Jump to content

Warprose

Forumowicze
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About Warprose

  • Rank
    NOWICJUSZ - macant tematu

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Nowy Glinik

Recent Profile Visitors

145 profile views
  1. Siema! Mam zamiar robić remont silnika i nie wiem czy będę musiał zmieniać głowicę mianowicie mam tłok 52,4mm mam zamiar zmienić na 54 mm (tłok i cylinder) I z tym idzie też zmiana głowicy na 54mm czy to ma znaczenie i jest ogólnie jakieś rozmiary? (Loncin 125)
  2. Nie no nie mam od nowego, ale miałem namyśli to, że jak wrócił do mnie od mechanika po wymianie napędu (na wakacjach) to była jedna nakrętka zwykła a ja teraz mam 2 kontrujące się nakrętki z teflonem Dobra zrobię by było z 2,5 do 3 cm luzu i kontry nałoże i będę dawał znać
  3. Jak ja go otrzymałem z "fabryki" to właśnie kontr nie było i się luzowało... Więc jak mam to złożyć?
  4. Ale tak jak napisałem jak miałten luz 2,5 a 3 cm to nie było kontry
  5. Tutaj jest pokazany jeszcze na starej zębatce i bez łańcucha ale tak ten naciąg wygląda Nie rozumiem, gdzie to sprawdzić mogę wiem tyle że loncin 125
  6. Ale właśnie jak miał luzu 3 cm (stoi 90 stopni w pionie na kołach bez stopki) to ciągle strzelał teraz mierzyłem i ma 2 cm luzu jak stoi na kołach tylko dawniej nie miałem kontry i klej puścił z naciągu i się luzował puścić go na 2.5 a 3 cm ale z dobrymi kontrami i nie spadał i zobaczyć jak będzie?? No tak!!! Jak się luzowała nakrętka to wtedy przez moc pociągało ośke do przodu i naciąg uderzał w wahacz, ma to sens? Czy głupio myśle?
  7. Wczoraj sprawdzałem ten luz i miał wszędzie taki sam a jak siedzę to jest dość napięty ale nie na tyle by wahacz nie pracował
  8. Szczerze teraz sam nie wiem, bo wczoraj wydawało mi się, że jest łąńcuch na luźny więc go leciutko podciągnąłem na ok 2 cm luzu dowaliłem sporo kleju do gwintu i jeszcze kontry z obu stron i nic się nie działo nawet peta pod górke gdzie koło mieliło w ciul na 3 i było pięknie po powrocie do domu strzelił mi raz ale może dlatego że brudny? Jak myślisz\ Dodam jeszcze że bardzo brudny w błocie jest więc go takim czyścikiem może oblecieć i szczotką?
  9. Ta szukałem ale nie znalazłem a kolega co kupił nowego to mi wysyłał zdj swojej książki i tylko piszą jaki skok łańcucha i tyle
  10. Zapomniałem dopisać że nie ma żadnej podziałki i śruby są inne bo z jednej (ośka) jest 14 a z drugiej (nakrętka) 17 jak bym to miał to wiesz
  11. Siema Problem mam z loncinem a dokładniej z łańcuchem, cały napęd nówka a występują problemy jak ze starym i doszedłem do wniosku, że to źle ustawione koło, ale po kolei. Potrzebuję tipa by ustawić tylne koło, bo jak wyjeżdżam pod większe górki to łańcuch strzela tak jakby łańcuch nie trafił w zębatkę po czym spadał na zębatkę uderzając ją. Więc potrzebuje z tym pomocy, bo nie wiem jak dokładnie równo ustawić to koło i dodam, że nie mam prowadnicy
  12. Jakieś sugestie dotyczące tego spadającego łańcucha?
  13. Spoko, pewnie w sobotę najpóźniej wstawię ale naprawdę nie ma nic po prostu czysty metal czy co to jest Dobra mam https://ibb.co/wwnkV26 https://ibb.co/fnsD3Vs sorki że na osobnej stronie ale ta nie chciała załadować
  14. Powtarzam że to loncin... Nie ma nic takiego
  15. A może wysłał byś zdj jak zębatka tylna jest ustawiona do zdawczej u ciebie a to że spada myślę że również może być przez to że nie mam prowadnicy i nie mam na czym zamontować bo fabrycznie nie ma takich otworów
×
×
  • Create New...