Skocz do zawartości

Wszystko o KTM EXC 400/450/520/525


Rekomendowane odpowiedzi

Akurat regulacja zaworów w 530 jest bardzo prosta i szybka, nie trzeba nawet łańcucha rozrządu zrzucać, pomijam już fakt jak rzadko się tutaj reguluje zawory. RFS był fajny tylko i wyłącznie pod względem idioto-odpornego silnika, ponieważ była to jednostka bardzo prosta w swojej konstrukcji. 530 może nie zrobi już 500 godz bez remontu ale za to ma konkretne zawieszenie, mniejszą wagę, niżej środek ciężkości itd. co przekłada się na dużo lepsze prowadzenie. Ja pamiętam jak przesiadłem się z 525 na 530, to nie była lekka różnica tylko przepaść.

 

major dales mi troszke do myslenia , zdrowe 525 ok 15 tys a zdrowe 530 ok 20 tys - zaleta 530 jest ze mniej zuzyta i czesto od 1 wlasciciela....

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety w RFSie ten numer nie przejdzie. Nie ma możliwości założenia zakutego.

z czego to wynika?

no to samodzielną wymianę mam z głowy, sciągacz z jeszcze bym kupił, ale jak mam szukac zakuwarki za kilkaset zł to wolę tą kasę zapłacic w serwisie za robotę, kiedys w hondzie zakuwałem łańcuszek młotkami i nie było problemu, ale tutaj nie zaryzykuję, zawiozę chyba ten silnik do serwisu na wymianę tłoka i łańcuszka bo i tak muszę wyjąc silnik z ramy, przy okazji chłopaki obejrzą głowicę i korbę, zawsze to jakis komfort zwłaszcza gdy odjedzie się kawałek dalej od domu, tłok wezmę raczej z wossnera a lańcuszek jaki mi polecą, gorzej będzie jak okaże się, ze nicasil sięskończył i korba ma dosyc, ale skoro nic nie stukało ani nie dymił to raczej jest szansa ze jeszcze są OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedys w hondzie zakuwałem łańcuszek młotkami i nie było problemu, ale tutaj nie zaryzykuję,

 

ja też zakuwałem w drz na 2 młotki ale to jest i było druciarstwo i jest ryzykowne zawsze, dlatego jak się nie ma możliwość to zakładać zakuty albo zakuwać zakuwarką...

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie, czy rama z exc 520 00' czymś różni się od 525 03', poza kolorem rzecz jasna, ułożenie rurek nie ma znaczenia, ale chyba kąt główki, mocowanie wahacza czy amortyzatora są te same? ponoc od 05r jest jakas róznica, bo jest inna oska wahacza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z czego to wynika?

no to samodzielną wymianę mam z głowy, sciągacz z jeszcze bym kupił, ale jak mam szukac zakuwarki za kilkaset zł to wolę tą kasę zapłacic w serwisie za robotę, kiedys w hondzie zakuwałem łańcuszek młotkami i nie było problemu, ale tutaj nie zaryzykuję, zawiozę chyba ten silnik do serwisu na wymianę tłoka i łańcuszka bo i tak muszę wyjąc silnik z ramy, przy okazji chłopaki obejrzą głowicę i korbę, zawsze to jakis komfort zwłaszcza gdy odjedzie się kawałek dalej od domu, tłok wezmę raczej z wossnera a lańcuszek jaki mi polecą, gorzej będzie jak okaże się, ze nicasil sięskończył i korba ma dosyc, ale skoro nic nie stukało ani nie dymił to raczej jest szansa ze jeszcze są OK

Konstrukcja głowicy uniemożliwia włożenie już zakutego łańcucha. W tym silniku fajnie i miło się wymienia łańcuch.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KTM EXC 525 MXC DESERT - czym sie rozni ten model od normalnego EXC ?

Wiem, ze ma 13 l bak, silnik ten sam ?

 

http://moto.allegro.pl/ktm-525-exc-mxc-2004-05-duzy-bak-wentylator-135-mh-i2996179202.html

 

Chodzi o to moto, sprawdziłem przebieg po MOt i sie zgadza. Taki przebieg dla 525 to pestka ?

Edytowane przez Drwal84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a lańcuszek jaki mi polecą

 

Warto wrzucić oryginalnego IWISa. Cenowo nie odbiega zbytnio od "niezawsze-pewnego-oryginalnością-DIDa-z-niepewnego-źródła".

Jak dobrze pamiętam za swojego wykładałem około 180 złotych. (Na allegro "stoi" akurat za 199.)

 

A myślisz że w ASO jak zakuwają? :D

 

Dokładnie.

Swój silnik zawiozłem dla spokoju ducha do serwisu motocyklowego w okolicy. Jak na moje laickie oko (widziałem zakuwane łańcuchy), mój nie został zakuty zakuwarką. W odpowiedzi usłyszałem: "Tam nie ma praktycznie przeciążeń."

Najlepiej przejechać się po mechaniorach samochodowych/motocyklowych, może za piwko - ewentualnie dwa, dadzą skorzystać z zakuwarki.

Samemu najpewniej.

 

 

Pozdrawiam

Edytowane przez kszyhoo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadne.

 

wracając do tematu tego hamulca w 450 a 200. Jedyna różnica była taka ze w tym pierwszym jest tarcza pływająca a u mnie jest "sztywna" czy to mogło robić taka różnice w hamowaniu ze w 450 można było przez kierownice przelecieć a w swojej 200 nie mogę nawet tylnego kola oderwać od ziemi?

Mika Ahola

1974 - 2012

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wracając do tematu tego hamulca w 450 a 200. Jedyna różnica była taka ze w tym pierwszym jest tarcza pływająca a u mnie jest "sztywna" czy to mogło robić taka różnice w hamowaniu ze w 450 można było przez kierownice przelecieć a w swojej 200 nie mogę nawet tylnego kola oderwać od ziemi?

Nie. Masz po prostu niesprawny układ hamulcowy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...