PeterS Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Witam,mam problem następujący: ostatnimi czasy w misce olejowej panoszy się benzyna - czuć ją po odkręceniu bagnetu, olej jest rozcieńczony i jego stan się podwyższył. Poza tym w odmie zbiera się ciecz o zapachu benzyny i takiej też lepkości :wink: Wykluczyłem uszkodzenie kranika/membrany w kraniku - tam wszystko jest w porządku. W warsztacie wymieniono zaworki iglicowe w gaźnikach. Niestety problem nie zniknął - dalej jest tak samo.Co może być powodem? Już cała jestem głupia :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 To jesteś ona czy on? A w temacie - a ile paliwa ci bierze? Po w takim razie powinno więcej, a jeżeli gaźniki są OK, to w takim razie złe wieści - trzeba zdjąć głowicę i cylindry i obejrzeć pierścienie - bo to jedyna droga żeby paliwo do oleju się dostalo... Cytuj Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachuer5 Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Mógłby mi ktoś powiedzieć co to jest ta odma??? Nie jestem pewien czy to jest to, o czym myśle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumkwat Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Mógłby mi ktoś powiedzieć co to jest ta odma??? Nie jestem pewien czy to jest to, o czym myśle... Odpowietrzenie skrzyni korbowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Witam,mam problem następujący: ostatnimi czasy w misce olejowej panoszy się benzyna - czuć ją po odkręceniu bagnetu, olej jest rozcieńczony i jego stan się podwyższył. Poza tym w odmie zbiera się ciecz o zapachu benzyny i takiej też lepkości :buttrock: Wykluczyłem uszkodzenie kranika/membrany w kraniku - tam wszystko jest w porządku. W warsztacie wymieniono zaworki iglicowe w gaźnikach. Niestety problem nie zniknął - dalej jest tak samo.Co może być powodem? Już cała jestem głupia :crossy:Kranik jest uszkodzony lub ustawiony na PRI. Zaworki nie trzymają (czasami wymiana samych igliczek nic nie daje ponieważ zaworek składa się z dwóch części a kpl. można kupić jedynie w serwisie i jest dosyć drogi) . Ot i tyle. Wymienić uszkodzone elementy lub podłączyć elektrozawór do benzyny z samochodowej instalacji LPG i podłączyć go pod światła. Rozwiązanie dosyć praktyczne i przetestowane. No i wymienić olej bo szkoda silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Nooo, ja zakładam że jak autor pisze że wykluczył kranik/zaworki, to wie o czym pisze, nie? Cytuj Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeterS Opublikowano 5 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 (edytowane) Rozbroiłem kranik i jest OK, poza tym goście w warsztacie też rozbrajali i potwierdzili.Co ciekawe, oglądałem stare zaworki i (nie jestem tu bynajmniej specem) wydawało się, że są w porządku - nie obite, nie ułamane, trzpienie też chodzą na sprężynkach bez zacięć...Co do spalania - ostatnio zanotowałem 6,1 l/100km, wcześniej było średnio 5,5 - 5,8l Kranik na postoju zawsze zakręcam (przyzwyczajenie z 2T) Edytowane 5 Czerwca 2008 przez PeterS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 czy przypadkiem w cb nie jest kranik podciśnieniowy bez możliwości zamykania ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Nooo, ja zakładam że jak autor pisze że wykluczył kranik/zaworki, to wie o czym pisze, nie?Jak kranik i zaworki są ok to chyba ktoś mu tego paliwa do oleju dolewa. Innej możliwości nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeterS Opublikowano 5 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 czy przypadkiem w cb nie jest kranik podciśnieniowy bez możliwości zamykania ?Jest kranik podciśnieniowy - właśnie stąd była watpliwość czy nie zasysa przez uszkodzoną membranę benzyny do 2. cylindra.Kranik jest klasik 3- położeniowy Jak kranik i zaworki są ok to chyba ktoś mu tego paliwa do oleju dolewa. Innej możliwości nie ma.Chciałbym wiedzieć kto. Zaje*ałbym na miejscu :( Czeski film. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 (edytowane) No to sprawa jasna, winne jest twoje przyzwyczajenie z 2t. Na postoju dajesz kranik pewnie na pri i paliwo leci non stop. W tych kranikach nie ma możliwości zamknięcia, na on i res paliwo leci tylko przy włączonym silniku. Edytowane 5 Czerwca 2008 przez Saltus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Kranik jest klasik 3- położeniowyCo znaczy klasik? ON-PRI-RES, czy może ON-RES-OFF? Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 podciśnieniowe nie mają opcji off. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 (edytowane) Spoko ale jesli nawet kranik jest ustawiony na PRI to przy szczelnych ganzikach benzyna i tak nie powinna dostac sie do silnika. Jesli podcisnieniowe nie mają off to pozostaje pytanie jak autor topicu zakreca kranik :( Edytowane 5 Czerwca 2008 przez bekriss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 (edytowane) Jeśli zostawimy motocykl z kranikiem na pozycji PRI to paliwo teoretycznie powinno wypływać przez filtr powietrza lub przez komorę pływakową. Zresztą kolega henio już na początku napisał poprawną moim zdaniem diagnozę. Edytowane 5 Czerwca 2008 przez Saltus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.