cichyl Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Witam, koledzy po fachu namieszali mi w głowie i nie wiem już sam co lepsze. Po zmianie decyzji z Hondy VFR800 na R1 (trochę dziwna zamiana wiem) byłem nastawiony na model z 2004 roku, ale znowu przeszkoda, znajomi mają GSXR1000, 750 i R1-z 2002 roku i twierdzą że jeśli Yamaha to właśnie z 2002 (niby najlepsza pod względem bezawaryjności), a nie są to ich pierwsze moto! Model z 2004 podoba mi się naj naj, ale z drugiej strony kupuje na kilka lat a nie na 2-3 i nie zamierzam śmigać po torze i po serwisie(za dużo). Może mi coś doradzicie bo po innych tematach z forum nic się nie dowiaduje (oprócz skrzyni) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Kolejna prowokacja... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichyl Opublikowano 9 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Witam wszystkich, niestety na forum nic nie znalazłem co pomogło by mi rozwiązać mój dylemat, a mianowicie: po rezygnacji z VFR800 decyzja padła na R1 tylko którą?? Ja stawiam na model z 2004 bo jest przepiękny itd. lecz znajomi mają R1 z 2002r i twierdzą że są to modele najlepsze z wszystkich i bezawaryjne (nie są to ich pierwsze moto). Co o tym sądzicie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurjuszi Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Ja stawiam na model z 2004 bo jest przepiękny itd. lecz znajomi mają R1 z 2002r i twierdzą że są to modele najlepsze z wszystkich i bezawaryjne (nie są to ich pierwsze moto). Co o tym sądzicie??A mieli jakieś awarie z rocznikiem 2004? Bo jeśli nie to trochę dziwne stwierdzenie... pozdr Cytuj "Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichyl Opublikowano 9 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 A mieli jakieś awarie z rocznikiem 2004? Bo jeśli nie to trochę dziwne stwierdzenie... pozdr właśnie że nie dzieje się nic tylko leją PB, ale czy model na 2004 też ma taką opinię?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 W bardzo duzym skrocie,i ile osiagi na torze nie sa najwazniejsze,to starszy model z dlugoskokowym silnikiem lepiej sie sprawuje na drodze. Wszystko w czym jest lepszy 2004 model sprowadza sie w sumie do jazdy torowej,mimo intensywnego skrobania po glowie nie moge sobie przypomniec w czym moja nowsza R1 jest lepsza od 2002 modelu. W czym gorsza?-Mniej wygodna ( 185 cm)-Fabryczny wydech i katalizator niesamowicie grzeja w D*** i nogi,pelny wydech Ti to eliminuje ale to ko$ztuje,-Moc skoncentrowana na gorze,9000 obr +,starszy silnik ma pare wszedzie,Jak wyzej wywalenie bezuzytecznego EXUP bardzo ladnie wypelnia krzywa momentu obrotowego ale to-$$ - Gorsza ekonomia spalania rzedu 10-20 % Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaZet Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 właśnie że nie dzieje się nic tylko leją PB, ale czy model na 2004 też ma taką opinię?? :icon_mrgreen: :icon_question: :bigrazz: :wink: czyli tak jak słyszałem, PB jest naprawdę zaje..biste ;), podobno R6 jest mniej awaryjne po CPNach, ale ich już nie ma i jest problem :eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichyl Opublikowano 10 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 W bardzo duzym skrocie,i ile osiagi na torze nie sa najwazniejsze,to starszy model z dlugoskokowym silnikiem lepiej sie sprawuje na drodze. Wszystko w czym jest lepszy 2004 model sprowadza sie w sumie do jazdy torowej,mimo intensywnego skrobania po glowie nie moge sobie przypomniec w czym moja nowsza R1 jest lepsza od 2002 modelu. W czym gorsza?-Mniej wygodna ( 185 cm)-Fabryczny wydech i katalizator niesamowicie grzeja w D*** i nogi,pelny wydech Ti to eliminuje ale to ko$ztuje,-Moc skoncentrowana na gorze,9000 obr +,starszy silnik ma pare wszedzie,Jak wyzej wywalenie bezuzytecznego EXUP bardzo ladnie wypelnia krzywa momentu obrotowego ale to-$$ - Gorsza ekonomia spalania rzedu 10-20 % Dzięki, konkretnie i na temat, obraz już zaczyna się klarować :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukepl Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 w ostatnim świecie motocykli masz napisane o zmianach w modelach r1 i r6 są w nim 2 artykuły:Motolegenda: Yamahy serii RSeria R jest już z nami 10 lat. Stała się ikoną sportowego stylu, stanowiąc nowe standardy dla klasy sport. Serii R poświęcamy też naszą technikę, motocykl używany i listyiInnowacje Yamahy w serii R Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osek22 Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 w modelach 2004-2005 jedynym mankamentem byl w niektorych egzemplarzach sypiacy sie czujnik polozenia przepustnicy co objawialo sie od czasu do czasu brakiem reakcji na odkrecanie manetki. poza tym zajebiste moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Kolega ma r1 2004 od nowości i jezdzi bez zadnej awarii do dziś. A turystycznie nią nie jezdzi. Miałem przyjemnosc jezdzic nia po paredziesiąt kilometrów i moto zachowuje sie super, silnik bajka. troszke siedzenie twarde, ale w koncu to nie turystyk. Pozdro ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichyl Opublikowano 15 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Wreszcie miałem okazję pośmigać R1 z 2005 i jednak stwierdziłem że moja wymarzona VFR800 będzie dla mnie lepszym wyborem, siedzenie grzeje się jak cholera, wyjątkowo nie praktyczny i niewygodny ( ale nie od tego on jest) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZammeR_Poz Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 w modelach 2004-2005 jedynym mankamentem byl w niektorych egzemplarzach sypiacy sie czujnik polozenia przepustnicy co objawialo sie od czasu do czasu brakiem reakcji na odkrecanie manetki. poza tym zajebiste moto Nie tylko w R1 to bylo tez np. w Fazerach ale byla to wada fabryczna i usterka zostala naprawiana w ramach gwarancji. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Witam wszystkichnie bede zakladal nowego tematu, nie chce mi sie szukac w innych głównie to czasu brakchce sobie drugie moto sprawic padło na R1- kęno i tu mam do was pytanie, pierwsze jak na razie :icon_mrgreen: wczoraj bylem ogladac taką jedna sztukę i pytam kolesia ile oleju bierzeon do mnie ze 2-3 setki na 1000km i ze to w R1-kach normalne teraz prosze o odpowiedz czy w R1-kach to normalne?? dzieki pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 (edytowane) Witam wszystkichnie bede zakladal nowego tematu, nie chce mi sie szukac w innych głównie to czasu brakchce sobie drugie moto sprawic padło na R1- kęno i tu mam do was pytanie, pierwsze jak na razie :icon_mrgreen: wczoraj bylem ogladac taką jedna sztukę i pytam kolesia ile oleju bierzeon do mnie ze 2-3 setki na 1000km i ze to w R1-kach normalne teraz prosze o odpowiedz czy w R1-kach to normalne?? dzieki pozdrA moze bys uscislil pytanie, dodajac rok i przebieg rzeczonej R1? Moja aktualna FZ1 (silnik z RN12) nie bierze ani grama oleju, pomimo ze zdarza sie na tor wskoczyc. Na razie zrobilem jakies 6500 km od wymiany oleju i zero ubytku :icon_eek:Moj poprzedni FZS 1000(silnik z RN01) bral jakies sladowe ilosci(rzedu 50ml/1000km), a przebieg mial ponad 40 tysiecy km. Nie wiem jak z silnikiem z RN09 i spalaniem oleju.Co do tego, ktora R1 jest lepsza. Im nowsza ,tym ladniejsza. Im starsza , tym ostrzejsza :flesje: Mnie w silniku RN12 wku**ia brak pary na dole. Trzeba toto krecic, zeby jechalo. Jak jakas zdechnieta 600tke :bigrazz:A do tego spalanie w starszych generacjach faktycznie jest mniejsze...Nie mowiac o fatalnej reakcji na dodanie gazu-gaznikowce tego nie znaja!!! Edytowane 7 Sierpnia 2008 przez zajc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.