kszyhoo Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Łańcuch najlepiej kup zakuty i taki zakładaj. Niestety w RFSie ten numer nie przejdzie. Nie ma możliwości założenia zakutego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Niestety w RFSie ten numer nie przejdzie. Nie ma możliwości założenia zakutego.A to przepraszam, mój błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Akurat regulacja zaworów w 530 jest bardzo prosta i szybka, nie trzeba nawet łańcucha rozrządu zrzucać, pomijam już fakt jak rzadko się tutaj reguluje zawory. RFS był fajny tylko i wyłącznie pod względem idioto-odpornego silnika, ponieważ była to jednostka bardzo prosta w swojej konstrukcji. 530 może nie zrobi już 500 godz bez remontu ale za to ma konkretne zawieszenie, mniejszą wagę, niżej środek ciężkości itd. co przekłada się na dużo lepsze prowadzenie. Ja pamiętam jak przesiadłem się z 525 na 530, to nie była lekka różnica tylko przepaść. major dales mi troszke do myslenia , zdrowe 525 ok 15 tys a zdrowe 530 ok 20 tys - zaleta 530 jest ze mniej zuzyta i czesto od 1 wlasciciela.... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Niestety w RFSie ten numer nie przejdzie. Nie ma możliwości założenia zakutego.z czego to wynika?no to samodzielną wymianę mam z głowy, sciągacz z jeszcze bym kupił, ale jak mam szukac zakuwarki za kilkaset zł to wolę tą kasę zapłacic w serwisie za robotę, kiedys w hondzie zakuwałem łańcuszek młotkami i nie było problemu, ale tutaj nie zaryzykuję, zawiozę chyba ten silnik do serwisu na wymianę tłoka i łańcuszka bo i tak muszę wyjąc silnik z ramy, przy okazji chłopaki obejrzą głowicę i korbę, zawsze to jakis komfort zwłaszcza gdy odjedzie się kawałek dalej od domu, tłok wezmę raczej z wossnera a lańcuszek jaki mi polecą, gorzej będzie jak okaże się, ze nicasil sięskończył i korba ma dosyc, ale skoro nic nie stukało ani nie dymił to raczej jest szansa ze jeszcze są OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 kiedys w hondzie zakuwałem łańcuszek młotkami i nie było problemu, ale tutaj nie zaryzykuję, ja też zakuwałem w drz na 2 młotki ale to jest i było druciarstwo i jest ryzykowne zawsze, dlatego jak się nie ma możliwość to zakładać zakuty albo zakuwać zakuwarką... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 ja też zakuwałem w drz na 2 młotki ale to jest i było druciarstwo i jest ryzykowne zawsze, dlatego jak się nie ma możliwość to zakładać zakuty albo zakuwać zakuwarką...A myślisz że w ASO jak zakuwają? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 panowie, czy rama z exc 520 00' czymś różni się od 525 03', poza kolorem rzecz jasna, ułożenie rurek nie ma znaczenia, ale chyba kąt główki, mocowanie wahacza czy amortyzatora są te same? ponoc od 05r jest jakas róznica, bo jest inna oska wahacza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 z czego to wynika?no to samodzielną wymianę mam z głowy, sciągacz z jeszcze bym kupił, ale jak mam szukac zakuwarki za kilkaset zł to wolę tą kasę zapłacic w serwisie za robotę, kiedys w hondzie zakuwałem łańcuszek młotkami i nie było problemu, ale tutaj nie zaryzykuję, zawiozę chyba ten silnik do serwisu na wymianę tłoka i łańcuszka bo i tak muszę wyjąc silnik z ramy, przy okazji chłopaki obejrzą głowicę i korbę, zawsze to jakis komfort zwłaszcza gdy odjedzie się kawałek dalej od domu, tłok wezmę raczej z wossnera a lańcuszek jaki mi polecą, gorzej będzie jak okaże się, ze nicasil sięskończył i korba ma dosyc, ale skoro nic nie stukało ani nie dymił to raczej jest szansa ze jeszcze są OKKonstrukcja głowicy uniemożliwia włożenie już zakutego łańcucha. W tym silniku fajnie i miło się wymienia łańcuch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drwal84 Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 (edytowane) KTM EXC 525 MXC DESERT - czym sie rozni ten model od normalnego EXC ?Wiem, ze ma 13 l bak, silnik ten sam ? http://moto.allegro.pl/ktm-525-exc-mxc-2004-05-duzy-bak-wentylator-135-mh-i2996179202.html Chodzi o to moto, sprawdziłem przebieg po MOt i sie zgadza. Taki przebieg dla 525 to pestka ? Edytowane 3 Lutego 2013 przez Drwal84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 (edytowane) a lańcuszek jaki mi polecą Warto wrzucić oryginalnego IWISa. Cenowo nie odbiega zbytnio od "niezawsze-pewnego-oryginalnością-DIDa-z-niepewnego-źródła".Jak dobrze pamiętam za swojego wykładałem około 180 złotych. (Na allegro "stoi" akurat za 199.) A myślisz że w ASO jak zakuwają? :D Dokładnie.Swój silnik zawiozłem dla spokoju ducha do serwisu motocyklowego w okolicy. Jak na moje laickie oko (widziałem zakuwane łańcuchy), mój nie został zakuty zakuwarką. W odpowiedzi usłyszałem: "Tam nie ma praktycznie przeciążeń."Najlepiej przejechać się po mechaniorach samochodowych/motocyklowych, może za piwko - ewentualnie dwa, dadzą skorzystać z zakuwarki.Samemu najpewniej. Pozdrawiam Edytowane 3 Lutego 2013 przez kszyhoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drwal84 Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 (edytowane) Musze wymienic uszczelniacze lag w EXC 520 2002 r.. Jaki olej i rozmiar uszczelniaczy musze kupic ? Ile oleju potrzeba na obie lagi ? Edytowane 7 Lutego 2013 przez Drwal84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Serwisówka i wszystko będziesz wiedział. Niedługo będzie na forum pytać czy zakręcać nakrętkę koła w lewo czy w prawo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Żadne. wracając do tematu tego hamulca w 450 a 200. Jedyna różnica była taka ze w tym pierwszym jest tarcza pływająca a u mnie jest "sztywna" czy to mogło robić taka różnice w hamowaniu ze w 450 można było przez kierownice przelecieć a w swojej 200 nie mogę nawet tylnego kola oderwać od ziemi? Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 wracając do tematu tego hamulca w 450 a 200. Jedyna różnica była taka ze w tym pierwszym jest tarcza pływająca a u mnie jest "sztywna" czy to mogło robić taka różnice w hamowaniu ze w 450 można było przez kierownice przelecieć a w swojej 200 nie mogę nawet tylnego kola oderwać od ziemi?Nie. Masz po prostu niesprawny układ hamulcowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 na jakie elementy zwrócić uwagę, które mogą odpowiadać za taki stan rzeczy? Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.