WLD_Wlodi Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Witam :) http://tzrka.p2a.pl/viewprintable.php?id=1238 Czy to może być realne??:notworthy: Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 (edytowane) teoretycznie może nic nie stoi na przeszkodzie żeby usunąć element elektroniczny wiertarką bez rozbierania modułu... Edytowane 3 Maja 2008 przez teslasim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Ale jaja :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 A możliwe.Ale lepiej nie próbuj jesli nie masz zapasowego modułu bo se nie pojeździsz jak coś pójdzie nie tak... pozdro. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 w większości modułów odblokowanie polega na usunięciu jakiegoś kondensatora czy innego elementu....a to czy go usuniesz śrubokrętem dłutem wypalisz rozwiercisz nie ma żadnego znaczenia byleby nie uszkodzić reszty więc opisany sposób jest całkowicie realny Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Całkiem sprytny sposób, to jest podobnie jak to jest w chińskich skutach 4T, tam się przecina pewien kabelek, który idzie do modułu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Z tym kondensatorem to by było realne. Pewnie był włączony równolegle i zależnie od częstotliwości impulsów rosła jego reaktancja i jakby zwierał impuls do masy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Całkiem sprytny sposób, to jest podobnie jak to jest w chińskich skutach 4T, tam się przecina pewien kabelek, który idzie do modułu.czerwony albo zielony :flesje: to pewnie saperzy się tym zajmują... ja też sobie wywierce dziurke na 5mm w cylindrze moze dostane z 10km za free :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiatex Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Ja mam identyczny moduł w dt:) Dam do jakiegoś elektronika żeby to zrobił w mniej drastyczny sposób. Jak zrobie to dam znać Mi też nie chce iść pow. 8 tyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 wiertełko 5 i dawaj! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiatex Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Ciekawe ile nowy kosztuje :) Doszedłem do wniosku że to dość brutalny sposób http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/168 jakby ktoś przetłumaczył komentarze na dole :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 czerwony albo zielony :biggrin: to pewnie saperzy się tym zajmują... ja też sobie wywierce dziurke na 5mm w cylindrze moze dostane z 10km za free :) Nie nie to nie chodzi o byle jaki kabelek ;) chodzi o taki co wchodzi do modułu z takiego badziewia, które znajduje sie przy tylnym kole.Jest to taki czujnik który podaje informacje do modułu o prędkości obrotowej tylnego koła.Jednak kto ma taki moduł to wiertarka w ręke wiertełko 5 i jazda w literke O w module :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 tego nie da sie zrobić w mniej drastyczny sposób bo tam wśrodku elektronika jest zalana ... nie rozdłubiesz tego raczej bez uszkodzenia tego co jest w środku... nowy moduł pewnie ponad 100 grubo.........z tym że w starych moto np mtx jest to moduł tyrystorowy chałupniczo można wykonać zamiennik za 20 zł.... gorzej jak to jest tranzystorowy :icon_biggrin: Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 kolega tak robil w skuterze, ale wycial plastiku kawalem i przecial blaszke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Z tym kondensatorem to by było realne. Pewnie był włączony równolegle i zależnie od częstotliwości impulsów rosła jego reaktancja i jakby zwierał impuls do masy.Reaktancja pojemnościowa maleje ze wzrostem częstotliwości. Poza tym stosowanie kondensatora równolegle w układzie impulsowym nie jest szczególnie dobrym pomysłem - będzie się nam impuls całkował. Pewnie siedział tam jakiś kondensator tylko w innym układzie, odcinał albo opóźniał zapłon. W każdym razie brawa dla inżyniera, który wymyślił taki sprytny sposób na blokowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.