Skocz do zawartości

Yamaha WR250R


Rekomendowane odpowiedzi

Mi jakoś nie podoba sie ta nowa WR'ka. Ja wolałbym CRF 250X taką jak jest w linku.

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M695840

Parę razy widziałem na allegro że można dorwać ją za 20k nówkę. W porównaniu jest mi ciężko bo WR'ki na żywo nie widziałem.

Pozdro i udanego wyboru. :clap: :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi jakoś nie podoba sie ta nowa WR'ka. Ja wolałbym CRF 250X taką jak jest w linku.

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M695840

Parę razy widziałem na allegro że można dorwać ją za 20k nówkę. W porównaniu jest mi ciężko bo WR'ki na żywo nie widziałem.

Pozdro i udanego wyboru. :lapad: :icon_eek:

 

 

 

Tylko, że kolega zastanawia się nad kupnem wr250R a to jest zupełnie inny motocykl niż WR250F i również zupełnie inna klasa, co CRFX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem jedyną alternatywą dla tego motocykla moze byc DRZ 400E. Osobiście podoba mi sie taka koncepcja motocykla jak WR250R. Motocykl dobrze wykonany z przyzwoitym zawieszeniem, całkiem mocnym silnikiem, do niedzielnego endurowania albo wycieczek off-road idealne. Yamahe mogli byśmy porównać raczej ze sprzetami typu KLX250/300R, XR250R, DRZ250 czy TTR250. Ale dlaczego wybrał bym DRZ ??!! Po pierwsze motocykl bardziej uterenowiony, lepszy zawias, mocniejszy silnik i również tańsze koszty exploatacji nie porównywalne do maszyn wyczynowych. Musisz się zdecydować do czego ma Ci sluzyc ta maszyna, Jezeli do niedzielnej wycieczki w lekki albo średni teren i na asffalt to bierz WR250R. Jeżeli głównie do latania w terenie ale za rozsądne pieniądze ja proponuje DRZ400E (nie S!!),

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, KLX'y to hardy i będą żłopać wahe ( bo przecie moc nie bierze się z powietrza :) ) a KLR to ciężka sprawa bo teraz już jest tylko 650 który jest ciężki KLE 500 to niewiele lepsze rozwiązanie a 250 przestał być produkowany chyba w 2005 i będzie miał gorszą charakterystyke pracy od WR-ki ( tak mi się tylko wydaje po tabelkach )

 

To tyle ze stajni zielonych odemnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzieki Panowie!co fachowcy to fachowcy!!!!

motto ma sluzyc mi przede wszytkim do dojazdow do pracy...pracuje w centrum Gdanska i stanie w korasach nie bardzo mnie bawi. Mieszkam przy obwodnicy i znam pare polno-lesnych sciezek ktore beda dostepne tylko dla jednosladu. Oprocz tego bede jezdzil po lesnych duktach i polnych drogach...tory odpadaja. Mysle ze WR mnie w pelni zadowoli chodz pewnie moglbym cos kupic za mniejsze pieniadze.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wobec tego WR250R to motocykl stworzony dla Ciebie.

Swoją drogą WR450R będzie bardzo ciekawy jesli zachowa te 126kg i cenę do 25kzł. Dobre zawiasy, aluminiowa rama, mocny silnik i niska masa - w swoim XTku chętnie zamienił bym 8koni na 50kg wagi.

Edytowane przez compucar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym Ci jednak zaproponowal DR-Z 400 S.

Wersja E fabrycznie jest bez kierunkowskazow, licznikow, lusterek itp, czyli troche trzeba pogrzebac zeby spokojnie mozna bylo jezdzic po drodze bez obaw ze policja sie przyczepi. wymiana oleju co 60 motogodzin, regulacja zaworow co 5 tys. km. Nie ma predkosciomierza, bez problemu mozna zamontowac rowerowy ale po co? To wszystko juz jest w wersj "S".

Powiem tak, jezdzilem w czwartek WR250R na dniach otwartych Yamahy, fajna maszyna dla jakiegos mlodzienca ktory zaczyna przygode z enduro. prowadzi sie ok ale sczerze slaba jak cholera, wiem wiem ze teraz sie odezwa Ci ze mozna odblokowac, lepszy tlumik wstawic itp. to wtedy jakos poleci ale jaki jest sens wydawac tyle kasy skoro za ta cene masz nowa DR-Z 400 S. Mocy w zupelnosci Ci wystarczy do tego jak chcesz jezdzic a przy okazji komfortowo bedziesz mial na drodze jezdzac motocyklem z pelna homologacja. Do tego serwis nakazuje wymiane oleju co 6 tys. km a regulacja zaworow co 24 tys (lepiej co 12 tys sprawdzic dla swietego spokoju).

Szczerze, bedziesz z tego motocykla naprawde zadowolony! Zreszta idz do dilera Suzuki i Yamahy i przejedz sie na tych sprzetach to sam bedziesz wiedzial ktory lepszy. Dla mnie DR-Z 400 S to idealny motocykl zastępujący moją kochaną DR 350 :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DRZ400 to faktycznie był świetny motocykl, tyle ze technologicznie jest w tej chwili mocno przestarzały. A do celów przedstawionych powyżej 30 kucy w terenie absolutnie wystarczy. Poza terenem trzeba oczywiście brać na to poprawkę ale do miasta równiez styknie.

Edytowane przez compucar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość MichuPl

Dlaczego przestarzały?? mam drz e i jezdziłem yz 250 i jakoś drz nie wydaje mi sie gorsza no moze skrzynia mogła by być jak w yz ale to wszystko drz rulezzzzzzzzzzz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...