mahermnih1 Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 Witam, kumpel niedawno kupił sobie sende w trochę opłakanym stanie teraz próbujemy przywrócić ją do normalności ale wyczerpały mi sie pomysły na brak mocy to co sprawdziłem i zrobiłem to :-Wymiana tłoku i pierścieni (kompresja teraz ok)-Sprawdzone zaworki na membramie (brak prześwitów)-Swieca ma kolor taki jak ma mieć -Wchodzi na obroty-Gaźnik czysty Ale pod górkę ledwo 40 ciągnieI wskakuje mu luz pomiędzy 5 a 6 biegiem Jak macie jakieś pomysły piszcie ? Jakieś pytania chętnie odpowiem :PPozdrawiam i z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolo_rn Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 Może tłumik przypchany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iluminat Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 Przewody paliwowe sprawdź, u mnie w DT też było to samo - tłok, pierścienie wymienione, gaźnik czysty, świeca ok a moto miał tylko 75-80km/h vmax. Zatkał się przewód paliwowy i to była przyczyna. Tłumik też możesz sprawdzić. pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 a sprzegło sie nie slizga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 a czy odpowiednio juz docierałes silnik ? ,a po za tym looknij do tego co juz koledzy wczesniej pisali i po za tym jeszcze sprawdz filtr powietrza :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Tłumik jest wybebeszony przez poprzedniego właściciela.Sprzęgło nie ślizga.Jak mam dotrzeć silnik jak moto jedzie 50 na prostej :biggrin:Filtr ok.Sprawdze przewody paliwowe ale wcześniej moto zalewało bo iglica była na samej górze więc paliwo raczej idzie.Macie jeszcze jakieś pomysły ?? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 wybebeszony tlumik w 2T?dyfuzor tez?moze to jest jedną z przyczyn.poza tym ten piździk ma coś takiego jak zawór wydechowy?jezeli tak, to sie jemu przyjrzyj i sprawdzcie jakie tam siedza dysze w gazniku, bo moze motocykl jest po prostu jeszcze nieodblokowany Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 W piździkach nie ma zaworów wydechowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 wybebeszony tlumik w 2T?dyfuzor tez? a co niby sportowe dyfuzory maja jakies przegrody?? są puściutkie w srodku, moze powiesz ze to na innej zasadzie dziala? :buttrock: a do tematu to ze wybebeszony wcale nie znaczy ze nie moze byc przypchany, zalepiony nagarem w srodku, koncowka tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Rura jest do wymiany miałem ten temat założyć po jej wymianie ale wątpie że ona jest przyczyną aż tak wielkiego spradku mocy.Niewątpliwie i jestem tego świadomy że psuje ona moc ale nie aż tak.Coś musi być oprócz nijej. Dysze są oryginalne 73 duza.W końcówce rury jest prześwit a zamiast dyfuzora gruchy jest zwykłe kolanko do którego idzie końcówka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Wez zegar do mierzenia kompresji( wkreca sie go zamiast swiecy ) i sprawdz dokladnie ile nabije. Taka tam kompresja mierzona na oko nie zawsze jest dobra :D Nie masz czasem za grubej uszczelki pod cylindrem ??( zmienia sie wtedy fazy rozrzadu i bedzie spadek kompresji) Jakiej srednicy jest gaznik?? Sproboj wlaczyc ssanie i sprawdz wtedy jak to jezdzic bedzie. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Wiem jak sie sprawdza kompresje.Gaźnik 14 cali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Gaźnik 14 caliO w du.. to już wiemy, dlaczego nie ma mocy. Poprostu ten gaźnik go zalewa.A tak na serio, to go wyregulujcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Nie zalewa bo świeca ok A przewód paliwowy ok .14 cali to oryginał był 17 i po zmianie tez nie ma różnicy.Regulacja też nic nie dała. W piździkach nie ma zaworów wydechowych.Nie w piździkach tylko w dwusówach, w chińskich gównianych skuterach 4t są zawory i co z tego ?? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 http://pl.wikipedia.org/wiki/CalJak świeca wygląda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.