Skocz do zawartości

samzi

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    szczytno

Osiągnięcia samzi

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Włókno szklane żywica i jedziesz od środka a na zewnątrz możesz dać szpachle na pęknięcie Najtaniej szybko bardzo mocno i samemu Tyle w temacie klejenia plastików 😊
  2. Witam mam problem z motocyklem daytona 600 2003r. 40tys. "na liczniku" 😊 A wiec tak Na zimnym silniku nie pali na dotyk gdaknie i gaśnie trzeba z 3 razy zakręcić żeby załapała i odpaliła i zaczyna się objaw jak by nie dostawala paliwa spadają obroty dusi sie i nagle gaśnie trzeba trzymać manetkę gazu albo co chwile dodac lekko gazu żeby nie zgasła jak juz się rozgrzeje przestaje gasnąć ale tez ma jakies jazdy bo obroty lekko falują i jak chwile postoi włączona tez potrafi zgasnąć do tego ma opóźnioną reakcje na gaz gdy dodaje się gazu przy normalnej jeździe ma taką jak by dziurę spowolniona reakcje na gaz pie przyśpiesza równomiernie tylko po chwili dostaje kopa przy czym szarpie do tego po dobrym przeciągnięciu i szybkim do hamowaniu potrafi zgasnąć a i strzela z wydechu jak schodzi wolno nawet z 5-6tys Po nad rok temu nie mialem z nią takich problemów działała normalnie a niedawno dostała nowe nowe świece ngk filtr powietrza kn wymieniałem uszczelkę pod pokrywa bo olej poszedł w świece no i nowy olej ale nic się nie poprawiło 😞 Mam tez czasami problemy z aku czesto pada jak moto stoi ma wsadzona 6ah a w serwisowce jest napisane ze powinien być 10ah w tamtym sezonie wymieniany ladowanie na wolnych i wysokich jest Do tego moto jest wyposażone w pc3 przy dodawaniu gazu kreseczki na nim rosną to chyba działa 😋 do tego wydech b2s skrócony o 13cm Nie wiem moze któraś z tych rzeczy powoduje mu te objawy Może ktos z was ma jakies teorie na moj problem albo wie co moze jej dolegać Dzieki za odpowiedzi 😊
  3. bardzo rozmowni jestescie xD ^^
  4. Witam szanownych forumowiczów mam problem z odpalaniem daytona 600 39tys\km a mianowicie podczas pierwszego odpalenia na zimnym silniku trzeba 2-3 razy ja zakręcić żeby odpaliła a gdy juz odpali i rozgrzewa sie obroty silnika nagle zaczynają spadać tak jak by sie dusiła i gaśnie, trzeba trzymać jej lekko gaz tak do 2tys ob. żeby nie zgasła albo dodać trochę gaz jak juz słychać ze zaraz zgaśnie jak osiągnie swoje 45stopni juz nie gaśnie obroty nie spadają drugi problem jaki mam to gdy silnik jest juz rozgrzany np po jeździe gdy ja zgaszę i zaraz znowu chce odpalić nie odpala od razu tylko chwile trzeba ja kręcić żeby załapała i jeszcze jedno akumulator jest nowy ale gdy odpala sie ja na zimnym silniku to liczniki czasami nie funkcjonują tak jak powinny przy starcie tak jak by aku było rozładowane, tak jak by przez noc cos rozładowywało aku z góry dzieki za pomoc w rozwiązaniu moich problemów
  5. Witam mam problem mianowicie nie mam żadnego kierunku pozycji i 1 światła mijania w Daytona 600 próbowałem sam dojść dlaczego z książką serwisowa ale nie dalem rady, wymieniłem kostkę która znajduje sie z przodu po lewej stronie lampy przy bezpiecznikach i doszedłem tylko do tego ze od stacyjki prąd dopływa do tej kostki i jak na krótko podłączy sie kierunek to dziala czyli masa jest dodam ze i nie pali sie kontrolka od kierunków na liczniku tak jak by nie reagowały na włączenie Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu dale link do ksiazki serwisowej http://www.manualedereparatie.info/en/download/triumph-daytona-600-sm-2003-2004-Service-manual.html na dole strony terzeba kliknac pod obrazkami ''download'' moze ktos z was mi powie ze strony 369 gdzie sie znajduje i co to jest z obrazka 3, 4, 6, 12 bo 13 to mniema ze jest przełącznik przy kierownicy dodam iż ten przerywacz który wymieniłem moze to nie byc przerywacz bo ma wyjcie na 4 piny a w kostce kable ida tylko do 3, ta kostka którą ja kupiłem jest taka sama jak te przy akumulatorze nr 1 i 2 starej nie mam wiem kierowałem sie tylko pinami
  6. Witam jestem w posiadaniu triumpa daytony 600 z 2003r. 35000tys. Przebiegu Chciałbym sprawdzić w nim czy zawory swą dobrze wyregulowane ponieważ gdy sie rozgrzeje zaczyna troszkę stukać a nie mogę nigdzie znaleźć jak powinny być one ustawione posiadacze dayton mówią że niby te silniki tak mają i to jest dźwięk ich normalnej pracy ale je wolałbym to sprawdzić :) dlatego mam do was pytanie w tym modelu regulacja jest mechaniczna czy olejowa ? Jeśli mechaniczna to może ktoś z was wie jak one powinny być ustawione albo ma jakiegoś linka do książki serwisowej z góry dziekuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...