PeterS Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Witam,mam problem następujący: ostatnimi czasy w misce olejowej panoszy się benzyna - czuć ją po odkręceniu bagnetu, olej jest rozcieńczony i jego stan się podwyższył. Poza tym w odmie zbiera się ciecz o zapachu benzyny i takiej też lepkości :wink: Wykluczyłem uszkodzenie kranika/membrany w kraniku - tam wszystko jest w porządku. W warsztacie wymieniono zaworki iglicowe w gaźnikach. Niestety problem nie zniknął - dalej jest tak samo.Co może być powodem? Już cała jestem głupia :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 To jesteś ona czy on? A w temacie - a ile paliwa ci bierze? Po w takim razie powinno więcej, a jeżeli gaźniki są OK, to w takim razie złe wieści - trzeba zdjąć głowicę i cylindry i obejrzeć pierścienie - bo to jedyna droga żeby paliwo do oleju się dostalo... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachuer5 Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Mógłby mi ktoś powiedzieć co to jest ta odma??? Nie jestem pewien czy to jest to, o czym myśle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumkwat Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Mógłby mi ktoś powiedzieć co to jest ta odma??? Nie jestem pewien czy to jest to, o czym myśle... Odpowietrzenie skrzyni korbowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Witam,mam problem następujący: ostatnimi czasy w misce olejowej panoszy się benzyna - czuć ją po odkręceniu bagnetu, olej jest rozcieńczony i jego stan się podwyższył. Poza tym w odmie zbiera się ciecz o zapachu benzyny i takiej też lepkości :buttrock: Wykluczyłem uszkodzenie kranika/membrany w kraniku - tam wszystko jest w porządku. W warsztacie wymieniono zaworki iglicowe w gaźnikach. Niestety problem nie zniknął - dalej jest tak samo.Co może być powodem? Już cała jestem głupia :crossy:Kranik jest uszkodzony lub ustawiony na PRI. Zaworki nie trzymają (czasami wymiana samych igliczek nic nie daje ponieważ zaworek składa się z dwóch części a kpl. można kupić jedynie w serwisie i jest dosyć drogi) . Ot i tyle. Wymienić uszkodzone elementy lub podłączyć elektrozawór do benzyny z samochodowej instalacji LPG i podłączyć go pod światła. Rozwiązanie dosyć praktyczne i przetestowane. No i wymienić olej bo szkoda silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Nooo, ja zakładam że jak autor pisze że wykluczył kranik/zaworki, to wie o czym pisze, nie? Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeterS Opublikowano 5 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 (edytowane) Rozbroiłem kranik i jest OK, poza tym goście w warsztacie też rozbrajali i potwierdzili.Co ciekawe, oglądałem stare zaworki i (nie jestem tu bynajmniej specem) wydawało się, że są w porządku - nie obite, nie ułamane, trzpienie też chodzą na sprężynkach bez zacięć...Co do spalania - ostatnio zanotowałem 6,1 l/100km, wcześniej było średnio 5,5 - 5,8l Kranik na postoju zawsze zakręcam (przyzwyczajenie z 2T) Edytowane 5 Czerwca 2008 przez PeterS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 czy przypadkiem w cb nie jest kranik podciśnieniowy bez możliwości zamykania ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Nooo, ja zakładam że jak autor pisze że wykluczył kranik/zaworki, to wie o czym pisze, nie?Jak kranik i zaworki są ok to chyba ktoś mu tego paliwa do oleju dolewa. Innej możliwości nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeterS Opublikowano 5 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 czy przypadkiem w cb nie jest kranik podciśnieniowy bez możliwości zamykania ?Jest kranik podciśnieniowy - właśnie stąd była watpliwość czy nie zasysa przez uszkodzoną membranę benzyny do 2. cylindra.Kranik jest klasik 3- położeniowy Jak kranik i zaworki są ok to chyba ktoś mu tego paliwa do oleju dolewa. Innej możliwości nie ma.Chciałbym wiedzieć kto. Zaje*ałbym na miejscu :( Czeski film. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 (edytowane) No to sprawa jasna, winne jest twoje przyzwyczajenie z 2t. Na postoju dajesz kranik pewnie na pri i paliwo leci non stop. W tych kranikach nie ma możliwości zamknięcia, na on i res paliwo leci tylko przy włączonym silniku. Edytowane 5 Czerwca 2008 przez Saltus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Kranik jest klasik 3- położeniowyCo znaczy klasik? ON-PRI-RES, czy może ON-RES-OFF? Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 podciśnieniowe nie mają opcji off. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 (edytowane) Spoko ale jesli nawet kranik jest ustawiony na PRI to przy szczelnych ganzikach benzyna i tak nie powinna dostac sie do silnika. Jesli podcisnieniowe nie mają off to pozostaje pytanie jak autor topicu zakreca kranik :( Edytowane 5 Czerwca 2008 przez bekriss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 (edytowane) Jeśli zostawimy motocykl z kranikiem na pozycji PRI to paliwo teoretycznie powinno wypływać przez filtr powietrza lub przez komorę pływakową. Zresztą kolega henio już na początku napisał poprawną moim zdaniem diagnozę. Edytowane 5 Czerwca 2008 przez Saltus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.