Administrator Dominik Szymański Opublikowano 7 Stycznia 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2004 Ja powiem obrazowo, bo wiem jak zakopać 4T, tylko nie wiem, czy mi wyjdzie opis. Ok, zamknij kranik, kop grata kilka - kilkanaście razy, bez gazu. Przepal go. Odkręć kranik. Mniejszą siłą naciśnij na kickstarter nogą, wyczuj kompresję, wyczuj ten momentm, w którym kickstarter powie stop (to ważne później będzie). Spokojnie przekop go tak kilka razy- od góry do dołu. Cały czas bez gazu! OK, teraz wyczuj ten moment, w którym kickstarter stawia Ci największy opró. Jak wyczujesz, że kompresja jest zbyt silna i nie możesz po prostu kopnąć kickstartera, delikatnie pociągnij za demokpresję, tak do połowy wystarczy, zobaczysz że kopniak zmiękł, i znów ładuj spokojnie od góry do dołu.Jak wyczujesz moment, w którym kompresja jest silna, podeprzyj się o coś i j*b z kopa na kickstarter, gazu prawie w ogóle, ew. malutko, coby zassał paliwo, a jeżeli włączyłeś ssanie to praktycznie operowanie manetką gazu nie ma sensu. Nie wiem czy jakoś jasno opisałem, o co mi chodzi... Kopałem wiele enduraków w ten sposób, pomagało. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 7 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2004 Szczerze mówiąc brak rozrusznika w 4T to nieporozumienie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 7 Stycznia 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2004 Szczerze mówiąc brak rozrusznika w 4T to nieporozumienie ;) A wiesz, ja wiele osób kupuje nowe WR czy EXC, po czym natychmiast demontują rozruszniki? Kupa: głównie tzw motocrossowcy (kupują enduro i próbują je odchudzić do celów crosowych) oraz tzw. harcdorowcy (uwielbiają taplać się w błocku z zalanym silnikiem, kopać aż padają na pysk w błoti i im sie gęby śmieją). Naprawdę nie zdajecie sobie sprawy, ile osób demontuje w nowych endurakach elektryczne rozruszniki, serio. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2004 Sprawdź : - ilośc paliwa w zbiorniku - jak jest mało to może nie zapalić, tak miałem w Daelimie- czy jest iskra- Wykreć świecę, rozgrzej nad maszynka gazową jej końcówkę i wkreć jak jest jeszcze ciepła- porządnie naładuj akumulator - nawet jak jest iskra, to nie zawsze jest ona wystarczajaca do zapłonu- kup sprzeta o chociaż 2 garach - ten zapala zawsze :-) (żartowałem :-), ale problemy miałem tylko z singlem) Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 7 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2004 wkórwiają mnie wypowiedzi w stylu wykręć i wyczyśc świecęw większości razy jest to niepotrzebne nawet gdy jest zalanagwint w głowicy nie jest na zawsze a głowica 4t troszkę kosztujenie wiem jak jest u Ciebie ale u mnie stacyjka ma kilka położeń a wśród nich takie przy którym aku nie jest wogule potrzebny ale faktycznie aku powinieneś sobie naładować ;) ja często stopsuje motodę przesuszania polegającą na zakręceniu kranika,zabawa gazem,otwarty dekompresator i kopanie :) po kilkunastu otwierasz kran,ssanie, i normalnie odpalaszu siebie mam zerwaną linkę od dekompresatora ale odpala-jego użycia musisz się niestety sam nauczyćja swojego zawsze ustawiam na sprężanie i działam na kopniak całym swoim m*g :) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woytas Opublikowano 7 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2004 Moim zdaniem może to być spowodowane temperaturą, dokładnie tak samo dzieję się przy moich motocyklach gdy trochę "przemarzną". Najlepszy sposób, który sprawdza się u mnie podał Paweł, podgrzej świecę. Czasami muszę grzać je kilka razy ale potem zawsze zaskoczy. Tak dzieje się tylko przy starszych modelach które mam, Varadero pali bez zarzutów nawet jak stoi koło pozostałych w tej samej temperaturze.A dodam że mój skuter posiada rozrusznik ale i tak na wiele on się nie zdaje, w końcu i tak siądzie akumulator i trzeba kopać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazmir Opublikowano 7 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2004 Cze.....Jedno pytanko do Racoon’aCzy od mechanizmu kopniaka nie odchodzi linka do dźwigienki dekompresatora w głowicy?W mojej XL 600 (bardzo podobne maszyny) jest automatyczny dekopresator plus dźwignia na kierownicy.Jak kupiłem tego sprzęta żaden z tych patentów nie działał z powodu złej regulacji linek dekompresatora.Pozdr... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
racoon Opublikowano 7 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2004 tu tez tak jest, jest automatyczny dekompresator + dzwignia na kierownicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2004 wkórwiają mnie wypowiedzi w stylu wykręć i wyczyśc świecęw większości razy jest to niepotrzebne nawet gdy jest zalanagwint w głowicy nie jest na zawsze a głowica 4t troszkę kosztuje[/qoute] Jak się ma trochę głowy na karku i dobre narzędzia, to gwint w głowicy wytrzyma setki odkręceń i przykręceń, a wietrzenie o którym mówisz czasmi nie jest skuteczne, są przypadki że wyjściem jest tylko wypalenie świecy lub wręcz jej wymiana. Pozdrawiam, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.