Skocz do zawartości

skaczacy lancuch


Rekomendowane odpowiedzi

witam. znów chciałem zaczerpnąć info na temat mojego fazerka. może mieliście taki problem. rzecz dotyczy łańcucha a dokładniej mówiąc : jak postawie moto na stópkę centralna i włączę pierwszy bieg i każdy kolejny to cale kolo skacze w jakiś dziwny sposób. jakoś szarpie całym motorem. łańcuch mam naciągnięty wg serwisowki a coś sie dzieje takiego. co to może być? pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może skacze dla tego, że koło "wisi" w powietrzu i wtedy łańcuch jest bardzo słabo napięty względem prawidłowego napięcia pod obciązeniem i w innym ułozeniu wachacza.

 

 

 

wiesz jak jade na pierwszym biegu i kazdym kolejnym na wolnych obrotach to calym motocyklem szarpie i zachowuje sie tak jak mialby zaraz zgasnac. obroty na biegu jalowym sa na poziomie 1000 na min.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz jak jade na pierwszym biegu i kazdym kolejnym na wolnych obrotach to calym motocyklem szarpie i zachowuje sie tak jak mialby zaraz zgasnac. obroty na biegu jalowym sa na poziomie 1000 na min.

 

Witam

a kto jezdzi motocyklem przy 1000 obr/min?

Tu masz wlasnie odpowiedz na swoje pytanie, nie schodz ponizej 2500-3000 bo bedzie taki efekt jaki opisujesz

pozdrawiam

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. znów chciałem zaczerpnąć info na temat mojego fazerka. może mieliście taki problem. rzecz dotyczy łańcucha a dokładniej mówiąc : jak postawie moto na stópkę centralna i włączę pierwszy bieg i każdy kolejny to cale kolo skacze w jakiś dziwny sposób. jakoś szarpie całym motorem. łańcuch mam naciągnięty wg serwisowki a coś sie dzieje takiego. co to może być? pozdrawiam

 

Myśle, że to jest normalne bo masz luz na łańcuchu jak nie wsiądziesz na motorek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Praktycznie zawsze będzie podstakiwał w takich warunkach. Przy 100o obr/min nie będziesz miał stabilnej pracy. Postaw moto na podstawce, obróć ręką i zobacz czy jest równo naciągnięty (w każdym miejscu)

 

Pawel

 

 

 

no i tu jest pies pogrzebany bo sprawdzalem i nie jest wszedzie jednakowo. gdzieniegdzie wiekszy luz nie raz mniejszy. czy to znaczy ze jest on nierowno wyciagniety i nadaje sie do zmiany?? pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i tu jest pies pogrzebany bo sprawdzalem i nie jest wszedzie jednakowo. gdzieniegdzie wiekszy luz nie raz mniejszy. czy to znaczy ze jest on nierowno wyciagniety i nadaje sie do zmiany?? pozdrawiam

 

 

sluszny wniosek, lancuch do wymiany a wlasciwie "powinien" byc caly zestaw napedowy wymieniony...

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze 1000 obrotów na biegu jałowym to trochę za mało. powinno być 1200-1300.

po drugie jeśli masz wyciągnięty łańcuch to nadaje się on do wymiany jedynie, razem z zębatkami.

z tego co opisałeś masz falowanie łańcucha a to oznacza konieczność wymiany całego napędu. jeśli będziesz wymieniał napęd to zmień też nakrętką na wałku albo przynajmniej samo zabezpieczenie bo lubi się odkręcać w fazerach.

 

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...