Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. 8 niuta. Wiszę ci flaszkę. Wspaniały periodyk - właśnie czegoś takiego potrzebowałem. I teraz trzeba gdzieś jeszcze takie mini - dynamo skołować bo moje jest dopiero od 20tu
  3. https://biker.ee/manuals/yamaha/Yamaha_XJ600S_1992_Service_Manual.pdf Po lewej zakładka: Assemlby and adjustment - Clutch
  4. Wskaźnik się nazywa klucz dynamometryczny a wartość dociągnięcia znajduje się w "Service Manual". No weź, to są podstawowe rzeczy...
  5. Tylko dalej nie wiem z jaką siłą (albo gdzie jest jakiś "wskaźnik") dokręcać te śrubki trzymające sprężyny.
  6. Skoro tak to sterowanie sprzęgłem do sprawdzenia. Jeżeli dobrze wszystko to skladaj zgodnie ze sztuką i powinno działać.
  7. Nigdzie nie ma absolutnie żadnego zużycia żeby coś było starte, przytarte czy zdarte. W wątku wyżej człowiek pisał że miał takie same przekładki czyli wnioskuję że jednak jest od tego modelu. Wszystko siedzi sztywno bez żadnych wyczuwalnych luzów
  8. Tarczy nie mierzy się pojedynczo tylko cały komplet i wtedy można określić czy jest ok czy do wymiany. Na zdjęciach, które wrzuciłeś, ja widzęegło nie jest od tego motocykla. Może to złudzenie ale tarcze i przekładki nie siedzą w swoich rowkach? Ważne jest też odpowiednie założenie dwóch przekładek. Jak się im dobrze przyglądniesz, to zobaczysz że są inne od pozostałych. Zmierz też dokładnie wysokość sprężyn. Kosz wydaje się być ok. Nie widzę przynajmniej na zdjęciach żadnych ostrych krawędzi ale to też do sprawdzenia.
  9. Wczoraj
  10. I jak tam ? Podrzuci ktoś jak z tym ustawieniem przekładek ? Ma ktoś może jaką "serwisówkę" do tego silnika ? To se sam poczytam jak to powinno być prawidłowo i jakie wartości Znalazłem jakiś szczątkowy temat ale wygląda na niepełny Dobra, już se znalazłem. Muszą być ustawione na znaki. Tylko dalej nie mogę znaleźć nigdzie danych jakim momentem dokręcić śrubki mocujące sprężyny i pokrywkę
  11. Ostatni tydzień
  12. Dobra, rozkręciłem jeszcze to sprzęgło... Dla mnie tam wszystko jest OK. Grubość tarcz mierzona na okładzinach równa, ok 3,3x mm grubości, wszystko "białe", nic nie spalone itp, generalnie widać ze było to zmieniane. Długość sprężyn 45,xx mm Jedno co mnie zaintrygowało to te wycięcia w tych blaszanych przekładkach. Czy ich ustawienie ma jakieś znaczenie czy musi być jakoś specjalnie ? Naprzemiennie ? Na jakieś znaki ? A i czy ponowne przykręcenie śrub ze sprężynami wymaga użycia "dynama" i jakichś konkretnych wartości ?
  13. Co do takich małych imbusów - jak się obawiasz o siłę dokręcania to lepsze są torxy - wytrzymują więcej niż imbusy, i nie piszę tu o twardości tylko o tym że kształt wcięcia wytrzymuje większą siłę dokręcania. BMW mnie przetrenowało i teraz na ogół jadę na torxach ;)
  14. Dobra, śrubki zdobyte, tym razem imbusy w klasie 10.9 także jak ktoś to kiedyś będzie musiał odkręcać (oby nie musiał) to raczej odkręci. Choć na niebieski klej anaerobowy wkręciłem. A teraz sprzęgło: Jedyne co tam dla mnie jest jakieś nienaturalne to luz na tym trzpieniu na dwóch ostatnich fotkach. Lata to se luźno w zakresie 1cm w każdą stronę Nie wiem czy doda filmik VID_20250901203242.mp4
  15. Wadliwa cewka, albo pick up coil czyli ta czesc aparatu zaplonowego obslugujacego te 2 cylindry. W serwisowce jest opis jak to sprawdzic.
  16. Posiadam do sprzedania motocykl Kawasaki KLX 250, rok produkcji 2016. Motocykl został zakupiony w przez pierwszego właściciela. Ja od dwóch lat jestem drugim właścicielem. Komplet dokumentów. Według mnie jest w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym. Nie dawno zakupiłem zestaw opon terenowych, ale jeszcze ich nie założyłem więc daję je gratis. Do tej pory jeździłem motorem rekreacyjnie głównie po szosie. Sporadycznie po leśnych drogach. Aktualny przebieg to około 26 tys km. Sprzedaję z powodu zakupu większego modelu. Cena 16 900 zł. Zapraszam
  17. Wiadomo, jak sprawa sie rozwiązała? co było przyczyną, mam podobny problem se swoim hornetem nie pracuje tylko na 2 i 3 cylindrze
  18. Mam podobny problem ze swoim hornetem 900, u mnie nie pracują dwa środkowe cylidry... Czy udalo sie rozwiazać problem i w czym on tkwił ? Bo jestem własnie na tym samym etapie szukania przyczyny
  19. Wcześniejsza
  20. U mnie gwinty w zbiorniku na szczęście przetrwały. W jednej śrubce łeb się tylko pokruszył. Tak myślę że pewnie z mojej winy... powinienem je przemyć jakimś zmywaczem pod ciśnieniem najpierw żeby wkrętak pewnie siadł w gniazdo. A tak trochę więcej brudu pewnie było w tej drugiej, wkrętak nie doszedł jak należy i chrup.
  21. to są uroki starej japonii. A zwłaszcza jak stała na dworze czy coś, to połowa gwintów czy śrub leci.. Ja dawno temu zainwestowałem w zestaw Helicola M6. kilkanaście ich wstawiłem.. i był spokój ;) Także typowe, endżoj!
  22. Dobra, wracamy do gry bo kranik dobry tydzień już leży ale mały urlop się przytrafił. No więc na pytanie czy "zestaw naprawczy" czy nowy (chiński zamiennik) już znam odpowiedź. Tylko nowy. Z zestawem naprawczym właśnie zamawiałbym (za drugie tyle) drugi kranik. Po prostu wszystko rozpada się w ręcach. Niczego nie rozkręcicie bo wszystkie śruby są zaspawane w utlenionym aluminium. Oto przykład: Jedna poszła, a druga się pokruszyła od wkrętaka. Dobre 10 min walki i kombinowania i się udało ale... jutro trzeba gdzieś dokupić dwie nowe śrubki mocujące kranik
  23. Szybka aktualizacja 😉 znalazłem jakiegoś Włocha na tiktoku co ma taką cagive i się się go zapytałem o dostałem odpowiedź ten króciec jest do oleju 🫣 ten injector dozownik który jest w motocyklu u mnie był zmostkowany czyli miał obieg zamknięty. A jeden wężyk rurką z przekrojem 2mm powinien iść właśnie od dozownika do tego króćca w gaźniku. Mnie zmylił niebieski dym wydobywający się z wydechu dobrze że nim nie jeździłem nie wiem skąd on się brał i tak jest tłok i pierścienie do wymiany może ze skrzyni korbowej sobie olej przez nieszczelności pobierał 🤷. Bo dopiero teraz po podłączeniu dawkowania oleju to on kopci jak stary diesel 😁 moc 2T 😂
  24. Czyli jest to podciśnienie. Zaslep dobrze i po sprawie
  25. na 100% to nie jest przelewa paliwa ponieważ on nie wchodzi do komory pływaka tylko idzie w link prostej na przelot do gaźnika czyli tak jak by to miało być smarowanie do mieszanki, ale ten silnik ma już smarowanie tzn leje mu się czystą i ma dodatkowy zbiornika na olej z którego idą dwa przewody do boku silnika i linka gazu dzięki się na dwie linki jedna do gaźnika druga do tego systemu olejowego i jak motocykl pracuje to kopci tzn że olej do komory spalania się dostaje. Przewaliłem już cały internet ani książki serwisowej do tego włoskiego g... nie ma ani takiego samego gaźnika nie mogę znaleźć 🤦 wgl się nie dziwię że ta marka umarła...
  26. wygląda jak podciśnienie do kranika. Do przelewu powinien być jeszcze jeden otwór po drugiej stronie. Powinien też być taki krótki krócieć do oleju. Te gaźniki szły do wielu motocykli i trzeba by go dokładnie rozebrać, żeby sprawdzić co do czego idzie i co jest otwarte a co zaślepione. Były modyfikowane pod konkretny model.
  27. Cześć, poziom paliwa w komorze pływaka jest ustawiany dla motocykla. Będzie pewnie w instrukcji obsługi. Moim zdaniem ten zaślepiony króciec to przelew paliwa na wypadek problemu z zaworkiem pływaka. Jest zaślepiony, więc zalałeś filtr powietrza. Moim zdaniem powinieneś podpiąć tam rurkę i wyprowadzić to poza silnik,
  28. Witam, jak rozwiązałeś problem odcinania prądu? Mam taki sam problem i nikt nie wie jak rozwiązać. Electra 2003
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...