w bani nt. Hondy będzie się podniecał jak mały chłopiec,że jego motor jest najlepszy. Drugi forumowicz, MłodyWilk też okazał nie lepsze podejście do sprawy. Widać na forum wiele nie zmieniło się :bigrazz:

pozdrawiam

 

Przeczytaj jeszcze raz i spróbuj ocenić poziom Twojej pierwszej wypowiedzi. Domyślam się, że i tak będziesz miał z tym problem bo jak widać przemawia przez Ciebie zwykła młodzieńcza chamska złośliwość.

 

Już dawno zauważyłem a propos rankingów motocyklowych,że na forum jest grono osób, które lubią leczyć kompleksy. Z pozycji obserwatora wygląda to dość żałośnie i tym bardziej śmieszy mnie jak jakiś żołnierzyk wtrąca się tutaj i traktując mnie z góry rzuca jakiś frazes o dojrzałości intelektualnej.

 

Jak wyżej, przeczytaj swój pierwszy post - chamstwo zmieszane ze złośliwością. Reszty nie skomentuję.

 

:cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Siemka !

jak zwykle krotko i na temat

 

5823 km - tylna opona Pirelli Supercorsa Pro

9999 km - opony tyl i przod Supercorsa Pro

23 505 km - opony Michelin Pilot Power

28 024 km - opony Michelin Pilot Power

31 891 km - opony Michelin Pilot Power

35 998 km - opony Dunlop Qualifire

40 722 km - opony Pirelli Diablo Corsa III

 

troche duzo tych w sumie pierdolek

 

Hej,

 

6 zestawów opon i zmieniasz je praktycznie co 5 tyś km Jeździsz nia chyba na torze? No ciężko mi uwierzyć że Ci się tak sypią opony na drodze. Jeśli śmigasz nią na tor, czyli dajesz jej zdrowo, to sie nie dziwie że troche tych pierdółek jest.

 

Masz troche doswidaczenia z różnymi oponami do 675 - możesz napisać pare słów jak oceniasz poszczególne opony?

 

pozdrówka

Power

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Power... poczytaj troszkę forum, znajdziesz takich rankingów więcej: KS nie lata tymi wszystkimi sprzętami, te dane pochodzą z niemieckiego motorrada ;)

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Nie jestem tutaj forumowiczem z pagonami ale podzielę się swoimi uwagami. Myślę że pisanie ze moja hayabusa czy cbfa ma tyle i nic się nie psuje itp jest bardzo cenne dla czytelników. Owszem materiały prasowe testy gazetowe są fajne ale oni nie mogą testować wszystkich modeli motocykli na świecie, dlatego opinie forumowiczów są bardzo cenne. Ja np interesuje się tigerem 1050. To jak by ktoś pytał co ja tu robię. Czytam wszystko co z marką triumph związane a szczególnie opinie i testy użytkowników dotyczące trwałości sprzętu. Dzięki temu forum mogłem sobie wymienić korespondencję z miłym uzytkownikiem Tigera 1050 z tego forum. Wypytałem go o motocykl jego opinie itp. Jutro idę na jazdy testowe tym modelem :) Wracając do meritum. Uważam że wypowiedzi użytkowników na temat swoich motocykli niezależnie w jakiej formie są przydatne. Ja mam już nieco zabytkowy motocykl tj. XJ900 Div z 96 roku. Ma przejechane 50tys z tego 35tys ja nią zrobiłem. Może to nie ta część forum ale napisze jeszcze :)

1. Zużywanie oleju - znikome (między wymianami co 6tys) z max schodzi na 3/4 poziomu max

2. przy 25tys wymiana łożyska w wahaczu tylnego amortyzatora (niestety wymagało to zdjęcia układu

wydechowego i wymiany uszczelek między kolektorem i wydechami) stare uszczelki się pokruszyły i nie nadawały do ponownego montażu.

2. przy ogólnym przebiegu 30tys awaria pływaka czujnika poziomu paliwa (wymiana na inny używany z rozbitego motocykla

 

Oprócz tych 2 rzeczy poza rutynowymi czynnościami serwisowymi nic nie robię. Kilka razy klocki i opony wymieniałem, żarówki raz z przodu i raz z tyłu, dokręciłem linkę szybkościomierza bo odpadła. Motocykl ma 13 lat ja go używam 3 lata. Przywiozłem go z niemiec od 1 właściciela w stanie niemal fabrycznym. :)

 

To tyle. Tak że zachęcam do pisania o motocyklach marki triumph. Nie wykluczone że kiedyś będę szczęśliwym właścicielem tigera1050.

 

pozdrawiam wszystkich

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Nie ma tematu o Daytonie 675 poza tym, więc zapytam tutaj. Czy ktoś wysoki (ok. 190-195cm) jeździ na tym Triumphie? Jakby mógł napisać czy da się na nim zmieścić ;)

 

Zmieścić się da, ale na pewno nie pod owiewkę :wink: . Najlepiej przymierz się do tego sprzętu np. w salonie, 675 jest naprawdę mała...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie testy nie sa w 100% miarodajne, bo fakt wzieli moto do redakcji jeździli nim ostro, ale mnostwo elementów nie zuzywa sie tylko z przejechanymi km ale tez z biegiem czasu, na rynku jest nie duzo moto ktore robia 50 tys w 2 sezony. Na pewno gdyby to 50 tys bylo zrobione przez 4 lata to usterek bylo by sporo wiecej. Co nie zmienia faktu że daje nam to pewien obraz o niezawodności motocykli, legneda serii CB nie umiera :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wracając do Triumph'a.... pozwoliłem sobie kiedyś popełnić artykuł n/t Sprinta w Motogenie. Jeśli ktoś ma ochotę poczytać to:

http://www.motogen.pl/laboratorium/testymo...tyka,art26.html

Niektóre stwierdzenia mógłbym teraz nieco zmienić, zwłaszcza dotyczące jazdy z pasażerem, ale ogólnie zdania końcowego nie zmienię :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam już nieco zabytkowy motocykl tj. XJ900 Div z 96 roku. Ma przejechane 50tys z tego 35tys ja nią zrobiłem. Może to nie ta część forum ale napisze jeszcze :)

1. Zużywanie oleju - znikome (między wymianami co 6tys) z max schodzi na 3/4 poziomu max

2. przy 25tys wymiana łożyska w wahaczu tylnego amortyzatora (niestety wymagało to zdjęcia układu

wydechowego i wymiany uszczelek między kolektorem i wydechami) stare uszczelki się pokruszyły i nie nadawały do ponownego montażu.

2. przy ogólnym przebiegu 30tys awaria pływaka czujnika poziomu paliwa (wymiana na inny używany z rozbitego motocykla

 

Oprócz tych 2 rzeczy poza rutynowymi czynnościami serwisowymi nic nie robię. Kilka razy klocki i opony wymieniałem, żarówki raz z przodu i raz z tyłu, dokręciłem linkę szybkościomierza bo odpadła. Motocykl ma 13 lat ja go używam 3 lata. Przywiozłem go z niemiec od 1 właściciela w stanie niemal fabrycznym. :)

 

 

 

Zabytkowy? a co ja mam powiedzieć? :bigrazz: Zaraz tu dojdzie do chwalenia sie swoimi moto. Ale moja VFR z 1990r na 12 tys km zużywa 0ml oleju, a bynajmniej ja nie zauważyłem gołym okiem. A moto ma 20 lat.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma tematu o Daytonie 675 poza tym, więc zapytam tutaj. Czy ktoś wysoki (ok. 190-195cm) jeździ na tym Triumphie? Jakby mógł napisać czy da się na nim zmieścić ;)

Może być ciężko, miałem okazję przejechać się nim, mam 184cm i nie było za wygodnie, może na tor fajnie ale tak do jazdy na codzień mogłoby Tobie być ciężko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zabytkowy? a co ja mam powiedzieć? :bigrazz: Zaraz tu dojdzie do chwalenia sie swoimi moto. Ale moja VFR z 1990r na 12 tys km zużywa 0ml oleju, a bynajmniej ja nie zauważyłem gołym okiem. A moto ma 20 lat.

A to akurat nic dziwnego, też miałem VFR '90 w latach 2005-2008 i było tak samo. VFR-ki po prostu tak mają i dopóki nie dobierze się do takiego motocykla mechanik "sprawny inaczej", to sprzęt będzie hulał aż miło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...