voodoo Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 Witam,Mam zamiar kupic wlasnie takie moto jak w temacie za 3500zl stan super mial a wlasciwie jeszcze go ma moj znajomy motocykl sprawdzony i nie ma sie czego przyczepic.Na necie juz przeczytalem wszystko co jest tylko mozliwe na temat cbx moze macie jakies dowiadczenie z tym motocyklem itd itp.Czekam na opinie z gory dziekuje i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gossy Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 Zobacz tutajhttp://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.ph...6&highlight=cbx http://groups.google.pl/group/pl.rec.motoc...x+750&start=10& Napisz do Piotrka Dudka z naszego Forum - spec od Hondy, na pewno pomoze. Pozdr[/url] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voodoo Opublikowano 8 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 dzieki wielkiepozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 Nie rozumiem czym sie kierujecie kupujac takie moto. Ono ma az 21 lat, sporo wazy i mimo ze jest w dobrym stanie pewnie nie bedzie tanie w utrzymaniu. Nie lepiej cos nowszego ale z mniejszym silnikiem. Z drugiej strony dysponujac za 3,5 tys zloty to nic mlodszego sie nie znajdzie w tej cenie....... Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 samolocie - kupuje się to na co cie stać - np. jak ja. pozatym to że moto mam koło 20 lat to nie znaczy że musi się psuć i dużo kosztować. Wszystko zależy w jakim stanie jest, jak je traktujesz itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 Ono ma az 21 lat, sporo wazy i mimo ze jest w dobrym stanie pewnie nie bedzie tanie w utrzymaniu Miałem CB650 równie starą i była bardzo tania w utrzymaniu, bo ... była zadbana, dobrze serwisowana, bezwypadkowa itp. Wszystko zalezy od stanu konkretnej maszyny, nie ma co uogólniać. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur-ntv Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 A poza tym CBX ma hydrauliczna regulacje zaworow co korzystnie wplywa na koszty exploatacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 A poza tym CBX ma hydrauliczna regulacje zaworow co korzystnie wplywa na koszty exploatacji. I jest najglupszym rozwiazaniem w przypadku sportowo-turystycznego motocykla....Zle znosi wysokie obroty, a koszt naprawy wystarczy na 20 krotna regulacje zaworow :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gossy Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 Nie rozumiem czym sie kierujecie kupujac takie motoNie kazdemu podoba sie chromowany plastik na "nowych" moto z Chin (trudno wypowiedziec nawet nazwe Jinghinguagishuluan.....itp) za kilka tys PLN.Mozna kupic staruszka w dobrym stanie, nie zawsze bedzie to skarbonka bez dna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voodoo Opublikowano 9 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 Nie kazdemu podoba sie chromowany plastik na "nowych" moto z Chin (trudno wypowiedziec nawet nazwe Jinghinguagishuluan.....itp) za kilka tys PLN.Mozna kupic staruszka w dobrym stanie' date=' nie zawsze bedzie to skarbonka bez dna.[/quote']Dokladnie o to mi chodzi.Na nic innego mnie nie stac a te motocykle sa akurat malo awaryjne a przede wszystkim silniki super. ten cbx jest naprawde w wypasionym stanie. jest glancus cycus miodzio pupcia.juz niedlugo bedzie moj ci on jak tylko jeszcze jakies opinie bede pozytywne na jego temat:)pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 Ono ma az 21 lat' date=' sporo wazy i mimo ze jest w dobrym stanie pewnie nie bedzie tanie w utrzymaniu. [/quote']Czyli jest pełnoletnie i pochodzi z okresu kiedy robiono bardzo trwałe motocykle aby się utrzymać na rynku ą że sporo waży to tylko plus dla tej konstrukcji bo przy 200 kmh jest stabilna i nie lata po drodze jak pijany kot po lodzie. I jest najglupszym rozwiazaniem w przypadku sportowo-turystycznego motocykla.... Zle znosi wysokie obroty' date=' a koszt naprawy wystarczy na 20 krotna regulacje zaworow [/quote']A tego tekstu niestety nie rozumiem. Po co naprawiać rozrząd z kasatorami hydraulicznymi, no chyba że ktoś oszczędzając nie wymienia oleju a dolewa to co znajdzie na śmietniku. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 A tego tekstu niestety nie rozumiem. Po co naprawiać rozrząd z kasatorami hydraulicznymi' date=' no chyba że ktoś oszczędzając nie wymienia oleju a dolewa to co znajdzie na śmietniku.[/quote']A skad pewnosc co lali poprzedni wlasciciele przez dwadziescia pare lat uzytkowania motocykla? Poaza tym hydrauliczne popychacze zle znosza wysokie obroty, a CBXw tamtych latach uwazany byl za motocykl sportowy...O tym ze to rozwiazanie nie jest idealne, swiadcza przypadki ich uszkodzenia w CB SF, gdzie silnik jest odprezony, a motocykle duzo nowsze i mniej zuzyte. Jakby to rozwiazanie bylo tak dobre, to znalazloby szersze zastosowanie-poza chopperami i turystykami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voodoo Opublikowano 10 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 Piotr Dudekw pelni sie z Toba zgadzam i wielu znajomych mechanikow od ktorych tez uslyszalem opinie.zajco to co lali to akurat jestem pewien moto ma przebigu okolo 50.000km wiec nie jest to duzo czyli okolo 2.500km roczniewtedy nie byl uwazany jako motocykl sportowy tylko turystyk o takim charakterz a wiem ze wlasciciele tego motocykla nie katowali go i pokazywali co to za macho nie jestem na drodze zdecydowanie nie ten typ osob. Faktycznie troche wazy jest duzy itd nie wyglada jak plastik ale to akurat mi nie przeszkadza wazne ze jest z pewnego zrodla od pewnej osoby o naprawde trwalej i solidnej budowiepozdrawiam :buttrock: [ Dopisane: 11-01-2006, 00:52 ]Nie rozumiem czym sie kierujecie kupujac takie moto. Ono ma az 21 lat' date=' sporo wazy i mimo ze jest w dobrym stanie pewnie nie bedzie tanie w utrzymaniu. Nie lepiej cos nowszego ale z mniejszym silnikiem. Z drugiej strony dysponujac za 3,5 tys zloty to nic mlodszego sie nie znajdzie w tej cenie.......[/quote']zapomnialbym odpowiedziec. odpowiedz jest prosta SPELNIA SWOJE MARZENIA a na drozsze przyjdzie cz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 11 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 okolo 50.000km [/size]wiec nie jest to duzo czyli okolo 2.500km roczniecz W PL wszystkie sprzedawane motocykle niezależnie od rocznika mają przebieg 10 -30tys.km :lol: :lol: :lol: :lol: . Ten egzemplaż jest wyjątkowo zajeżdżony ma aż 50tys.km. :mrgreen: :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 11 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 o to co lali to akurat jestem pewien moto ma przebigu okolo 50.000km wiec nie jest to duzo czyli okolo 2.500km rocznie To przez dwadziescia lat przetaczali go z jednego kata garazu w drugi? :DJestes pewien co bylo lane przez tyle lat?Przeciez ten motocykl to Twoj rowiesnik, czyzbys bawil sie z nim razem w piaskownicy? :buttrock:wtedy nie byl uwazany jako motocykl sportowy tylko turystyk o takim charakterzW latch swojej swietnosci CBX byl czyms w rodzaju dzisiejszej CBR, byl to jeden z bardziej usportowionych modeli Hondy. Ja nie chce w zaden sposob zniechecac Cie do kupna starej Japonii, ale musisz wiedzec ze utrzymanie takiej maszyny w dobrym stanie moze kosztowac wiele wysilku i pieniedzy. Oczywiscie, mozna olac wszystko i jezdzic rozpadajacym sie struclem, ale chyba nie o to chodzi :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.