Skocz do zawartości

Januszm

Forumowicze
  • Postów

    5907
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana Januszm w dniu 24 Października 2019

Użytkownicy przyznają Januszm punkty reputacji!

O Januszm

  • Urodziny 11/07/1978

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Motoryzacja; modelarstwo; komputery; sztuki walki.
  • Skąd
    Bristol

Osobiste

  • Motocykl
    Kilka
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

2077 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Januszm

PROFESJONALISTA - zwijacz asfaltu

PROFESJONALISTA - zwijacz asfaltu (40/46)

12

Reputacja

  1. Proszę Cię tylko o jedno, nie zabieraj tylko nigdy pasażerki jak już kupisz to moto. Dziś widziałem na autostradzie Z1000, kierowca i pasażerka wyglądali na nim razem jak muchy podczas kopulacji 😁
  2. Przy takim wzroście już nie kupuje się tego co się podoba, tylko to co na nas pasuje 🙂
  3. Żużu77 a odwiedziłeś Yeuopa? 🙂 Apropo QS myślę, że niektórzy nieumiejętnie z niego korzystali dlatego stąd te naprawy skrzyń. Ja nie mam z nim problemów i przy dynamicznej jeździe świetnie wspiera zmianę biegów w górę i w dół. Tak w ramach humoru. Od Stonehenge bardziej interesująca jest farma świń, która jest nieopodal 😉
  4. W starszym modelu to faktycznie skrzynia chodziła tak sobie, ale w LC działa precyzyjnie, cicho, szybko i ogólnie świetnie. Cieszę się również z quickshiftera, który fajnie wspomaga zmianę biegów. Nie muszę się już martwić czy zębów nie połamię, gdy przebijam biegi bez sprzęgła.
  5. 100 000 w 4 lata? 😲 Nie przy dzisiejszej modzie wożenia GSów na przyczepkach 😂 To co żużu77, twoją następna maszyną będzie R100 z lat 80 czy współczesne RT?
  6. Z tego co się orientuję, egzemplarze po 2013-14 są mniej awaryjne.
  7. Nawet jak mój współczesny GS okaże się mniej trwały od starych modeli, to i tak go lubię i uważam, że fajniej się nim jeździ niż starszymi modelami 🙂 Coś za coś, współczesne motocykle są bardziej skomplikowane, bardziej złożone i odchudzone, co może się przyczyniać do większej liczby awarii z powodu np. większej ilości części. Ale wiem, że i GSy wodniaki należycie traktowane potrafią sporo bezawaryjnie przejechać, no może nie te z pierwszych lat produkcji, gdy trapiły ich usterki wieku dziecięcego.
  8. Są dwa rodzaje interkomów. Dedykowane do danego modelu kasku, oferowane przez producentów kasków oraz interkomy uniwersalne do każdego modelu kasku. Pierwsze są lepiej wkomponowane w kask i nie widoczne na zewnątrz. Przy drugich z boku kasku mocuje się całą centralkę co moim zdaniem nie wygląda estetycznie, może też powodować dodatkowy hałas. Nie musisz kupować większego kasku jeśli chcesz zamontować interkom uniwersalny.
  9. Nie mam doświadczenia z tymi kaskami ale marki wybrałeś dobre, szczególnie Shoei jest godny polecenia. Używałem kiedyś kask Nolana, byłem zadowolony z jakości wykonania i komfortu.
  10. Ostatnio byłem tam rok temu, towaru trochę mają ale nie jest tego za wiele. Gdy masz standardowy rozmiar, to może coś znajdziesz dla siebie, ja przeszedłem wszystkie sklepy, naszło mnie by kupić sobie nowy komplet tekstylny, turystyczny z najwyższej półki. Mieli na mój rozmiar, tak naprawdę tylko jeden komplet Rukka, który kupiłem, pomimo tego, że nie do końca taki chciałem 🙂 Nic innego na mnie nie było, chcieli mi ściągać co równa się zakupowi przez internet 😞 Faktem jest, że jestem nie wymiarowy ale i tak nie było tam większego wyboru ubrań tekstylnych z wyższej półki.
  11. Co mnie inni motocykliści obchodzą? Ja się interesuję wszystkim co jest związane z motocyklizmem i dużo na temat ubrań wiem, nie jeżdżę w białym bawełnianym podkoszulku a tym bardziej z nieznanej marki, chińskim interkomem 🙂 Każdy w dzisiejszych czasach z łatwością może rozpoznać temat sam, bez pomocy wątpliwego sprzedawcy 👍
  12. Rozbawiłeś mnie swoją naiwnością 😁 Tak się składa, że sprzedawca w polskich sklepach, zazwyczaj nie jest po to by pomóc klientowi, lecz po to by sprzedać jak najwięcej towaru, najlepiej tego, który nie schodzi albo jest na nim największy zarobek. 90% sprzedawców jak nie pracuje u siebie, to ma premię od sprzedaży. Raz ci sprzedawca pomógł, to nie znaczy, że wszyscy ci pomogą! Rok temu odwiedziłem kilka sklepów w Warszawie, nawet dokonałem zakupu. Jako były handlowiec i nawet kiedyś sprzedawca w sklepie turystyczno-sportowym oraz świadomy, wieloletni motocyklista, mogę śmiało stwierdzić, że poziom obsługi, wiedzy na temat sprzedawanych produktów był bardzo słaby. Albo sprzedawcy byli nachalni jak usłyszał co chcę kupić i ile chcę wydać albo mówili bez sensu to co głupi klient chciał by usłyszeć albo mieli całkowicie olewające podejście. Wiedzy o produktach też im brakowało. Najlepiej samemu zdobyć wiedzę o tym co się chce kupić od użytkowników, testów z gazet, internetu, opisów użytych rozwiązań technicznych i nie liczyć na wątpliwe kompetencje sprzedawcy. Niewielu jest pasjonatów, którzy mają wiedzę i naprawdę dzielą się z nią dla dobra klienta. I tak jest w każdej branży, nie tylko motocyklowej. https://www.fc-moto.de/pl/Czesto-Zadawane-Pytania W sklepach stacjonarnych w Polsce często jest problem ze zwrotem, reklamacją towaru. Sklepy internetowe z powodu negatywnych opinii, które można im z łatwością w świeci wystawić, dbają o poziom zadowolenia klientów.
  13. Szybkie pytanie, Czy gdybyś mógł zaoszczędzić 200 zł a może 500-1000 zł to kupiłbyś w sklepie dla zasady czy w internecie? Ja za biedny jestem by dla gestu, wzbogacać innych swoim kosztem. Ja jako konsument mam wybór i kupuję tam, gdzie jest akurat rozmiar dla mnie i cena mnie satysfakcjonuje. Czasami jest to sklep, innym razem internet, częściej jednak internet bo w nim rozmiary są dla mnie od ręki bez mała dostępne a nie jak w sklepach gdzie każą mi czekać zazwyczaj dwa tygodnie, ceny w internecie również zazwyczaj są niższe. Często kupuję bez oglądania i przymierzania bo w dzisiejszych czasach, to nie problem oddać, wymienić zakupiony towar w internecie, co nie zawsze tak pięknie wygląda w sklepie. Profesjonalny sprzedawca oferuje swoje produkty również przez internet.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...