Słabek Opublikowano 10 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2004 tylko się o to nie pobijcie ale tu się nikt nie bije ;) ja tylko wyrażam swoje myśli... a po za tym Senda ma inne zawieszenie niż Rmx. W Suczce przedni amortyzator jest bardziej miękki niż w Sendzie, a co do tyłu to niestety nie wiem, ale podejrzewam, że tez jest inne. Po za tym z tego co wiem to nie ma w klasie 50 seryjnie produkowanego enduro z regulowanym zawieszeniem :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wojtas Opublikowano 12 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2004 Nie rozumiem jednego... dlaczego nie można skręcić sprężyny? Przecież to podnosi motocykl o kilka centrymetrów (jak kto sobie życzy). Sam to ostatnio w KTMie robiłem. pzdr Zdaje mi się że skręcenie sprężyny nie podwyższa motocykla tylko powoduje że jest twardszy przez co nie ściska się on tak gdy siadamy. Widziałem w KTM trójstopniowe siodełko regulacji wyskokości na dole amortyzatora, lecz nie zaprzeczę temu co mówi Dominik bo nie znam tak dobrze nowych rozwiązań. Ja mam podwyższone moto na amortyzatorze centalnym - jest wstawiona kostka podwyższająca na górze amora. Wiem że w Dt80 ludzie wymieniali przednie widełki od Dt125 lub wkładali w golenie specjalne tulejki, które podwyższały motopozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_87 Opublikowano 13 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2004 A gdzie kupileś taką kostkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wojtas Opublikowano 13 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2004 Moto kupiłem już podwyższone, ale zapodaję foto zestawu dla dt80, looknij też na http://www.goetz-motorsport.de Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek Opublikowano 13 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2004 Wojtas, może słyszałeś o jakimś patencie na podwyższenie tyłu w starej DT125 :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 13 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2004 Zawszeć można dowalić oponki do 4 atmosfer ;) Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wojtas Opublikowano 13 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2004 Witam Znalazłem takie akcesoria, może sie przyda...http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...&category=49809 O ile dobrze pamiętam to Twoja Yamaha ma centralny amortyzator... więc możnaby spróbować z tym zestawem:http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...&category=32106 1PS: kostkę podwyższajšcš widziałem na http://www.goetz-motorsport.de i kosztowała ok 30 Euro (mówię o kostce z dt 80)2PS: mogę moja zwymiarować jeżeli to pomoże w poszukiwaniachpozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 14 Stycznia 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2004 Moto kupiłem już podwyższone' date=' ale zapodaję foto zestawu dla dt80, looknij też na http://www.goetz-motorsport.de[/quote'] Ściśnięcie sprężyny w oczywisty sposób wplynie na utwardzenie zawieszenia, ale tym samym spowoduje, że motocykl, nie będzie "siadał" pod własnym ciężarem. Druga sprawa, jeżeli motocyk moco usiadł, to trzeba wymienić sprężynę. Jezli wcześniej amotryzatro nie ciekł, to zużyta sprężyna będzie na pewno głównym powodem utraty odpowiednich właściwości przez tyle zawieszenie. Koszty zakupu nowej sprężyny nie są takie wielkie, a zawieszenie będzie zachowywało się jak nowe. Kojejna sprawa to przedłużki-tuleje, które prezentuje Wojtas. Rzeczywisćie w niektórych przypadalkch istnieje możliwość podniesienia wysokości motocykal poprzez dodanie specjalnmych podkładek w miejscu łączenia amortyzatora z wahaczem. Jednak jeżeli sprężyna jest zużyta, takie podnoszenie nic nie da, bo motocykl owzzem będzie wyższy, jednak nadal będzie obijał tyłek na każdek większej nierówności, nie mogąc sobie poradzić z wybieranjem dołków wskutek zużyej sprężyny. Poza tym na Twoim zdjęciu Wojtas jest także ładnie pomalowana boczna stopka ;) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wojtas Opublikowano 14 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2004 Poza tym na Twoim zdjęciu Wojtas jest także ładnie pomalowana boczna stopka ;) Wiesz dlaczego... jest to stopka przedłużana, niezbędna po zamontowaniu kostki - jeĹli jej nie zamontujesz, moto będzie stało na oryginalniej bardzo niepewnie. Foto mam z ebay.de i jest to kompletny zestaw potrzebny do podwyższenia Dt :) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_87 Opublikowano 14 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2004 Da się taką kostę wykonać samemu?Nie wiecie czy są też uniwersalne zestawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Słabek Opublikowano 14 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2004 Da się taką kostę wykonać samemu?Nie wiecie czy są też uniwersalne zestawy? mam pytanko... słyszałem, że Ty Paweł chyba na Sendę chciałeś sprzęta zmieniac... nie lepiej Ci sobie odpuścić wymianę tego amorka :?: :roll: za rok, dwa zmienisz sprzęta na jakiegoś exc albo wr i wtedy będziesz mógł kombinować z zawieszeniem do woli, a wydaje mi sie, że w motorowerach się to nie opłaca :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_87 Opublikowano 14 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2004 Da się taką kostę wykonać samemu?Nie wiecie czy są też uniwersalne zestawy? mam pytanko... słyszałem' date=' że Ty Paweł chyba na Sendę chciałeś sprzęta zmieniac... nie lepiej Ci sobie odpuścić wymianę tego amorka :?: :roll: za rok, dwa zmienisz sprzęta na jakiegoś exc albo wr i wtedy będziesz mógł kombinować z zawieszeniem do woli, a wydaje mi sie, że w motorowerach się to nie opłaca :?[/quote'] Narazie nic się nie zanosi, żebym cokolwiek zaminiał, bo nie mam kupców na RMXA!Może dojdzie to tego, że potłukę się jeszcze tym przez jeden sezon a puźniej WR 250 4T :eek2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wojtas Opublikowano 9 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2004 Ha !!! Mam pomysł! Zobaczcie sami taki patent zastosuje w mojej DT zeby podwyższyć przód, bez zmiany naprężeń sprężyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 10 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2004 Ha !!! Mam pomysł! Zobaczcie sami taki patent zastosuje w mojej DT zeby podwyższyć przód, bez zmiany naprężeń sprężyny. Chce zrobic dokladnie to samo ... Wojtas napisz mi jak to sie sprawuje. Gdzie mozna taka czesc dorobic i ile to bedzie kosztowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wojtas Opublikowano 10 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2004 Chce zrobic dokladnie to samo ... Wojtas napisz mi jak to sie sprawuje. Gdzie mozna taka czesc dorobic i ile to bedzie kosztowac? Poskładam dopiero około soboty bo czekam za uszczelniaczami. Jest to dobre rozwiązanie, ponieważ zmieniasz miejsca pracy uszczelniaczy, na niewyrobione. Dorobić to można w warsztacie tokarskim, ja miałem dorobione po znajomości. Sądzę że zda to egzamin, bo przedłużki sa zrobione z twardego materiału, i co najważniejsze nie zmieniasz napięcia sprężyn.Moto stoi teraz na podstawie bo tył też regeneruję, ale przymierzyłem jakie to będzie wysokie, no i nie wiem czy nie przesadziłem, bo mam ponad 180cm a żeby siegnąć do ziemi muszę stac na palcach :) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.