qurim Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Czolem! qurim, a mowiles, ze sprzedales GSa... :>To jak to, sprzedales bez silnika? Pzdr GS poszedł z innym silnikiem , bo wielowypust na wałku zdawczym się wyślizgał więc koło łańcuchowe się obracało luźno. Włożyłem inny silnik a ten używam jako królika doświadczalnego. Ten wałek to jedyna ustserka w GS jaką miałem, oprócz raz padniętego reglera, ale to była zima i stary akumulator więc elektryka mogła paść. :icon_eek: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Qurim, te tloki maja przebarwienia z zapieklego oleju az do pierscienia olejowego i dalej, krecic to sie moze ale bez specjalnych wodotryskow.Zreszta jest to rowniez moje doswiadczenie w jezdzie z niezmienianym olejem i uzupelnianiem ubytkow - powolny spadek mocy z powodu zapiekajacych sie pierscieni w rowkach tlokow - przecwiczone wielokrotnie w roznych pojazdach w PRL :icon_biggrin: Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Nom. Racja. Zdaję sobie sprawę że silnik nie jest nówka, może to stary olej powoduje, a może przebieg bo silnik ma 83 tys mil nalatane więc niemało i mogą być przedmuchy przez pierścienie, smola itd. Zauważ ze jeden tłok ma więcej, durgi mniej. To samo z osadem na denku i w komorze spalania. A dlatego że nierówno palił ten silnik od zawsze jak go miałem. Oczywiście wina gaźników w Suzuki. Robiłem synchro najlepiej jak się dało, ale nie wnikałem głębiej w remont gaźników. Tak czy inaczej - jak silnik padnie w ciągu pierwszych 1000km to przyznam wam racje, wyprowadzę się na Saharę i będę wiódł zycie pustelnika do końca mych dni, nie mogąc się pogodzić z mega porażką. A jak silnik będzie latał to stawiacie browar. :banghead: A zapieczone pierścienie w pojazdach PRL to zmora. Odpalanie na Mixolu, przegrzewanie silnika a później postój kilka tygodni = zapieczone pierścienie. Wciąż z tym walczę w moich SHL-kach i WFM-kach. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Niechce byc uszczypliwy ale jak takie krocie w angli zarabiasz to czemu nie jeździsz na czyms lepszym niz na mixolu, mnie bieda gryzie ale dosłownie 1zł wiecej kosztuje orlenowski półsynetyk sprawdzony niebo lepsza jakosc niz mixol;] Pozatym mówimy tu o 4t, jak wiadomo tłok wiekszosc ciepła oddaje przez pierscienie jesli pierscienie sa wyjechane to ciepło jest słabo odawne i olej sie dosłownie smarzy sie na tłoku;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Smigam na Mixolu bo tylko taki oje 2T mają na lokalnej stacji beznynowej. Są czasem Orleny ale omijam je szerokim łukiem. Zresztą nie trzeba lepszego oleju aby rocznie nawijać 20km wkoło osiedla. Więcej nie jeżdzę SHL bo nie mam dokąd jechać a WFM nie latam dalej bo jest za słaba na mnie (100kg) + pasażerkę. PS. producent w ksiązce obsługi zaleca Mixol :icon_eek: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 No weź, quirm, a co miał w 60 czy 70 latach zalecać? Syntetycznego Shella? Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek251 Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 odnośnie zmiany oleju to mój znajomy zrobił samochodem ok50 000km(wymiana co 15000) bez zmiany oleju, nalatane miał ponad 250 000 jak wymieniał, po wymianie mówi że spalanie spadło o 3litry:)-choć to raczej filtr powietrza był brudny myśle, ale w sumie to silnik teraz tak jakby lepiej chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Brak wymiany oleju na pewno nie pomoże, a ile zaszkodzi to tego jeszcze nigdzie rzetelnie nie udowodniono, wiec póki co zmieniać olej w końcu to niewielki wydatek! Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiatex Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 niewymieniany w koparce przez dłuuugi okres(producent zaleca co 500mtg) bądź jeszcze więcej Efekt? Smoła w silniku i czyszczenie kanałów olejowych przez 2 dni ze smoły i pare tyś wio z kieszeni.. :) Pozdrawiam zwolenników tej kontrowersyjnej teorii, niewymieniany w koparce przez dłuuugi okres(producent zaleca co 500mtg) bądź jeszcze więcej Efekt? Smoła w silniku i czyszczenie kanałów olejowych przez 2 dni ze smoły i pare tyś wio z kieszeni.. :) Pozdrawiam zwolenników tej kontrowersyjnej teorii, Napewno niewymienianie oleju pomoże turbosprężarce :icon_eek: :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.