Skocz do zawartości

przedni czy tylni napęd?


Gość komandosek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jest wielu ktorzy swoim zonom tylko zafundowaliby tylnonapdowce w zimie...

:icon_mrgreen:

 

Podejrzewam, ze tych z tesciowymi byloby wiecej :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm... a są napędy na jedfno tylne koło? Moja teściowa jest fanem takiego, napędu ;)

z 4oo to widziałem takiego quada. a z 2oo to chyba każdy :icon_mrgreen:

a na poważnie to kiedyś w leśnym rowie urwaliśmy tylne koło w PF125 , wtedy był taki jaki podoba się teściowej

Edytowane przez zenoo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde poza tematem ale skoro jedziecie na teściowe to:

wiecie co to są uczucia mieszane??

jak teściowa spada w przepaść Twoim nowym samochodem

 

a zeby nawiazac do tematu to nie ważne czy jest on FWD czy RWD czy tez 4x4:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na marginesie to moja żona uwielbiała jazdę Omegą. Nie z powodu driftów :) ale z powodu łatwości parkowania na każdym zatłoczonym parkingu. taki promień sakrętu już se ne vrati

SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do transportu - przód (podsterowność, ząkret i odpuszczenie gazu to samobójstwo, łatwiej sie prowadzi w zime)

Do jeżdżenia - tył (nadsterowność, łatwiej wyjść z pośligu, łatwiej w niego także wejść)

Do tego i do tego - 4x4 (wada większe spalenie, gorsze osiągi, same zalety pozatym)

 

Zakatować napęd na przód dużo łatwiej niż wał.

Jednak, próbować "dresić" przodem to jakieś nieporozumienie.

 

Co do manuala i automatu. Osiągi przynajmniej w starszych autach lepsze w manualu, ekonomiczność zazwyczaj też większa.

Wygoda automatu w mieście i korkach - BEZCENNA.

 

Jak małe autko to manual (najlepiej z przodem), jak duże auto to już trzeba sie zastanowić pomiędzy manualem i automatem, tyłem i przodem.

 

Zapewne gorsze osiągi automata i większe spalanie to do czasu, jak dopracują (o ile już tego nie zrobili) przełączanie biegów w kilka dziesiątych sekundy, zmniejszą straty na sprzęgle (oczywiście tym z automata, czyli dla przykładu hydrokinetyczne) i dopracują obroty to zobaczycie sami co będzie górą ;).

 

Odnośnie dziwnych historii, że automat ciągnie przy hamowaniu, a kółka sie kręcą, a przy wyjeżdżaniu z garażu trzeba uważać, bo hamulce nie utrzymają silnika.

Bujdy wyssane z palca, a jak tak jest to jakieś niewyregulowane padła macie, albo tacy kierowcy ;)

Edytowane przez TDragon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...