maciejkruk13 Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Witam Kolegów po mojej dłuższej absencji na Forum! Mam pytanie odnośnie układu zaworowego-czy grzybki zaworowe odłamują się i wpadają do komory spalania na skutek jakieś konkretnej przyczyny? pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Oczywiście wystarczy przekręcić silnik do czerwonego pola i poczekać aż zawór spotka się z dużo większym od siebie tłokiem. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejkruk13 Opublikowano 13 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Sprawa wydarzyła się przy obrotach 11000,zakres czerwony 13000,odcięcie 13500.Jazda była w miarę,to było po trasie około 150km największe odwinięcie i już ostatnie.Żadne przegrzanie nie miało miejsca.Temp. podczas zdarzenia 75-80st,czujnik w chłodnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Z zasady nie obrywa się natychmiast tylko po jakimś czasie od spotkania z tłokiem a odcięcie zapłonu działa tylko pod pełnym obciążeniem i możliwe jest że podczas przegazówki na sprzęgle dostał ten właśnie zawór. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejkruk13 Opublikowano 13 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Jeśli przegazówką na sprzęgle można nazwać jeden jedyny raz wkręcenie silnika na może 8-9tyś obr to mea culpa bo w zeszłym tygodniu na zlocie mi sie zdarzyło pod wpływem emocji postraszyć trochę gapiów,ale zaznaczam że zdaję sobie sprawę iż wkręcanie silnika bez obciążenia jest ryzykowne więc nie byłem zwolennikiem takich zabaw.Zemściło się na mnie w takim razie.W każdym bądź razie z przymusu stanę się chyba pierwszym na tym forum użytkownikiem yzf 750 który transplantuje serce z Ace 1000.Pozdrawiam i dziękuję Piotrze za odpowiedź,przyznam szczerze,że nie przypuszczałem iż takie coś może sie przytrafić w takim silniku jak yzf...jednak może jak widać.Z pozdrowieniami! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 A może tylko dla tego że bez obciążenia silnik wchodzi szybciej na obroty niż pokazuje to obrotomierz obojętnie elektroniczny czy mechaniczny ze względu na bezwładność wskazówki.Przeszczep o którym piszesz nie jest zły tylko czy rama się nie obrazi? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejkruk13 Opublikowano 13 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Rama się obrazi,ale tylko w miejscu mocowania głowicy,mam już schemat adaptera do wytoczenia.Według chłopaków z fzrfahrer.de wszystko pasuje tylko cylindry są kilkanaście milimetrów wyższe niż w 750.Jutro odbieram silnik od Ace 1000 '98 wraz z gaźnikami,pozostaje moduł zapłonowy,airbox oraz tego nie jestem pewien-kolektory wydechowe.Kolega jacek1 zwrócił mi uwagę jeszcze na TPS przy gaźnikach,bo moja wiązka jest '94 rok i dopiero od '95 montowano w 750 TPS,ale skoro będę miał CDI od Ace oraz gaźniki to może jakoś się dowiem na które piny sterownika przychodzi ten czujnik.Bez niego moduł wysterowuje zapłon na maksymalne uchylenie przepustnicy,jeździć się da ale jak robić to porządnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Maćku, nie wiem jak wygląda moduł Ace, może być problem z wtyczkami przy wejściu do modułu, ale pożyjemy, zobaczymy. Myślę, że schematy instalacji elektrycznej już masz. Powodzenia, pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomektychy Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Podczepię się pod temat...mianowicie jak bardzo taka przegazówka na wolnych obrotach do odcięcia jest szkodliwa? u mnie odcięcie jest przy 12,5tyś a czerwone przy 13... nie powiem ale ostatnio sobie trochę tak gazowałem i teraz ogłupiałem po przeczytaniu tego topicu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Juz tam kiedys Piotrek pisal - do 4- 5 tys nie ma strachu.Wyzej to juz na wlasna odpowiedzialnosc dajesz. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Maćku, zapodaj do silnika ACE, skrzynię z YZF750 - efekt gwarantowany :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszekm Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 (edytowane) Maciek jak już wciśniesz ten silnik to pochwal się trochę.Jakiś mały opis by się nadał. Jeśli szukasz więcej informacji na temat "przeszczepu" to polecam forum ExupBrotherhood. Ci maniacy zza Wielkiej Wody różne cuda odczyniają. Pozdrawiam Edytowane 15 Maja 2008 przez Zbyszekm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejkruk13 Opublikowano 16 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Jacku,serce już mam w garażu,razem z gaźnikami!Biorę także od innego sprzedawcy moduł zapłonowy,instalację elektryczną(dzięki za zwrócenie uwagi na TPS,Ace ma także czujnik zapiętego biegu w związku z czym nie będę się owijał lutownicą tylko plug-and-play zrobimy),do tego airboxy od Ace'a -Zbyszek dzięki za forum,widziałem już w Twoich wcześniejszych tematach to forum i stamtąd właśnie padła informacja żeby nie zakładać puchy od 750 bo ma za mały przepływ powietrza i inne ukształtowanie wlotu tegoż powietrza do gaźników.Także linki od gaźników trzeba wymienić na od Ace'a oraz rury od cieczy chłodzącej(termostat) na silniku które znajdują się pod gaźnikami zakładam od 750 ze względu jak oni to określają inne wartości cieplne czy coś podobnego,chłodnica zostaje od 750.Bread-skrzynia zostaje na zimę,bo nie będę w maju silnika połowić,ale też właśnie czytałem że można to zastosować.Postaram się spisywać koszta części potrzebnych do swapa i co konkretnie w którym miejscu jak rozwiązać.Zrobi się małe podsumowanie dla potomnych :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suszi Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 Postaram się spisywać koszta części potrzebnych do swapa i co konkretnie w którym miejscu jak rozwiązać.Zrobi się małe podsumowanie dla potomnych :icon_mrgreen: no to pytanie - jak tam, udalo sie ??? Cytuj YZF750R - stary ale jaryKLX250E - tak samo... ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.