januszek-walker Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Witam. Jestem posiadaczem bandita i mam problem z łancuchem. Przy ruszaniu słychac jak łancuch tak jakby strzelał. Jak sprawdzilem w jednym miejscu miejscu łancuch tak jakby sie trosze podnosił. Zębatki są w porządku. Naciąg jest prawidłowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek thunder-c Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 nierówno wyciągnięty łańcuch czeka cię wymiana najpewniej spróbuj troszkę popuścić naciąg tak aby w miejscu gdzie jest najbardziej napięty miał odpowiedni naciąg to może jeszcze troszkę pojeździsz(tylko ostrożniej) no i smaruj go ale radze wymienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 mogą być też nie równolegle ustawione koła zębate i łańcuch wspina się na zęby ale nie udaje mu się to i spada z trzaskiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pinhol Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Sugeruję szybką wymianę! Ja przegiołem i zerwałem łańcuch. I tak miałem szczęście bo końcówka zerwanego łańcucha uszkodziła pokrywę silnika a mogła np. zablokować tylne koło :P Ucz się na cudzych błędach i wymień łańcuch :P szerokości! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 to moze juz koniec łancucha? albo ma za sucho ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gozdzik77 Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 A kiedy otatnio smarowałeś łańcuch? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blink Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Proponuję szybką wymianę bo jak pęknie w czasie jazdy to nic przyjemnego. Sam przez to przeszedłem i nikomu nie polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
januszek-walker Opublikowano 5 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 dzieki wielkie za info. Sprobuje jeszcze go porządnie wymyc i nasmarowac. Może cos sie poprawi. Jak po tym zabiegu sie nie poprawi to wymienie. A łańcuch ma naciąg na połowie także napewno nie jest zbyt wyciągnięty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 wymiana! mi strzelal, smarowalem, gotowalem w graficie nawet i nadal strzelal. opamietalem sie i kupilem nowy. taniej, niz nowy silnik po zerwaniu lancucha;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 To że jest w połowie na ciągu , nie znaczy że nie jest do wymiany . Jeżeli w najciaśniejszym miejscu łańcucha ustawiłeś prawidłowy luz , i nadal strzela to znaczy że łańcuch się skończył . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Do wymiany i już. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Warprose Opublikowano 18 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2020 Siema Problem mam z loncinem a dokładniej z łańcuchem, cały napęd nówka a występują problemy jak ze starym i doszedłem do wniosku, że to źle ustawione koło, ale po kolei. Potrzebuję tipa by ustawić tylne koło, bo jak wyjeżdżam pod większe górki to łańcuch strzela tak jakby łańcuch nie trafił w zębatkę po czym spadał na zębatkę uderzając ją. Więc potrzebuje z tym pomocy, bo nie wiem jak dokładnie równo ustawić to koło i dodam, że nie mam prowadnicy 😞 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 18 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2020 Z jednej i z drugiej strony wahacza masz regulatory wraz z podziałką. Jeden i drugi regulator musi być w tej samej pozycji. Czyli jak z lewej strony jest np. na 1 i jedna kreska to prawy też musi być. W instrukcji wyczytaj czy luz mierzy się mając koło w powietrzu na stopce centralnej czy z obciążeniem na stopce bocznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Warprose Opublikowano 18 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2020 1 minutę temu, Qadrat napisał: Z jednej i z drugiej strony wahacza masz regulatory wraz z podziałką. Jeden i drugi regulator musi być w tej samej pozycji. Czyli jak z lewej strony jest np. na 1 i jedna kreska to prawy też musi być. W instrukcji wyczytaj czy luz mierzy się mając koło w powietrzu na stopce centralnej czy z obciążeniem na stopce bocznej. Zapomniałem dopisać że nie ma żadnej podziałki i śruby są inne bo z jednej (ośka) jest 14 a z drugiej (nakrętka) 17 jak bym to miał to wiesz 😛 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 18 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2020 Zacznij od znalezienia jakiegoś manuala czy innej instrukcji i pewnie kilka spraw się wyjaśni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.