Skocz do zawartości

Pomóżcie gościowi z Australii.


Buber
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka!

Właśnie dostałem najnowszy numer mojego ulubionego pisemka "Classic Motorcycle Mechanics" i oto co widzę w sekcji "Pochwal się"

 

Clipboard02-2.gif

 

Piszą że szukają informacji, części, itp. Wg. mnie to chyba Kobuz jest, nie? Ale ja to żaden ekspert. Jakby kto chciał angoli oświecić (Qurim, wystąp, w końcu sie przydasz!) to piszcie na ten adres:

[email protected]

 

No i proszę jaki międzynarodowy klasyk! I piszą jeszcze że "rzadki i niespotykany"....

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest "sportówka" - M21 W2S w oryginale;

Bak ma jakiś taki inny niż powinna (ale może akurat wersja eksportowa taki miała), i tylna lampa jest jakaś "lipna". Poza tym wydaje mo się pełny oryginałem;

Fajny sprzęt - nawet u nas trudno dziś dostać ten egzemplarz w oryginalnym stanie (osobiście mam namiar na taką - ale o jak narazie tajemnica :icon_mrgreen: );

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Ok, ale czy jest gdzieś więcej info? Jakby co to prztełumaczę i wyślę, ale ja się na WSKach nie znam... :D

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To WSKa na export;) Dane podobne do Sporta 1 :) Powinna mieć gaźnik Bing 26, Iskrownik SEM i wiele innyuch dodatków. Pozatym wiecej chromu niż zwykła dokładnie zestrojony 15KM silnik i deczko lepsze wykonanie. Znam tylko 3 ludzi oprucz siebie mogacych wykonać remont z zadaną przez fabryke dokładnością. Co do ramy czesci nawetg w polsce bardzo trudno dostępne. Jak chce gosc wiedzieć coś wiecej niech wali na mail.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki!

 

Podrzucę im to, ale byłbym wdzięczny jakbys mi na PW podrzucil swojego maila. To im też wyślę.

 

Wiedziałem że ktoś kumaty wypłynie.. :biggrin:

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam tylko 3 ludzi oprucz siebie mogacych wykonać remont z zadaną przez fabryke dokładnością.

 

Aż serce rośnie jak widzę takie pierdalanse wypisywane przez Ciebie :icon_mrgreen: Przez skromność powiedziałeś o tych trzech osobach. A i tak każdy wie że jesteś jedyną osoba na świecie która potrafi taki remont wykonać prawidłowo.

 

Buber, możesz podesłać właścicielowi adresy stron takich jak polmot.prv.pl lub wueska.pl

 

Polskiego nie zna więc dyskusji o wiejskim tuningu nie zrozumie a na swój temat pomoc powinien uzyskać. Na jednym i na drugim forum są ludzie posiadający rzadkie modele WSK i język raczej nie będzie barierą dla nich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ooo, dzięki!

 

To na pewno pomoże!

 

Swoją drogą ten miesięcznik to mi się po polsku marzy... No ale u nas w "krainie dzikich szlifierek" to chyba niemożliwe...

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękna WSK Export ! Z braków to jedyne co mi się rzuca w oczy to brak chromowanej osłony łańcucha przykręcanej do silnika. Sam posiadam dudka wersję z roku 1974 a wszystkie książki podają produkcję w latach 1975 - 1977, do tego mam jeszcze WSK Bąk i bawię się w stare motorki bo po dzwonie nie mogę póki co latać na przecinaku... oto fotki moich laleczek: http://bikepics.com/members/dziki/ . Tylna lampa to lucas więc jak najbardziej oryginał,boczki leżą koło motocykla a bak również jest oryginał, po prostu bajka!

 

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qurim stawia się zwarty i gotowy do akcji. Tylko nie wiem ossssochozzzi. Na WSK nie bardzo się znam, ale chętnie poznam. Tłumaczyć też mogę, może jakies skany znajdę z silnika serii W2 to i też potłumaczę nazwy części/podzespołów, może coś więcej znajdę z WSK bo chyba powinienem mieć gdzieś na CD. Książka od WSK została w PL ale pod ręką mam '100 lat polskiej motoryzacji' może tam znajde jakieś info. Jakby co to mój adres zapodajcie [email protected] . pozdro.

 

Z tego co widzę to brakuje mu częsci do przeniesienia napedu z silnika oraz do sprzęgła. chętnie. Jakby tak zapodali nr silnika to by było wiadomo co i jak.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik w stosunku do przeznaczego na nasz kraj różni sie wałem, korbą(exporty miały pakowane łożsyska igiełkowe zreszta zalezy to też od szczescia), miały łozyska C4 z teflonowym koszykiem od MZ TS 250. Cylider był sporo lepiej odlany, kartery z lepszego materiału. W niektórych silnikach przeznaczonych na export mozna spotkać tarcze sprzegłowe z okładzina cierna wykonana z tworzywa a nie z korka jak w przypadku krajowych wersji. Mówie to z swojego doświadczenia raz w zyciu widziałem taki silnik na oczy u starszego pana dawnego technologa z WSK Świdnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...