Skocz do zawartości

Brak mocy w sendzie


mahermnih1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

kumpel niedawno kupił sobie sende w trochę opłakanym stanie teraz próbujemy przywrócić ją do normalności ale wyczerpały mi sie pomysły na brak mocy to co sprawdziłem i zrobiłem to :

-Wymiana tłoku i pierścieni (kompresja teraz ok)

-Sprawdzone zaworki na membramie (brak prześwitów)

-Swieca ma kolor taki jak ma mieć

-Wchodzi na obroty

-Gaźnik czysty

 

Ale pod górkę ledwo 40 ciągnie

I wskakuje mu luz pomiędzy 5 a 6 biegiem

Jak macie jakieś pomysły piszcie ? Jakieś pytania chętnie odpowiem :P

Pozdrawiam i z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewody paliwowe sprawdź, u mnie w DT też było to samo - tłok, pierścienie wymienione, gaźnik czysty, świeca ok a moto miał tylko 75-80km/h vmax. Zatkał się przewód paliwowy i to była przyczyna.

 

Tłumik też możesz sprawdzić.

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tłumik jest wybebeszony przez poprzedniego właściciela.

Sprzęgło nie ślizga.

Jak mam dotrzeć silnik jak moto jedzie 50 na prostej :biggrin:

Filtr ok.

Sprawdze przewody paliwowe ale wcześniej moto zalewało bo iglica była na samej górze więc paliwo raczej idzie.

Macie jeszcze jakieś pomysły ?? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wybebeszony tlumik w 2T?

dyfuzor tez?

moze to jest jedną z przyczyn.

poza tym ten piździk ma coś takiego jak zawór wydechowy?

jezeli tak, to sie jemu przyjrzyj

 

i sprawdzcie jakie tam siedza dysze w gazniku, bo moze motocykl jest po prostu jeszcze nieodblokowany

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wybebeszony tlumik w 2T?

dyfuzor tez?

 

 

 

a co niby sportowe dyfuzory maja jakies przegrody?? są puściutkie w srodku, moze powiesz ze to na innej zasadzie dziala? :buttrock: a do tematu to ze wybebeszony wcale nie znaczy ze nie moze byc przypchany, zalepiony nagarem w srodku, koncowka tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rura jest do wymiany miałem ten temat założyć po jej wymianie ale wątpie że ona jest przyczyną aż tak wielkiego spradku mocy.

Niewątpliwie i jestem tego świadomy że psuje ona moc ale nie aż tak.

Coś musi być oprócz nijej.

Dysze są oryginalne 73 duza.

W końcówce rury jest prześwit a zamiast dyfuzora gruchy jest zwykłe kolanko do którego idzie końcówka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wez zegar do mierzenia kompresji( wkreca sie go zamiast swiecy ) i sprawdz dokladnie ile nabije. Taka tam kompresja mierzona na oko nie zawsze jest dobra :D Nie masz czasem za grubej uszczelki pod cylindrem ??( zmienia sie wtedy fazy rozrzadu i bedzie spadek kompresji) Jakiej srednicy jest gaznik?? Sproboj wlaczyc ssanie i sprawdz wtedy jak to jezdzic bedzie.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zalewa bo świeca ok

A przewód paliwowy ok .

14 cali to oryginał był 17 i po zmianie tez nie ma różnicy.

Regulacja też nic nie dała.

 

 

W piździkach nie ma zaworów wydechowych.

Nie w piździkach tylko w dwusówach, w chińskich gównianych skuterach 4t są zawory i co z tego ?? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...