Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 04/21/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. @ks-rider odnoszę wrażenie, że sam się pogubiłeś w tym co piszesz bo sam sobie zaprzeczasz. Zacznijmy od początku. Tutuł wątku brzmi "dlaczego podczas slalomu wolnego nie występuje przeciwskręt"". Później w pierwszym poście wyraźnie zaznaczasz: Z czego wynika, że według Ciebie zainicjowanie skrętu przeciwskrętem przy małych prędkościach nie występuje, co potwierdza Twój kolejny wpis: Nie ma tu wielu możliwości interpretacji tego co chciałeś przekazać i wniosek jest taki, że przy wolnej prędkości kiedy skręcimy kierownicą w prawo to motocykl skręci w prawo. Zostało to rozbite na czynniki pierwsze i na wielu filmach, które zostały przez Ciebie zanegowane wyraźnie widać, że skręt jest wstępnie inicjowany przeciwskrętem. Następnie koło skręca w kierunku zakrętu. W kolejnym wpisie dalej to podkreślasz: Z tej wypowiedzi wynika, że przy prędkościach niestabilnych dzieje się odwrotnie i przy popchnięciu lewej manetki motocykl skręci w prawo. Później mamy 6 stron debaty, po której zmieniasz retorykę i nagle stwierdzasz, że inicjacja przeciwskrętem przy małych prędkościach jednak występuje i jest słusznym sposobem rozpoczynania manewru skręcania (z tym akurat się zgadzam i cały czas o to mi chodziło) : Dokładnie tak jak było to pokazane na filmach tu zamieszczonych. Inicjacja przeciwskrętem i skręcenie kołem w kierunku zakrętu. Jak wyżej. Wcześniej wyraźnie zaznaczałeś, że inicjacja przeciwskrętem nie występuje. Teraz piszesz, że jednak występuje. Dlatego nie rozumiem dlaczego na początku walczyłeś z forumowiczami starając się wpoić, że pierwszy impuls czyli inicjacja przeciwskrętem nie występuje przy niskich prędkościach. Teraz piszesz zupełnie coś odwrotnego. Z tą wersją się zgadzam. I tak, przy wyższszych prędkościach skręcanie odbywa się jedynie poprzez naciskanie manetki w kierunku zakrętu (skręcając w przeciwną stronę). Przy niższych prędkościach kierownicą trzeba skręcić w kierunku zakrętu ale po inicjacji przeciwskrętem, który umożliwia pochylenie maszyny i dalsze pokonanie zakrętu z kołem skierowanym w jego kierunku. Naprawdę nie wiem jak wyjaśnić Twoje pierwsze wpisy bo całość nie trzyma się kupy i sobie przeczy. No ale przynajmniej ciekawie jest 😆
    1 punkt
  2. w sumie tak . i wydech trzeba jeszcze podziurawić to już jest rakieta 🙂
    1 punkt
  3. Kiler, nie zansz siem !🤣 Filtr powietrza siem zawsze scionga, bo motur wiecej szmocy mo ! 🤣
    1 punkt
  4. A zanim ten śmieć trafi do silnika to po drodze powinien być jeszcze filtr powietrza 😉
    1 punkt
  5. Zadać pytanie we właściwym dziale - to po pierwsze. Po drugie: zależy co to za „paproch”. Skrawka papieru bym się nie obawiał, twardego kawałka metalu jak najbardziej.
    1 punkt
  6. A ten smiec to z jakiego materialu bedzie ? O wielkosc nawet nie zapytam . 🙂
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...