Skocz do zawartości

Slawek

Forumowicze
  • Postów

    212
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Slawek

  • Urodziny 01/02/1978

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Tomaszów Lub.

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha R1, BMW F650
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Slawek

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów (15/46)

0

Reputacja

  1. Oryginalnie była biało-niebieska ze złotymi felgami. Wypolerowałem ranty a lakier położył mój kumpel w Londynie (mieszkałem tam kilka lat). Rama była matowa, ale z biegiem czasu zaczyna nabierać połysku. Sety i inne duperelki (Harris) założył poprzedni właściciel. Wspominał mi coś o Blueprint engine i niby wyższej mocy tego silnika.... nie mierzyłem nigdy ile ma KM, mi wystarcza ;) Fotka zrobiona kilka tygodni po lakierowaniu: Wracając do tematu zadupka, szukam i nie jest łatwo coś znaleźć konkretnego. Pewnie trzeba będzię ciąć ramę i zrobić to po swojemu, czyli inny tył z RN09 i może zrobię sobie przy okzaji naked bike`a ;) Pozdrawiam!
  2. Witam! Podłączę się do tego tematu bo mam podobny dylemat z zadupkiem. W mojej R1 mam zmieniony na troszkę inny niż fabryczny i widać tylko dwie okrągłe lampki, ale nie zadowala mnie to. Też chcę odchudić troszkę tył. Robił już ktoś taki "przeszczep" w swojej maszynie? U mnie to teraz wyglada tak: Pozdrawiam!
  3. kubaDR600 nie krzycz na mnie! :D Chciałem się tylko poradzić. No i właśnie tak zrobię, niech bedzie tak jak zaleca producent. pozdro
  4. Slawek

    6V> 12V

    Hehehe Witam! Emzet mam dokładnie ten sam problem.Kupiłem nówkę akumulator i mogę się na niego teraz tylko przyglądać. Wydaje mi się że bez załatwienia prostownika 6V nic nie wyjdzie. Trzeba popytać po znajomych może ktoś ma jeszcze takie coś. Dzisiaj pytałem w zaprzyjaźnionym serwisie o cenę takiego urządzenia 6/12V i powiedzieli że to kosztuje około 200zł 8O Są elektrycy na forum ??? pozdro
  5. Zapomniałem napisać wcześniej że chodzi o silnik 2 suwowy w mojej starej DT, więc problem z regulacją zaworów mam z głowy :D Regulacja wolnych obrotów też na nic się zdaje bo silnik rozkręcony nawet do 8000 obrotów po wyłączeniu ssania normalnie bezczelnie gaśnie :? Znaczy pracuje jeszcze chwilę i dopiero potem zaczyna się "dusić". Oczywiście gaźniczek (MIKUNI) jest wymyty i przedmuchany spreżarką. Normalnie zachodzę w łeb i nic mi nie przychodzi... Instalacja elektryczna jest sprawna na 100%, filtr powietrza nówka, w wydechu nie ma żadnych nieszczelności. No kurna normalnie ma wszystko idealnie grać, ale niestety... Słyszałem cos o wygotowywaniu, ale nie wiem w czym gotować gaźnik ?
  6. Witam! Wczoraj odpaliłem silnik w mojej maszynie po długim czasie przestoju. Odpalił z drugiego kopa co mnie bardzo ucieszyło :D Problem jest tego typu że na ssaniu pracuje elegancko , ale po wyłączeniu ssania zaczyna się dusić, nawet jak już silnik jest bardzo gorący, ale jak włączę ssanie znowu zaim zgaśnie obroty wracają do normy i wszystko jest spoko. Nie wiem o co chodzi :?
  7. OK, następne pytanko: Co sie stanie jeżeli założyłem przednią oponę w odwrotnym kierunku niż pokazuje strzałka :?: Zrobiłem tak celowo ponieważ gdybym założył oponę tak jak nakazuje kierunek to protektor byłby "odwrotnie" w stosunku do tylnej opony i jakoś tak nie za ciekawie to by wyglądało...
  8. Wszystko ładnie wyszło, ale pojawił się poważny problem. Jak zakładałem wydech to zerwałem gwint w jednej ze szpilek mocujących kolanko do cylindra. Nie wiem co z tym zrobić. Śruba dość ciasno jeszcze trzyma, ale się obkręciła. Zdjąć wszystko i rozwiercić otwór pod większy rozmiar szpilki ? Dużo większa nie wejdzie bo nie będzie dostepu żeby założyć klucz na nakrętkę. Ale lipa wyszła :? Myślałem żeby napchac w otwór klej poxipol i ponownie go nagwintować, tylko czy wytrzyma ? Najlepiej żeby udało się to naprawić bez sciągania cylindra bo się chyba pochlastam.... pozdro
  9. Makota? Motip ? Jutro przejdę się po sklepach, kupię puszkę lub dwie i zabieram się za malowanie. Motip widziałem w jednym ze sklepów u mnie, ale ta "makota" to nie wiem.. zobaczymy który będzie. Zastanawiam się tylko jak ja włożę pierwszy tłumik do piekarnika żeby go wygrzać ? Skubany długi jest i może być problem, ale coś się wymyśli.... Matka pewnie mnie z domu wygoni ! :D Za jakiś czas jak pośmigam trochę dam znać jak się sprawuje lakier.Może jakąś fotę wrzucę. Dzięki i pozdro. :buttrock:
  10. Coś mi się zdaje barania pało że wylecisz z hukiem stad :!: Kur*a co za trol :evil2:
  11. Gumki już założone na obręcze, ale przetestuję gdzieś za tydzień - dwa. mam jeszcze troszkę roboty do zrobienia. Dałem za nie coś około 300zł w Czechowicach-Dziedzicach (MOTOR-BESKID). Mam tam 10% zniżki na części :) Dunlopy są "uniwersalne" , trochę do terenu , trochę na asfalt... i raczej do dużego enduro. Cena to tak ze trzy i pół setki za dwie (stan super), ale można się dogadać.
  12. Polerowanie odpada. Uparłem się na czarny kolor wydechu. Zastanawiam się nad tym matowym w sprayu i sam nie wiem co robić. Poczekam, może jeszcze ktoś coś napisze... Pipcyk , jak sobie przypomnisz nazwę to będę bardzo wdzięczny. pozdro
  13. Te lakiery w sprayu to trochę badziewie , zależy mi na czymś bardziej profesjonalnym. Pamiętam że Pipcyk chyba coś kiedyś pisał na ten temat a dokładniej o malowaniu cylindrów ale nie wiem gdzie tego szukać.....
  14. Witam! Jutro odbieram paczuszkę z nowymi oponami HEIDENAU , model K60 :) Powie mi ktoś jakie ciśnienie powinno być w nich do jazdy asfaltowej żeby nie przesadzić :?: Jazdę w terenie wykluczam prawie całkowicie, tylko asfalt. Dodam że moto waży chyba około 115kg, kierowca około 90kg i jazda solo bez pasażera. w ogóle co powiecie na ten model HEIDENAU ? Kupiłem je bo są tanie, ale czy dobre ? Druga sprawa - wyważać koła ? Piasty,łożyska, szprychy i obręcze są nówki.... PS. Mam do sprzedania komplet Dunlop TRAILMAX - przód: 80/90 - 21" i tył: 120/90 - 18" mało używane i w super stanie.
  15. Witam! Maszyna już prawie gotowai zostało mi tylko polakierowanie wydechu bo zrobił się paskudny i rdza wyłazi... W związku z tym pytanie: Czym lakierować i gdzie kupić taki żaroodporny lakier, który w miarę długo utrzyma się na kolanku :?: Może ktoś zna jakąś firmę , której można to zlecić ? Najlepiej żeby był w czarnym kolorze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...