Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 05/01/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. Już to pisałem kilka postów wyżej - wielosezon z GÓRNEJ półki jest świetny do normalnego auta, którego się używa nie - sportowo. I rocznie robi nie więcej niż 20 000 km. Ja np. robię jakieś 15 000 km i plus taki, że po 3 latach muszę zmienić opony. I co 3 lata mam świeże opony co wg mnie jest lepszą opcją niż jazda na 7 letnich zimówkach i 7 letnich letnich 🙂
    2 punkty
  2. Uwierz, że w obecnych czasach nikt na nic nie przymknie oka. To nie dawne lata.
    1 punkt
  3. Jak nie masz prawka to chyba obojętnie co wybierzesz? I tak będziesz jeździł na nielegalu więc w razie W będziesz w ciemnej d...
    1 punkt
  4. Moze znowu problemem byc nezewnictow / nimenklatura U mnie plata poslizgowa wybija tylna os z toru jazdy. Z tego co pamietam, to na " jego placie poslizgowej " testowany byl aquaplaning, a to moim zdaniem ma sens ! 🙂
    1 punkt
  5. Ja nie rozumiem w tym teście jednego. Jaki jest sens testowania opony letniej na płycie poślizgowej? Ja tylko wspomnę, że płyta poślizgowa przyczepnością imituje lód i daje podobny efekt odczuwalny w jeździe. Więc ten wynik hamowania względem opony wielosezonowej zupełnie mnie nie dziwi. Zamiast tej płyty brakuje zwykłego, mokrego asfaltu czyli sytuacji typowej dla opony letniej i porównanie jej z wielosezonówką. Wtedy można by obiektywnie ocenić jakie sa różnice w jeździe latem.
    1 punkt
  6. 8:37 - w tej minucie widać podsumowanie, wielosezon jest na dole tabeli, w hamowaniu na suchej nawierzchni wynik dostateczny, ale w hamowaniu na płycie poślizgowej wyniki naprawde kosmiczne, kompletnie zniszczył opony letnie.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...