espenriders Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 (edytowane) Możesz wyciągnąć średnią i zalać Motula 5100 15W50 ,oczywiście półsyntetyk.Ja w zeszłym sezonie zalałem Motula 10W40 5100 pół synt. w tym spróbuję MOtula 7100 10W40 full synt. zobaczę czy będzie różnica. piter1600; nie rozumiem skąd ta oczywistość w zalewaniu pół synt. Edytowane 26 Marca 2013 przez espenriders Cytuj Four wheels move the body, two wheels move the soul. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert b Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 masz tu nr do gostka z yamahy zobaczymy co ci doradzi 505 335 281 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtur Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Widzę, że dyskusja o olejach trwa. Tak słucham i się zastanawiam, co mam wlać w tym sezonie. Do tej pory nie wymieniałem jeszcze od zakupu moto, więc nie wiem, co w nim siedzi.A tak by the way... To jak panowie?? Ładować się w tą 250 Dunlopa?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert b Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Widzę, że dyskusja o olejach trwa. Tak słucham i się zastanawiam, co mam wlać w tym sezonie. Do tej pory nie wymieniałem jeszcze od zakupu moto, więc nie wiem, co w nim siedzi.A tak by the way... To jak panowie?? Ładować się w tą 250 Dunlopa??najlepiej wsadz 300 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtur Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 najlepiej wsadz 300Gwarantuję Ci, że gdyby się dało, to bym tak zrobił, ale bez przeróbek się nie obejdzie. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
espenriders Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 250 na seryjną felgę, to może być już ciut za dużo. Cytuj Four wheels move the body, two wheels move the soul. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekxx Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 (edytowane) Czy ma ktoś może takie oparcie pasażera jak na zdjeciu? Uploaded with ImageShack.usChcę takie zrobić i potrzebuję kilku wymiarów. Edytowane 29 Marca 2013 przez jacekxx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert b Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Czy ma ktoś może takie oparcie pasażera jak na zdjeciu? Uploaded with ImageShack.usChcę takie zrobić i potrzebuję kilku wymiarów.mam takie jak u tego gościa a jak sprawa z olejami wciąż nie wiem co zalać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekxx Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Ja jestem zdecydowany na full syntetyl liqui molly 10W50. Nie rozumiem jak olej o najlepszych właściwościach może zaszkodzić silnikowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert b Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 czy po wymianie wydechu np na cobry konieczny jest również montaż power commandera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kainita Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Widzę, że dyskusja o olejach trwa. Tak słucham i się zastanawiam, co mam wlać w tym sezonie. Do tej pory nie wymieniałem jeszcze od zakupu moto, więc nie wiem, co w nim siedzi.A tak by the way... To jak panowie?? Ładować się w tą 250 Dunlopa?? Poczytałem trochę opinii na forach amerykańskich i ubiegłej wiosny zdecydowałem się na taką: http://farm3.static.flickr.com/2344/3748569852_cc001a73c0_o.jpg Z tego, co już zauważyłem, właściwości trakcyjne porównywalne do fabrycznego metzeler'a, na plus dla avona należy zaliczyć to, iż nie zrywa tak przyczepności, jak dedykowany metzek. Jest trochę szersza i lepiej się klei do asfaltu :) czy po wymianie wydechu np na cobry konieczny jest również montaż power commandera Nie, nie jest wymagany, choć zalecają. Ale troszkę mi to pachnie chęcią dodatkowego drenażu kieszeni ;) No, chyba że komuś kucyków brakuje :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtur Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Poczytałem trochę opinii na forach amerykańskich i ubiegłej wiosny zdecydowałem się na taką: http://farm3.static....c001a73c0_o.jpg Z tego, co już zauważyłem, właściwości trakcyjne porównywalne do fabrycznego metzeler'a, na plus dla avona należy zaliczyć to, iż nie zrywa tak przyczepności, jak dedykowany metzek. Jest trochę szersza i lepiej się klei do asfaltu :) No ja mam teraz Avona 240, ale to maałooo, kolego, małooo... Co do trakcji - jeździłem wcześniej na Metzelerze moim Suzuki VZRem, tam była 260. Nie narzekałem. Mój Avon już jest wiekowy, dlatego w tym sezonie będzie podmianka. Tylko chcę się upewnić, że mi wejdzie na seryjną felgę rozmiar 250 i nie będzie tarł o pas napędowy i widelec. Z tego co tutaj piszą, to nie... :blink:http://www.mybikeforums.com/forums/showthread.php?t=17991 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert b Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 No ja mam teraz Avona 240, ale to maałooo, kolego, małooo... Co do trakcji - jeździłem wcześniej na Metzelerze moim Suzuki VZRem, tam była 260. Nie narzekałem. Mój Avon już jest wiekowy, dlatego w tym sezonie będzie podmianka. Tylko chcę się upewnić, że mi wejdzie na seryjną felgę rozmiar 250 i nie będzie tarł o pas napędowy i widelec. Z tego co tutaj piszą, to nie... :blink:http://www.mybikefor...ead.php?t=17991jak założysz to daj znać jakiej firmy i rozmiar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtur Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 To pewnie dopiero gdzieś przed wakacjami, bo teraz chcę już styrać te stare Avony. Czekam tylko aż ta zima pójdzie precz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mroowa Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Witam, tak krótko w kilku słowach, cioram rajdka od 2008r, z uwagi na prowadzenia profesji w branży serwisowej motocykli podpowiem zainteresowanym kilka spostrzeżeń, co do oleju to proponuje motula 20W50 full syntetyk fabrycznie jest 20W40 z uwagi na chłodzenie pieca tylko powietrzem, opony polecam metzelery może lekko szybciej się zużywają ale dają lepszą przyczepność w naszej strefie klimatycznej a na zadek śmiało można wepchnąć 260, jeśli były ktoś zainteresowany jakimiś nie fabrycznymi gadżetami to tego modelu to zapraszam tu https://www.facebook.com/pages/MOD-BIKE-CHOPPERS/150337395046537?ref=hl.Pozdrawiam Mrówa Cytuj Serwis Motocyklowy & CustomMOD BIKE CHOPPERSwww.modbikechoppers.pltel. 500-369-396 mroowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.