Skocz do zawartości

Yama yzf 750 '94


Rekomendowane odpowiedzi

Sprawa wydarzyła się przy obrotach 11000,zakres czerwony 13000,odcięcie 13500.Jazda była w miarę,to było po trasie około 150km największe odwinięcie i już ostatnie.Żadne przegrzanie nie miało miejsca.Temp. podczas zdarzenia 75-80st,czujnik w chłodnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z zasady nie obrywa się natychmiast tylko po jakimś czasie od spotkania z tłokiem a odcięcie zapłonu działa tylko pod pełnym obciążeniem i możliwe jest że podczas przegazówki na sprzęgle dostał ten właśnie zawór.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli przegazówką na sprzęgle można nazwać jeden jedyny raz wkręcenie silnika na może 8-9tyś obr to mea culpa bo w zeszłym tygodniu na zlocie mi sie zdarzyło pod wpływem emocji postraszyć trochę gapiów,ale zaznaczam że zdaję sobie sprawę iż wkręcanie silnika bez obciążenia jest ryzykowne więc nie byłem zwolennikiem takich zabaw.Zemściło się na mnie w takim razie.W każdym bądź razie z przymusu stanę się chyba pierwszym na tym forum użytkownikiem yzf 750 który transplantuje serce z Ace 1000.Pozdrawiam i dziękuję Piotrze za odpowiedź,przyznam szczerze,że nie przypuszczałem iż takie coś może sie przytrafić w takim silniku jak yzf...jednak może jak widać.Z pozdrowieniami!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może tylko dla tego że bez obciążenia silnik wchodzi szybciej na obroty niż pokazuje to obrotomierz obojętnie elektroniczny czy mechaniczny ze względu na bezwładność wskazówki.

Przeszczep o którym piszesz nie jest zły tylko czy rama się nie obrazi?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rama się obrazi,ale tylko w miejscu mocowania głowicy,mam już schemat adaptera do wytoczenia.Według chłopaków z fzrfahrer.de wszystko pasuje tylko cylindry są kilkanaście milimetrów wyższe niż w 750.Jutro odbieram silnik od Ace 1000 '98 wraz z gaźnikami,pozostaje moduł zapłonowy,airbox oraz tego nie jestem pewien-kolektory wydechowe.Kolega jacek1 zwrócił mi uwagę jeszcze na TPS przy gaźnikach,bo moja wiązka jest '94 rok i dopiero od '95 montowano w 750 TPS,ale skoro będę miał CDI od Ace oraz gaźniki to może jakoś się dowiem na które piny sterownika przychodzi ten czujnik.Bez niego moduł wysterowuje zapłon na maksymalne uchylenie przepustnicy,jeździć się da ale jak robić to porządnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczepię się pod temat...mianowicie jak bardzo taka przegazówka na wolnych obrotach do odcięcia jest szkodliwa? u mnie odcięcie jest przy 12,5tyś a czerwone przy 13... nie powiem ale ostatnio sobie trochę tak gazowałem i teraz ogłupiałem po przeczytaniu tego topicu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maciek jak już wciśniesz ten silnik to pochwal się trochę.

Jakiś mały opis by się nadał.

Jeśli szukasz więcej informacji na temat "przeszczepu" to polecam forum ExupBrotherhood.

Ci maniacy zza Wielkiej Wody różne cuda odczyniają.

Pozdrawiam

Edytowane przez Zbyszekm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jacku,serce już mam w garażu,razem z gaźnikami!Biorę także od innego sprzedawcy moduł zapłonowy,instalację elektryczną(dzięki za zwrócenie uwagi na TPS,Ace ma także czujnik zapiętego biegu w związku z czym nie będę się owijał lutownicą tylko plug-and-play zrobimy),do tego airboxy od Ace'a -Zbyszek dzięki za forum,widziałem już w Twoich wcześniejszych tematach to forum i stamtąd właśnie padła informacja żeby nie zakładać puchy od 750 bo ma za mały przepływ powietrza i inne ukształtowanie wlotu tegoż powietrza do gaźników.Także linki od gaźników trzeba wymienić na od Ace'a oraz rury od cieczy chłodzącej(termostat) na silniku które znajdują się pod gaźnikami zakładam od 750 ze względu jak oni to określają inne wartości cieplne czy coś podobnego,chłodnica zostaje od 750.Bread-skrzynia zostaje na zimę,bo nie będę w maju silnika połowić,ale też właśnie czytałem że można to zastosować.Postaram się spisywać koszta części potrzebnych do swapa i co konkretnie w którym miejscu jak rozwiązać.Zrobi się małe podsumowanie dla potomnych :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Postaram się spisywać koszta części potrzebnych do swapa i co konkretnie w którym miejscu jak rozwiązać.Zrobi się małe podsumowanie dla potomnych :icon_mrgreen:

 

no to pytanie - jak tam, udalo sie ???

YZF750R - stary ale jary

KLX250E - tak samo... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...