rufioto Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Drodzy motocyklisci! zamierazam kupic Yamaha WR250R http://www.yamaha-motor.pl/products/motorc...?view=techspecs lecz za nim to uczynie chce zapytac fachowcow czy mozecie polecic lepszy sprzet w podobnej cenie? pozdrawiam rufioto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Mi jakoś nie podoba sie ta nowa WR'ka. Ja wolałbym CRF 250X taką jak jest w linku.http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M695840Parę razy widziałem na allegro że można dorwać ją za 20k nówkę. W porównaniu jest mi ciężko bo WR'ki na żywo nie widziałem.Pozdro i udanego wyboru. :clap: :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 w majowym świecie motocykli masz test WR250R. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Mi jakoś nie podoba sie ta nowa WR'ka. Ja wolałbym CRF 250X taką jak jest w linku.http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M695840Parę razy widziałem na allegro że można dorwać ją za 20k nówkę. W porównaniu jest mi ciężko bo WR'ki na żywo nie widziałem.Pozdro i udanego wyboru. :lapad: :icon_eek: Tylko, że kolega zastanawia się nad kupnem wr250R a to jest zupełnie inny motocykl niż WR250F i również zupełnie inna klasa, co CRFX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Tylko, że kolega zastanawia się nad kupnem wr250R a to jest zupełnie inny motocykl niż WR250F i również zupełnie inna klasa, co CRFXOch sorry za wprowadzenie w błąd. :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Moim zdaniem jedyną alternatywą dla tego motocykla moze byc DRZ 400E. Osobiście podoba mi sie taka koncepcja motocykla jak WR250R. Motocykl dobrze wykonany z przyzwoitym zawieszeniem, całkiem mocnym silnikiem, do niedzielnego endurowania albo wycieczek off-road idealne. Yamahe mogli byśmy porównać raczej ze sprzetami typu KLX250/300R, XR250R, DRZ250 czy TTR250. Ale dlaczego wybrał bym DRZ ??!! Po pierwsze motocykl bardziej uterenowiony, lepszy zawias, mocniejszy silnik i również tańsze koszty exploatacji nie porównywalne do maszyn wyczynowych. Musisz się zdecydować do czego ma Ci sluzyc ta maszyna, Jezeli do niedzielnej wycieczki w lekki albo średni teren i na asffalt to bierz WR250R. Jeżeli głównie do latania w terenie ale za rozsądne pieniądze ja proponuje DRZ400E (nie S!!), Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 No DRZ by sie nadała bo to bardzo dobry sprzęt możesz też zobaczyć na KLX 450 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M637851 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Panowie, KLX'y to hardy i będą żłopać wahe ( bo przecie moc nie bierze się z powietrza :) ) a KLR to ciężka sprawa bo teraz już jest tylko 650 który jest ciężki KLE 500 to niewiele lepsze rozwiązanie a 250 przestał być produkowany chyba w 2005 i będzie miał gorszą charakterystyke pracy od WR-ki ( tak mi się tylko wydaje po tabelkach ) To tyle ze stajni zielonych odemnie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufioto Opublikowano 3 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Wielkie dzieki Panowie!co fachowcy to fachowcy!!!!motto ma sluzyc mi przede wszytkim do dojazdow do pracy...pracuje w centrum Gdanska i stanie w korasach nie bardzo mnie bawi. Mieszkam przy obwodnicy i znam pare polno-lesnych sciezek ktore beda dostepne tylko dla jednosladu. Oprocz tego bede jezdzil po lesnych duktach i polnych drogach...tory odpadaja. Mysle ze WR mnie w pelni zadowoli chodz pewnie moglbym cos kupic za mniejsze pieniadze.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
compucar Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 (edytowane) Wobec tego WR250R to motocykl stworzony dla Ciebie. Swoją drogą WR450R będzie bardzo ciekawy jesli zachowa te 126kg i cenę do 25kzł. Dobre zawiasy, aluminiowa rama, mocny silnik i niska masa - w swoim XTku chętnie zamienił bym 8koni na 50kg wagi. Edytowane 3 Maja 2008 przez compucar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufioto Opublikowano 3 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Powiem szczerze myslalem o XT 660 ale przemowila do mnie masa sprzetu.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 A ja bym Ci jednak zaproponowal DR-Z 400 S. Wersja E fabrycznie jest bez kierunkowskazow, licznikow, lusterek itp, czyli troche trzeba pogrzebac zeby spokojnie mozna bylo jezdzic po drodze bez obaw ze policja sie przyczepi. wymiana oleju co 60 motogodzin, regulacja zaworow co 5 tys. km. Nie ma predkosciomierza, bez problemu mozna zamontowac rowerowy ale po co? To wszystko juz jest w wersj "S". Powiem tak, jezdzilem w czwartek WR250R na dniach otwartych Yamahy, fajna maszyna dla jakiegos mlodzienca ktory zaczyna przygode z enduro. prowadzi sie ok ale sczerze slaba jak cholera, wiem wiem ze teraz sie odezwa Ci ze mozna odblokowac, lepszy tlumik wstawic itp. to wtedy jakos poleci ale jaki jest sens wydawac tyle kasy skoro za ta cene masz nowa DR-Z 400 S. Mocy w zupelnosci Ci wystarczy do tego jak chcesz jezdzic a przy okazji komfortowo bedziesz mial na drodze jezdzac motocyklem z pelna homologacja. Do tego serwis nakazuje wymiane oleju co 6 tys. km a regulacja zaworow co 24 tys (lepiej co 12 tys sprawdzic dla swietego spokoju). Szczerze, bedziesz z tego motocykla naprawde zadowolony! Zreszta idz do dilera Suzuki i Yamahy i przejedz sie na tych sprzetach to sam bedziesz wiedzial ktory lepszy. Dla mnie DR-Z 400 S to idealny motocykl zastępujący moją kochaną DR 350 :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
compucar Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 (edytowane) DRZ400 to faktycznie był świetny motocykl, tyle ze technologicznie jest w tej chwili mocno przestarzały. A do celów przedstawionych powyżej 30 kucy w terenie absolutnie wystarczy. Poza terenem trzeba oczywiście brać na to poprawkę ale do miasta równiez styknie. Edytowane 4 Maja 2008 przez compucar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MichuPl Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Dlaczego przestarzały?? mam drz e i jezdziłem yz 250 i jakoś drz nie wydaje mi sie gorsza no moze skrzynia mogła by być jak w yz ale to wszystko drz rulezzzzzzzzzzz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 nie za bardzo rozumiem przestarzały,no może nie ma USD ale to o nicym nei świadczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.