zbyhu Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 Johny, jak Ci sie nie podoba na forum, to droga wolna - wypad :icon_question:.A uscislajac swoja wypowiedz - daleki jestem od sadzenia, ze CBF to najlepszy motocykl na swiecie.Daleko juz mu do japonskiej niezawodnosci lat 80. Pzdr. PSA moze nie mozesz przezyc tego, ze musisz co chwila do warsztatu jezdzic? :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny69 Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Już dawno zauważyłem a propos rankingów motocyklowych,że na forum jest grono osób, które lubią leczyć kompleksy. Z pozycji obserwatora wygląda to dość żałośnie i tym bardziej śmieszy mnie jak jakiś żołnierzyk wtrąca się tutaj i traktując mnie z góry rzuca jakiś frazes o dojrzałości intelektualnej. Odnośnie jeżdżenia do warsztatu to nie bardzo rozumiem dowcip. Zważywszy na liczbę interwałów przy których trzeba przeprowadzać przegląd to Honda mojego taty była w warsztacie więcej razy niż moja"pchełka" przy podobnym przebiegu. Więcej w tym temacie nie dodam, bo jeśli sam nie spojrzysz na niektóre swoje wcześniejsze wypowiedzi to pewnie nie zrozumiesz w czym tkwi sendo sprawy. pozdrawiam i dziękuję za wskazanie wyjścia ewakuacyjnego :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Yo! Kompleksy to musisz miec chyba Ty, skoro wszystkie teksty pisane z przymrozeniem oka bierzesz jako rozdmuchiwanie ego autora postu.Naucz sie interpretowac emotikony, plis, bo one wyrazaja bardzo wiele i te samo zdanie z roznymi emotami moze znaczyc cos zupelnie innego. CBF jest na pierwszym miejscu w rankingu i sie z tego ciesze. Proste. Fiuta dluzszego od tego nie mam i wcale nie czuje sie jakos lepszy. Napisalem tez, ze faktycznie z mojego doswiadczenia wynika, ze CBF nie jest awaryjna. Moze ktos dzieki temu sie skusi i kupi? A Ty po prostu wlazisz tu i zaczynasz obrazac ludzi. To kto ma bardziej nasrane w glowie? Pozdrawiam PSWytrzaskalo mi sie lozyskow glowki ramy przy aktualnych ~25kkm :]. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Widzisz ks-rider, znowu wzbudziłeś emocje tym postem. Zaraz taki Zbyhu co ma zdrowo nasrane w bani nt. Hondy będzie się podniecał jak mały chłopiec,że jego motor jest najlepszy. Drugi forumowicz, MłodyWilk też okazał nie lepsze podejście do sprawy. Widać na forum wiele nie zmieniło się :bigrazz: pozdrawiam Przeczytaj jeszcze raz i spróbuj ocenić poziom Twojej pierwszej wypowiedzi. Domyślam się, że i tak będziesz miał z tym problem bo jak widać przemawia przez Ciebie zwykła młodzieńcza chamska złośliwość. Już dawno zauważyłem a propos rankingów motocyklowych,że na forum jest grono osób, które lubią leczyć kompleksy. Z pozycji obserwatora wygląda to dość żałośnie i tym bardziej śmieszy mnie jak jakiś żołnierzyk wtrąca się tutaj i traktując mnie z góry rzuca jakiś frazes o dojrzałości intelektualnej. Jak wyżej, przeczytaj swój pierwszy post - chamstwo zmieszane ze złośliwością. Reszty nie skomentuję. :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Power997 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Siemka ! jak zwykle krotko i na temat 5823 km - tylna opona Pirelli Supercorsa Pro 9999 km - opony tyl i przod Supercorsa Pro 23 505 km - opony Michelin Pilot Power 28 024 km - opony Michelin Pilot Power 31 891 km - opony Michelin Pilot Power 35 998 km - opony Dunlop Qualifire 40 722 km - opony Pirelli Diablo Corsa III troche duzo tych w sumie pierdolek Hej, 6 zestawów opon i zmieniasz je praktycznie co 5 tyś km Jeździsz nia chyba na torze? No ciężko mi uwierzyć że Ci się tak sypią opony na drodze. Jeśli śmigasz nią na tor, czyli dajesz jej zdrowo, to sie nie dziwie że troche tych pierdółek jest. Masz troche doswidaczenia z różnymi oponami do 675 - możesz napisać pare słów jak oceniasz poszczególne opony? pozdrówka Power Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Power... poczytaj troszkę forum, znajdziesz takich rankingów więcej: KS nie lata tymi wszystkimi sprzętami, te dane pochodzą z niemieckiego motorrada ;) jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiej Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Nie jestem tutaj forumowiczem z pagonami ale podzielę się swoimi uwagami. Myślę że pisanie ze moja hayabusa czy cbfa ma tyle i nic się nie psuje itp jest bardzo cenne dla czytelników. Owszem materiały prasowe testy gazetowe są fajne ale oni nie mogą testować wszystkich modeli motocykli na świecie, dlatego opinie forumowiczów są bardzo cenne. Ja np interesuje się tigerem 1050. To jak by ktoś pytał co ja tu robię. Czytam wszystko co z marką triumph związane a szczególnie opinie i testy użytkowników dotyczące trwałości sprzętu. Dzięki temu forum mogłem sobie wymienić korespondencję z miłym uzytkownikiem Tigera 1050 z tego forum. Wypytałem go o motocykl jego opinie itp. Jutro idę na jazdy testowe tym modelem :) Wracając do meritum. Uważam że wypowiedzi użytkowników na temat swoich motocykli niezależnie w jakiej formie są przydatne. Ja mam już nieco zabytkowy motocykl tj. XJ900 Div z 96 roku. Ma przejechane 50tys z tego 35tys ja nią zrobiłem. Może to nie ta część forum ale napisze jeszcze :) 1. Zużywanie oleju - znikome (między wymianami co 6tys) z max schodzi na 3/4 poziomu max 2. przy 25tys wymiana łożyska w wahaczu tylnego amortyzatora (niestety wymagało to zdjęcia układu wydechowego i wymiany uszczelek między kolektorem i wydechami) stare uszczelki się pokruszyły i nie nadawały do ponownego montażu. 2. przy ogólnym przebiegu 30tys awaria pływaka czujnika poziomu paliwa (wymiana na inny używany z rozbitego motocykla Oprócz tych 2 rzeczy poza rutynowymi czynnościami serwisowymi nic nie robię. Kilka razy klocki i opony wymieniałem, żarówki raz z przodu i raz z tyłu, dokręciłem linkę szybkościomierza bo odpadła. Motocykl ma 13 lat ja go używam 3 lata. Przywiozłem go z niemiec od 1 właściciela w stanie niemal fabrycznym. :) To tyle. Tak że zachęcam do pisania o motocyklach marki triumph. Nie wykluczone że kiedyś będę szczęśliwym właścicielem tigera1050. pozdrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandw Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Nie ma tematu o Daytonie 675 poza tym, więc zapytam tutaj. Czy ktoś wysoki (ok. 190-195cm) jeździ na tym Triumphie? Jakby mógł napisać czy da się na nim zmieścić ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Nie ma tematu o Daytonie 675 poza tym, więc zapytam tutaj. Czy ktoś wysoki (ok. 190-195cm) jeździ na tym Triumphie? Jakby mógł napisać czy da się na nim zmieścić ;) Zmieścić się da, ale na pewno nie pod owiewkę :wink: . Najlepiej przymierz się do tego sprzętu np. w salonie, 675 jest naprawdę mała... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 takie testy nie sa w 100% miarodajne, bo fakt wzieli moto do redakcji jeździli nim ostro, ale mnostwo elementów nie zuzywa sie tylko z przejechanymi km ale tez z biegiem czasu, na rynku jest nie duzo moto ktore robia 50 tys w 2 sezony. Na pewno gdyby to 50 tys bylo zrobione przez 4 lata to usterek bylo by sporo wiecej. Co nie zmienia faktu że daje nam to pewien obraz o niezawodności motocykli, legneda serii CB nie umiera :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 A wracając do Triumph'a.... pozwoliłem sobie kiedyś popełnić artykuł n/t Sprinta w Motogenie. Jeśli ktoś ma ochotę poczytać to: http://www.motogen.pl/laboratorium/testymo...tyka,art26.html Niektóre stwierdzenia mógłbym teraz nieco zmienić, zwłaszcza dotyczące jazdy z pasażerem, ale ogólnie zdania końcowego nie zmienię :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Ja mam już nieco zabytkowy motocykl tj. XJ900 Div z 96 roku. Ma przejechane 50tys z tego 35tys ja nią zrobiłem. Może to nie ta część forum ale napisze jeszcze :) 1. Zużywanie oleju - znikome (między wymianami co 6tys) z max schodzi na 3/4 poziomu max 2. przy 25tys wymiana łożyska w wahaczu tylnego amortyzatora (niestety wymagało to zdjęcia układu wydechowego i wymiany uszczelek między kolektorem i wydechami) stare uszczelki się pokruszyły i nie nadawały do ponownego montażu. 2. przy ogólnym przebiegu 30tys awaria pływaka czujnika poziomu paliwa (wymiana na inny używany z rozbitego motocykla Oprócz tych 2 rzeczy poza rutynowymi czynnościami serwisowymi nic nie robię. Kilka razy klocki i opony wymieniałem, żarówki raz z przodu i raz z tyłu, dokręciłem linkę szybkościomierza bo odpadła. Motocykl ma 13 lat ja go używam 3 lata. Przywiozłem go z niemiec od 1 właściciela w stanie niemal fabrycznym. :) Zabytkowy? a co ja mam powiedzieć? :bigrazz: Zaraz tu dojdzie do chwalenia sie swoimi moto. Ale moja VFR z 1990r na 12 tys km zużywa 0ml oleju, a bynajmniej ja nie zauważyłem gołym okiem. A moto ma 20 lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Nie ma tematu o Daytonie 675 poza tym, więc zapytam tutaj. Czy ktoś wysoki (ok. 190-195cm) jeździ na tym Triumphie? Jakby mógł napisać czy da się na nim zmieścić ;) Może być ciężko, miałem okazję przejechać się nim, mam 184cm i nie było za wygodnie, może na tor fajnie ale tak do jazdy na codzień mogłoby Tobie być ciężko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Zabytkowy? a co ja mam powiedzieć? :bigrazz: Zaraz tu dojdzie do chwalenia sie swoimi moto. Ale moja VFR z 1990r na 12 tys km zużywa 0ml oleju, a bynajmniej ja nie zauważyłem gołym okiem. A moto ma 20 lat. A to akurat nic dziwnego, też miałem VFR '90 w latach 2005-2008 i było tak samo. VFR-ki po prostu tak mają i dopóki nie dobierze się do takiego motocykla mechanik "sprawny inaczej", to sprzęt będzie hulał aż miło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.