Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. WD40 raczej bym wykluczył ze względu na kontakt z gumowymi uszczelkami. Od pewnego czasu przyglądam się czemuś co nazywa się benzyna alkilatowa. Do użytku na co dzień zbyt droga ale do zalania na zimę może się nada. Do końca sezonu daleko więc może uda się zebrać więcej info na temat tej benzyny.
  3. Pozostaje jeszcze pytanie/problem, który i mnie dotyczy, mianowicie, ja rozwiązać nieco dłuższy postój motocykla, jesli chodzi o cały układ paliwowy... Rozwiązań ( może) jest kilka : - opróżnic zbiornik paliwa i profilaktycznie zalać niewielką ilością WD 40, wypłukać i wylać i pozostawić korek odkryty - zalać czystą benzyną np extrakcjną ( po ponownej próbie uruchomienia, nawet jak wszystko nie zleci, to naleje się świezynki i ruraaa...)- tu pytanie czy gumy kranika nie kurczą się od extrakcyjnej ? - zalać zbiornik do pełna wd 40 i potem w miarę mozliwości opróżnić- tylko jest ale - jak gumowe reagują elementy kranika no i po zlaniu wd40 trzeba przepłukać zbiornik - gaźniki opróżnić całkowicie nie zostawiając ani grama tego czegoś co popularnie nazywamy benzyną No potem na wiosnę jest problem, bo istnieje mozliwośc, że w/w prace nad gaźnikami, znowu będą potrzebne- a przynajmniej część... Macie jakiś pomysł, ewentualnie środek czym zalać na zimowy postój... Dodam z własnego i kolegi doświadczenia- po dłuższym postoju z pełnymi zbiornikami- wydziela się jakieś cóś, co żre pompy paliwa, mi zeżarło czujnik poziomu paliwa, i zbiorniki pokrywają się od środka rdzą...
  4. No i to jest super informacja. Sprzęt gada jak należy = właściciel zadowolony 👍✌👍.
  5. Jeśli nie masz silnika w idealnym stanie, albo zmienionej pompy na HVHP, to ja bym nic nie kombinował. Będzie Ci się przycierał, a Ty nawet o tym nie będziesz wiedział. Ja wiem że potato jest fajne, ale to nie takie proste...
  6. Jak to czujnik obrotów nie nie ma nic wspólnego z obrotami? To może czujnik położenia przepustnicy nie ma nic wspólnego z przepustnicą i czujnik temperatury z temperaturą? 😜 A teraz poważnie. Jaką wartość mają wolne obroty? Do jakiej wartości chcesz zmniejszyć? Jeśli są za wysokie to może być kilka przyczyn. Najczęściej może to być lewe powietrze na dolocie. Może być uszkodzona uszczelka pod kolektorem ssącym, uszczelki pod wtryskiwaczami, albo mapsensorem. Może też być za wysoko ustawiony zderzak przepustnicy. Może też być uszkodzony albo zabrudzony silniczek krokowy.
  7. Panowie chyba nareszcie przełom 🙂 Po dojściu zestawu naprawczego oraz myjki ultradźwiękowej temat gaźników został mam nadzieję rozwiązany. Z samego zestawu niewiele wykorzystałem, kilka gumowych oringów, zostały wymienione wszystkie na zasilaniu paliwem, cała reszta części w tym dysze była w bardzo dobrym stanie, a nowe były nieopisane i niezbyt wiarygodne jak dla mnie. Gaźniki rozebrany w drobny mak, wyczyszczone ultradźwiękami więc nawet wewnętrzne niedostępne kanały powinny być czyste. Przy okazji za radą kolegów z forum namierzyłem i rozwierciłem zaślepki od śrub regulacji mieszanki. Był tam niezły "pasztet". Oryginalnie ustawione były na 1,5 obrotu. Po złożeniu wszystkiego i regulacji stanęło finalnie na 2 obrotach. Świeżo po złożeniu, po zalaniu paliwem, silnik zagadał praktycznie od strzała. Teraz silnik pracuje na wszystkich cylindrach, a po jeździe próbnej stwierdzam że motorek gładko przyspiesza, bardzo dobra reakcja na gaz, zero zalewania czy strzelania z wydechów. Potwierdza to nawet zdjęcie z kamery termo które zrobiłem po nagrzaniu. Jak na 45 letni motocykl to juz bardziej zadowolony co do pracy silnika chyba nie będę. W planach jeszcze wymiana oleju w dyfrze i ewentualnie regeneracja tylnego tłoczka hamulcowego bo okazało się dzisiaj że nic nie hamuje (tylny zacisk juz zregenerowany jakiś czas temu) natomiast to już są drobiazgi. Na dniach będę jeszcze intensywnie testował ale wygląda na to że jest znacząca poprawa. Z tego miejsca chciałbym podziękować za wszystkie porady i pomysły, mniej lub bardziej nakierowały mnie na rozwiązanie. Zmierza to w dobrą stronę i nareszcie motocykl będzie można zabrać w jakąś większą trasę jak się ociepli.
  8. Czujnik obrotow, nie nic wspólnego z obrotami. Nie sądzę, żeby w HD było inaczej.
  9. Andrzej JK

    Kupię Brevę

    To w Norge i Stelvio z silnikami 1200 8V
  10. Witam! Chcę obniżyć obroty w moim kingu i musze wiedzieć gdzie szukać czujnika obrotów. Podobno tam jest zagadka...Robiłem sporo rzeczy przy swoim HD, ale elektroniki się nie chwytałem bo się po prostu nie znam. Chcę zmniejszyć wolne obroty. Pozdrawiam - Darek
  11. Wczoraj
  12. JaM

    Kupię Brevę

    😄 fantazja mnie niesie w kierunku V85 TT ... ale to jak wygram w totka ... coś słyszałem, że w ramach akcji wymieniali popychacze ze ślizgowych na takie na rolkach i potem już nie było tego problemu .. ale na razie i tak w zasięgu raczej te 4V czyli po dwa na cylinder
  13. Mam dostać gotowe rozwiązanie od gościa co diluje chemią różną. Może nawet jakiś tutorial popełnię...
  14. Miesza. Nabijają też do puszki już gotowy spray.
  15. Ostatni tydzień
  16. No własnie jak to robią czy Hindusi, czy Chinczycy, że takie ciężkie motocykle im wychodzą... to to powinno ważyć max 15 kg więcej niż "stary angol"...o co chodzi... może materiały typu chinolit, lub hindulit, mix żeliwa, ołowiu i amelinium... ? Zartuję... ale naprawdę powinny być lżejsze niz 200 kg...
  17. A boll miesza kolor czy tylko odcienie szarości i czerń?
  18. Boll i ewentualnie K2. Oba też występują w strukturze. Od delikatnej, gładkiej aż do chropowatej. Malowałem 4 lata temu kufer plastikowy właśnie bollem i do dziś trzyma. Tam poszła taka średnia struktura bo jeden kufer był mocno pokiereszowany. Musiałem go kleić i szpachlować. Drugi był idealny ale żeby się nie odróżniał, to też dostał strukturke.
  19. Ten topkejs to nie jest lalunia. Poniewierany, służy jako stolik, siedzisko, pralka... Jest odrapany ale bez poważnych ubytków. Alu stan dobry. To, że do plastików czy alu stosowną farbę to wiadomix. Bardziej o konkret chodzi: marka, typ czy co tam wyznacza jakość. By z pierwszym deszczem nie zeszło, było trwałe i siedząc na tym nie zostało na dupie.
  20. Nie wiem jaka powłokę/fakturę chcesz uzyskać ale jak malowany, poobijany, ma ubytki, to ja bym zrobił lekka struktura. Lakier oczywiście, zgodny z przeznaczeniem. Plastik, lakier do plastiku, Alu do Alu. Nie zapomnij też o odpowiednim podkładzie. Jak duże ubytki to szpachla samochodowa, twarda, dwuskładnikowa.
  21. Elo lakiernicy i amatorzy łikendowego farbochlapania. Nadeszła potrzeba pomalowania topkejsa. Znany model H&B Gobi. Poobijany, malowany już raz na czarno, co nie jest dobrym pomysłem. Nagrzewa się jak wydechy przy lejących gaźnikach. Wszystko co w środku ugotowane w krótkim czasie. Do tego dwie walizki alu turatecha. Z nimi rzadko jeżdżę ale jak już, to dobrze będzie w takim samym kolorze. I teraz pytanie: Raptor, "specjalna farba do kufrów HB", "ceramiczna powłoka ochronna" do alu, czy co się teraz stosuje? Dobrze jak proces będzie nieskomplikowany😎. Jakieś doświadczenie w nanoszeniu powłok mam.
  22. Witam proszę o pomoc w podłączeniu wyświetlacz biegów dla yamaha xvs 950mighnit star
  23. Ja do roboty jeżdżę w ciuchach roboczych, ogrodniczki mechanika i tak mają kieszenie na kolanach wypełnione ochraniaczami, plus buty ponad kostkę, zbroję, lekką kurtkę, rękawice, będę miał dylemat jak Iż-a 49 w końcu zrobię, bo tam pasowałby beret na głowę... Niestety do pracy biurowej jest trochę gorzej i polecałbym szafkę w pracy i umycie się, nie trzeba prysznica, pachy,szyja, siurek, nogi, trochę ogarnąć, przebrać się w garniak i rura...i pod to stosowac strój, na ściga, aby nie urywać ułamków sekund, to zbroja lub mesh, spodnie skóra, lub dzinsy typu trylobit, sportowe, motocyklowe obuwie...
  24. RadekP

    Zawiercie - Okolice

    Cześć. Szukam Kompana do wspólnej jazdy. Jazda typowo turystyczna - enduro. Trochę asfaltów - szutrów. Powiedzmy 50/50 do wspólnego planowania. Więcej na PW.
  25. U mnie ostatnio ale tylko czasami, po włączeniu wstecznego wszystko jest ok , natomiast wciśnięcie guzika startera(rozrusznika) w celu jazdy na wstecznym, powoduje zgaśnięcie silnika.
  26. jarenty

    Kupię Brevę

    A i jeszcze jedno. Gdyby poniosła Cię fantazja 😁i chciał kupić coś z nowszych MG a konkretnie te modele, które mają silniki 8 zaworowe to zalecam bardzo dużą ostrożność. Wczesne modele silników 8 zaworowych miały wadę fabryczną i postaci wałków wykonanych z g..noliny. Momentalnie się wycierały. Była akcja serwisowa ale zapewne nie wszystkie egzemplarze zostały jej poddane. Już dawno same części potrzebne do serwisu kosztowały ok 7 tyś zł bez robocizny.
  27. Hej. Mam ten sam problem, znalazłeś jakieś zastępcze?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...