Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 11/24/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. Akurat to są najbardziej wadliwe hondowskie reglery, uszkadzające się i gotujące aku. Szukaj dze lub tourmaxa dedykowanego do swojego modelu.
    1 punkt
  2. Aaaaa... boo.... kumpel miał i mi dał na parę dni, nakręciłem parę kilometrów i mi się bardzo spodobało. Cena była dobra, źródło pewne bo to dobry kumpel mechanik i "pod siebie" robił, więc pękłem 🙂 Zawieszenie mnie urzekło. Jechałem po koleinach tirowskich i ledwo!! je czułem. Nigdy wcześniej tak nie miałem. A poza tym człowiek się coraz starszy robi, trzeba było coś innego zarzucić. Za 15-20 lat nie będzie mi się chciało takiego ciężkiego prowadzać, a póki dam radę teraz to trzeba używać! A czy brzydki? noo.. jest charakterny. I z wyglądu i z zachowania. Więc mi się podoba. No różne rzeczy można o nim powiedzieć ale na pewno jest oryginalny i na pewno jest to jakość, bo jednak BMW jakoś tam dba. Śmiga się super. Naprawdę jestem zadowolony, zwłaszcza na nowych opąkach, Battlaxy. Bo te oryginalne to kupa jakaś. No i śmieszne, jak jadę "jak się da" czyli no ten... czasem przekraczając to bierze 5.9-5.8 - tyle komputerek pokazuje. A ostatnio jechałem jak już było zimno i ślisko i uważałem, nie spieszyłem się i.. wziął 6.1-6.2 🙂 czyli nie lubi powoli. Ale na razie wstawiony do garażu bo boję się śliskiego. A poniżej 3 stopni to już różnie bywa na drodze. Więc nie ma co ryzykować. Zimno mi nie przeszkadza, ale przyczepność owszem...
    1 punkt
  3. Szczerze mówiąc to napisałem chyba już wszystko co wiem na ten temat. Sam to przechodziłem i pomagałem później koledze z F4. Ale to było ponad 10 lat temu. Wtedy jedyna opcja to był moduł z wiązką z USA, a i tak chyba trzeba było coś z wiązką przedniej lampy rzeźbić. Nie pamiętam już. Moduł z EU ma wbudowany immobilizer więc do modułu potrzebne są pasujące kluczyki. Niby pikuś, ale czy ktoś Cie w chu*a nie zrobił sprawdzisz dopiero jak odpalisz moto ... albo nie, bo jak kluczyk nie pasuje do modułu to wracasz do punktu wyjścia. Do tego, albo wozisz wtedy ten kluczyk i tak tylko jak zawieszkę do swoich kluczyków pod immo, albo potrzebujesz jeszcze pasującą stacyjkę i zamek pod siedzenie. Masz całą zimę na to, więc na spokojnie poszukaj info czy da się taki moduł może naprawić? Ewentualnie z innego modułu EU immo wywalić? Podejrzewam, że moduł z wiązką z USA będzie jednak najkosztowniejszą opcją.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...