Skocz do zawartości

jarenty

Forumowicze
  • Postów

    707
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Ostatnia wygrana jarenty w dniu 7 Maja

Użytkownicy przyznają jarenty punkty reputacji!

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Bydgoszcz

Osobiste

  • Motocykl
    Gutek
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

1622 wyświetleń profilu

Osiągnięcia jarenty

KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami

KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami (21/46)

24

Reputacja

  1. Tak do końca nie rozumiem do czego zmierzasz powyższymi pytaniami ale może będzie przydatna taka informacja. Mam znajomego, który jeździ Piaggio MP3 z silnikiem 400 cm3, moto posiada pedał nożny hamulca i oczywiście L5E. Kierowca z kategorią B. Jeździ wszędzie tz. po dostępnych drogach a patrole policji podczas kontroli nie miały nigdy uwag co do jego uprawnień.
  2. A w jaki sposób szukasz tych łożysk ? Masz ich symbole ?
  3. 3-4 lata temu kupowałem spodnie Trilobite. Mieli w ofercie wersje dłuższe.
  4. jarenty

    Kupię Brevę

    Padło na tego z powyższego ogłoszenia ?
  5. Myślę, że śrubokręt udarowy powinien sobie poradzić z problemem śrub. W necie masz takie narzędzie w akceptowalnych cenach.
  6. Motocykl to ogólnie lans 😁 Ludzie montują puste, głośnie tłumiki i w wielu przypadkach tylko szkodzą silnikowi. Na początku swojej zabawy z motocyklem odpuść eksperymenty z zmianą szerokości opon a kasę wydaj na coś ważniejszego np. dobry kask czy strój motocyklowy.
  7. Rozumiem, że zmiana opony na inną ze względu na jej właściwości jezdne jest zrozumiała ale zmiana szerokości jaki ma sens ? Robisz to dla lansu czy są jakieś przesłanki, że moto podczas jazdy będzie lepiej się zachowywało w co osobiście wątpię.
  8. Gold Wing i po temacie. Tylna kanapa to luksus. W tym przedziale cenowym to znajdziesz 1800 cm3
  9. Zacznij od podmiany aku na inne to, że aku ma napięcie nie znaczy, że będzie miał siłę zakręcić silnikiem. Ile lat ma aku ?
  10. No nie, daj spokój. Wyklepie się 😁😁😁 Zdrowia i szybkiego powrotu na moto życzę.
  11. Wiesz, nikt tu nie poleca 125-ek szczególnie komuś kto ma zrobione kategorię A. Danie za przykład większego samochodu jako bezpieczniejszego od małego jeszcze ujdzie ale przeniesienie tej samej zasady na motocykle nie ma racji bytu. Goldas, który jest dużym moto i waży ponad 400 kg nie będzie bezpieczniejszy od takiej np. Kawy Nija 250 która dość mała i waży 160 kg.
  12. theo20 Na Twoje pytania nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Ja osobiście na moto wsiadłem w podobnym wieku jak Twój. Zacząłem do 250 cm3 i z perspektywy czasu uważam, że to był dobry wybór ale znam ludzi, którzy zaczynali od litra i też żyją. Nawet przed kupnem własnego moto Idź na jakieś kurs doszkalający. Instruktor wyjaśni, podpowie a i Ty sprawdzisz swoje umiejętności w kontrolowanych warunkach. Tak jak napisał przemek96 jazda na torze "uświadomi" Ci sporo tematów technicznych.
  13. jarenty

    Kupię Brevę

    Jak już pisałem "750" to nie moja bajka ale malowane kapy zaworowe, pług, owiewka lampy nie występują raczej w oryginale. Zastanawiają mnie też plastiki pod bakiem. https://www.motoguzzi.pl/files/n_breva750.html malowania u dołu strony oraz https://bikez.com/models/moto_guzzi_breva_750.php Ogólnie malowanie plus biały pasek trochę stylizowane na Breve Sport Lekka lipa z kontrolką oleju. W Norge / Brewa 1100 i podobnych to oprócz najgorszego oznaczać może kłopot z czujnikiem oleju ale w tych moto jest podwójna sygnalizacja. Ostrzegawczy czerwony trójkąt i info na wyświetlaczu ciekłokrystalicznym.
  14. WD40 raczej bym wykluczył ze względu na kontakt z gumowymi uszczelkami. Od pewnego czasu przyglądam się czemuś co nazywa się benzyna alkilatowa. Do użytku na co dzień zbyt droga ale do zalania na zimę może się nada. Do końca sezonu daleko więc może uda się zebrać więcej info na temat tej benzyny.
  15. jarenty

    Kupię Brevę

    A i jeszcze jedno. Gdyby poniosła Cię fantazja 😁i chciał kupić coś z nowszych MG a konkretnie te modele, które mają silniki 8 zaworowe to zalecam bardzo dużą ostrożność. Wczesne modele silników 8 zaworowych miały wadę fabryczną i postaci wałków wykonanych z g..noliny. Momentalnie się wycierały. Była akcja serwisowa ale zapewne nie wszystkie egzemplarze zostały jej poddane. Już dawno same części potrzebne do serwisu kosztowały ok 7 tyś zł bez robocizny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...