lukopr Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 (edytowane) Kumpel ma ktm exc 525 i w ciężkim terenie motor potrafi spalić 8l/100kmmi DRZ i WR potrafily spalic nawet 10l, 8 to była norma :icon_evil: przy tankowaniu wchodziły mi bardzo podobne ilości co w 2t które z nami jeżdziły, a 6 litrów o ktrych piszecie? jak bym sie na grzyby wybrał to może tyle by wyszło :icon_razz: radze dobrze policzyć spalanie. Edytowane 21 Listopada 2011 przez lukopr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bagins Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 nie wiem co z tym moto robisz może wyreguluj :) zanim kupiłem DRZ pytałem orientacyjnie ile to plai naród mówił że w ciężkim terenie na baku można zrobić 150 KMi ja się z tym zgadzam miałem to wiem EXC pali podobnie choć mi sie wydaje że nawet mniej Cytuj sprzedam DRZ 400 E po remoncie generalnymsprzedam części do DRZ-ety i EXC 400 / 520 tel 698 672 101 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 DRZ przy spokojnym zwiedzaniu okolicy 4 litry, a upalanie to już 6 litrów.EXC530 przy spacerówce 6 litrów, i "żwawa" jazda to 8 litrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 (edytowane) Kumpel ma ktm exc 525 i w ciężkim terenie motor potrafi spalić 8l/100kmChcialbym taki ekonomiczny motór :icon_biggrin: Moja LC4, znajomych 525SX, 450YZF spalają ok 7 litrów na motogodzine, w tym czasie w ciezkim terenie razem z dojazdem 20 min zegarowej godziny zrobimy ok 60- 70km Edytowane 22 Listopada 2011 przez bully Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 To chyba trudno tak uogólniać Pany. Bo jest trudny teren i trudny teren. Dla jednego hard to dla innego lekki hard. Jak naprawdę hard i więcej sie stoi niż jedzie to trzeba liczyć spalanie na godzinę a nie na 100km. Jedyne miarodajne porównanie to latanie po tych samych odcinkach z podobnymi umiejętnościami a inaczej to ...tylko przyjmowac do wiadomości, że komuś pali tyle a innemu to samo moto 2/3 l mniej/więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 No niestety ceny paliw są na kosmicznym poziomie i jeszcze pną się w górę więc nie ma się co dziwić że dyskutuje się o spalaniu. Wcześniej ujeżdżając DT jakoś za bardzo mnie to nie obchodziło ale teraz przy KTM 200 gdzie minimalne spalanie 8l średnie pewnie 10 trzeba się dwa razy zastanowić nad kupnem 2T. Ale nie ma co 2T za to daje więcej frajdy z jazdy jak dla mnie oczywiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Jeżeli latając motocyklem liczysz paliwo to kup LC4 400 np albo 620SC. Kupując EXC 4T koszty paliwa będą mniejsze ale serwis podniesie koszty na poziom przewyższający nawet 2T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Jeżeli latając motocyklem liczysz paliwo to kup LC4 400 np albo 620SC. Kupując EXC 4T koszty paliwa będą mniejsze ale serwis podniesie koszty na poziom przewyższający nawet 2TNIe ma róznicy w spalaniu miedzy 620SC a 450EXc, nawet powiedziałbym że exc o 10% mniej pali a 525SX o 10% wiecej, oczywiście porównuje na tej samej trasie wsrod mojej ekipy.Dodam że 620 na dellorto paliło mi wiecej o 20% od YZF i EXC, teraz mam keihina FCR 39 mx więc taki jak wszystkie inne motocykle, stąd spalanie porównywalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bagins Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 nie kupuj czasem LC4 400 to mułgabaryty 6setki a moc żadna ;/ Cytuj sprzedam DRZ 400 E po remoncie generalnymsprzedam części do DRZ-ety i EXC 400 / 520 tel 698 672 101 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 2T spali więcej ale serwisowo mało upierdliwy a remonta zrobi sobie każdy kto kuma co trawie piszczy i taniej to wyjdzie niż 4T . 4T spali mniej ale ... oliwa, zaworki, wymianki (z kosztami mechesa) mogą być wyższe.... Może dla wielu okazać się , że wyjdzie na jedno i wtedy pozostaje tylko pytanie co dla kogo lepsze 4t czy 2t? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bagins Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 pokazywali kiedyś test KTM-ów 2T i 4T według serwisówki + koszty paliwa itd eksploatacja obydwóch kosztowała w przy zbliżonych kwotach2T minimalnie był tańszy według mnie 2T jest super na tor a tak jak latam z kumplami w terenie troche toru to wybieram 4T Cytuj sprzedam DRZ 400 E po remoncie generalnymsprzedam części do DRZ-ety i EXC 400 / 520 tel 698 672 101 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 http://www.scigacz.pl/KTM,EXC,250,vs,EXC,450,wybor,jest,tylko,jeden,12627.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 nie kupuj czasem LC4 400 to mułgabaryty 6setki a moc żadna ;/To samo ja mógłbym powiedzieć siadając z YZ 250 na EXC 525. O gustach sie nie dyskutuje :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Jest u nas yz 250 i to naprawdę mocny sprzęt jak na 250, chyba najmocniejszy 250 z jakim miałem do czynienia, ma membrany v-force i cały wydech pro-cirruit, wstaje na kazdym biegu na gume, ale i tak nie nazwałbym mułem exc 520 po przesiadce z niej, gabarytowo i wagowo jest gorszy, ale mocy mniej to on nie ma, a napewno ma duzo lepszą charakterystyke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Jest u nas yz 250 i to naprawdę mocny sprzęt jak na 250, chyba najmocniejszy 250 z jakim miałem do czynienia, ma membrany v-force i cały wydech pro-cirruit, wstaje na kazdym biegu na gume, ale i tak nie nazwałbym mułem exc 520 po przesiadce z niej, gabarytowo i wagowo jest gorszy, ale mocy mniej to on nie ma, a napewno ma duzo lepszą charakterystyke.To była tylko przenośnia i sam nie uważam EXC 520 za muła, ale mógłbym. Tak samo jak kolega wyżej uważa Lc4 400 za muła, a ktoś inny powie że tak nie jest. A co do YZ to też mam 250 w takim setupie jak opisałeś wyżej i trzeba przyznać że jest czym odkręcić :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.