Szafir Opublikowano 1 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 mam vn800, 2 lata temu zrobiłem sobie bagażnik- /w albumie są fotki/- z mocowaniem kierunków. w oryginle wrzucisz tylko malutkie skośne sakwy :icon_mrgreen: . Ale VN to dobry sprzęt do pzeróbek Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igor Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 Dzięki za już i proszę o jeszcze.Nie chodzi mi wyłącznie o przesunięcie kierunków do tyłu ale o pomoc w rozważeniu tematu wożenia gratów. Wolałbym jednak jakąś koncepcję szybko zdejmowanych / zakładanych pojemników (sakw) - chyba nie chcę ich wozić na codzień.Koledzy - praktycy, jak to robicie ?pzdr Cytuj Znawcy mówią, że znacznie zabawniej jest najpierw się kochać, a potem zadawać pytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 witam,ja mam na "stałe" małe sakwy luisa. b. dobre rozwiązanie, nie przeszkadzają a zawsze coś możesz zapakować. jadąc dalej, zakupiłem worki (również luisa), które troczę na sakwy i "olbrzymi" bagażniczek z tyły na płetwie (vn 800A). i już.pozdro :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igor Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 witam,ja mam na "stałe" małe sakwy luisa. b. dobre rozwiązanie, nie przeszkadzają a zawsze coś możesz zapakować. jadąc dalej, zakupiłem worki (również luisa), które troczę na sakwy i "olbrzymi" bagażniczek z tyły na płetwie (vn 800A). i już.pozdro :icon_biggrin: Masz jakieś zdjęcie/a tego patentu?pzdr Cytuj Znawcy mówią, że znacznie zabawniej jest najpierw się kochać, a potem zadawać pytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 (edytowane) Kolego rozwiązań jest kilka tanich i prostych...Jedziesz sam to kupujesz worek louisa poj. 50 litrów za około 30 zł dwa ekspandery do przypiecia i jedziesz...Jeździsz we dwoje to jak szafir napisal bagażniczek i wtedy worek tam, a na boki polecam sakwy tekstylne np. firmy metro (te mniejsze ok. 170 zł) poj 30 litrów każda łatwo zakładasz i demontujesz zarówno puste jak i zapakowane bardzo wygodne rozwiązanie.Jeżdziłem z sakwami ze skóry pożyczonymi (fakt nie były one najwyższych lotów) po 3 tyś. km wyglądały gorzej niż źle zaciekały strasznie i zdeformowaly sie po 400 km w deszczu... Kupiłem teksylne i już nigdy nie pomyślę o sakwach ze skóry. Wybór należy do Ciebie. Powiem tak koszty niskie wygoda i jeździsz motorem jak autobusem jeśli nie potrzebujesz... Za sakwy skórzane naprawdę dobrej jakości trzeba zapłacić ok. 900 zł. Na codzień, żeby jakąś pierdołe przewieźć polecam pająka. Edytowane 3 Lipca 2006 przez _siwy_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 witam,wiem, że taki lub podobny temat już był, mówiliście o zbyt ubogich mieszankach, zmianach w gaźniku (o co cho ? :icon_mrgreen: ) i podobnych tematach ...jako laik (pierwszy raz mam japończyka) chciałbym wiedzieć w jaki sposób można prowadzić kosmetyczne zmiany aby vulcanik lepiej ciągnął :icon_mrgreen: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 witam,wiem, że taki lub podobny temat już był, mówiliście o zbyt ubogich mieszankach, zmianach w gaźniku (o co cho ? :icon_mrgreen: ) i podobnych tematach ...jako laik (pierwszy raz mam japończyka) chciałbym wiedzieć w jaki sposób można prowadzić kosmetyczne zmiany aby vulcanik lepiej ciągnął :icon_mrgreen: pozdro Laikowi sugeruje oddanie motocykla w ręce specjalistów albo zmianę VN 800 na VN 1500/1600 :icon_mrgreen: . Trzeba zmienić wydechy, filtr powietrza i airbox i zmienic dysze w gaźniku. Po takim zabiegu powinno przybyć od 5 do 15% KM i Nm. No i wygładzisz przebieg krzywej momentu obrotowego (nawet przy niewielkim przyroście mocy max bedzie wyraźna poprawa dynamiki). Tyle, że bez hamowni raczej Ci się nie uda tego zestroić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Laikowi sugeruje oddanie motocykla w ręce specjalistów albo zmianę VN 800 na VN 1500/1600 :icon_mrgreen: . Trzeba zmienić wydechy, filtr powietrza i airbox i zmienic dysze w gaźniku. Po takim zabiegu powinno przybyć od 5 do 15% KM i Nm. No i wygładzisz przebieg krzywej momentu obrotowego (nawet przy niewielkim przyroście mocy max bedzie wyraźna poprawa dynamiki). Tyle, że bez hamowni raczej Ci się nie uda tego zestroić. a znasz takich specjalistów z okolic łodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 4 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Kupujesz z netu:- K&N + w komplecie wkład modyfikujący airbox - 200 zł- JetKit - 270 zł- dobry wydech- ebay.de lub nowy to od 800 - 1900 zł- lub patroszysz swój /tak jak ja :icon_mrgreen: /Wszystko możesz założyć w zaciszu garażowym sam, ale strojenie dolotu+wydechu obowiązkowo hamownia.za taki pomiar /czyli regulacja aż do skutku/ nie powinni skasować więcej niż 200 zł. Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Kupujesz z netu:- K&N + w komplecie wkład modyfikujący airbox - 200 zł- JetKit - 270 zł- dobry wydech- ebay.de lub nowy to od 800 - 1900 zł- lub patroszysz swój /tak jak ja :icon_mrgreen: /Wszystko możesz założyć w zaciszu garażowym sam, ale strojenie dolotu+wydechu obowiązkowo hamownia.za taki pomiar /czyli regulacja aż do skutku/ nie powinni skasować więcej niż 200 zł. co to jest JetKit ? :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 co to jest JetKit ? :icon_mrgreen: To zestaw dysz do gaznika/ gaznikow ... Pompka- a masz moze ten twoj zestaw do Intrudera jeszcze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filon89 Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 przesiądz sie na innego sprzęta ale jeśli nie to polecam wymiane tłumika i cylinder w zależności co chcesz osiągnać o mniejszym lub większym skoku =] a przy gaźniku lepiej nie majstruj tylko wirek w baku powstaje żadnych widocznych efektów nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 4 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 (edytowane) przesiądz sie na innego sprzęta ale jeśli nie to polecam wymiane tłumika i cylinder w zależności co chcesz osiągnać o mniejszym lub większym skoku =] a przy gaźniku lepiej nie majstruj tylko wirek w baku powstaje żadnych widocznych efektów nie majak nic nie masz do powiedzenia, to nie wnikaj w temat :icon_mrgreen: nie chcę cie obrażać bo jesteś młody, ale to co piszesz oznacza kompletny brak rozeznania kwesti przeróbek w moto 4-suwowym, a twoje wywody skuterowe przenieś na działu piździków. :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: aaa sorry zapomniałem linka wkleić bo się zagotowałem przy czytaniu wypocin speca filona :icon_mrgreen: oto link- trochę o dyno jet'cie:=>DynoJet<= Edytowane 4 Lipca 2006 przez Szafir Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filon89 Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 fakt w ten sposób przerabiali mi 2t byłem pewien że nie ma to większej różnicy specem nie jestem i nie uważam sie za takiego opisuje to co zmieniłem w swojim byłym moto i co dało duże efekty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 hary kapuchan-> Prawde mówiąc to niemam nikogo kto by to zrobił. W Warszawie kilka lat temu na hasło "tuning choppera" serwisanci wybuchali smiechem lub coś mętnie tłumaczyli o braku efektów, dużym spalaniu i szybkim wybuchu silnika. Ewentualnie wkładali zestaw Dyno Jeta i ustawiali na zalecenia producenta nie patrząc na resztę. Można to zrobić samemu ale jak sięnie czujesz na siłach to lepiej sobie odpóśc. To zestaw dysz do gaznika/ gaznikow ... Pompka- a masz moze ten twoj zestaw do Intrudera jeszcze? Mam. Ludzie nie dośc, że motorów nie chca kupowac to i akcesoria olewają :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.