Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 07/09/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. Ponieważ pare razy zdarzyło mi się zrobić traski na litrze wypowiem się jako laik: dużo większa elastyczność a to wg mnie oznacza bezpieczniejsza jazdę, gdy nagle przyda się szybki manewr. Wolałbym do „codziennej” jazdy litra, mniej mieszania biegami, bezpieczniej na autostradzie… co do jazdy sportowej po torze się nie wypowiem, nie mam o tym zielonego pojęcia. Wg mnie stać Cię na zmianę, jesteś młody i masz dobry refleks, masz już trochę obycia - kupuj litra, ryzyko z jazdy to samo, frajda na pewno większa.
    1 punkt
  2. Kiler, problem w tym, ze w publicznym ruchu drogowym nie jestes w stanie zuzyc bokow aby nie zuzyc srodka ! Takie rzeczy PAnie, to co najwyzejw Alpach ale to tezze 3000 - 4000 km trzeb atam nawinac ! 🤣 🙂
    1 punkt
  3. A dlaczego? Wyjaśnię. Po ulewach w Poznaniu ściągałem do siebie taki model na lawecie. Klienta poniosła fantazja i na pełnej pizdzie wjechał dosłownie pod wodę. Silnik stanął, bo ją zassał. Odkręciliśmy świece, wypluł wodę z cylindrów, wymieniliśmy olej z filtrem i filtr powietrza, bo zrobiła się z niego wyżęta ściera, odpaliliśmy, i pojechał dalej. Wnioski wyciągnijcie sami. Producent chyba to przewidział, bo w airboxie jest korek do spuszczania wody. Akurat dla tego modelu, w tej klasie, nie ma alternatywy, bo nie znam drugiego tak idiotoodpornego motocykla.
    1 punkt
  4. Dl 650 jest świetny dla jednej osoby lub dwóch na bocznych drogach, jednak na autostradach będziesz się męczył w dwie osoby i np trzy kufry bagażu. W takiej konfiguracji czuć że silnik się męczy na dłuższych dystansach już powyżej 130 km/h. Moja pasażerka bardzo chwaliła sobie wygodę na Varadero, w zasadzie poza luźnymi nawierzchniami jeździ się tym motocyklem bardzo dobrze. Zakręty alpejskich serpentyn: bez problemu.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...