Skocz do zawartości

Kawasaki VN 800 - Vulcan 800 (temat zbiorczy)


Szafir
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki za już i proszę o jeszcze.

Nie chodzi mi wyłącznie o przesunięcie kierunków do tyłu ale o pomoc w rozważeniu tematu wożenia gratów. Wolałbym jednak jakąś koncepcję szybko zdejmowanych / zakładanych pojemników (sakw) - chyba nie chcę ich wozić na codzień.

Koledzy - praktycy, jak to robicie ?

pzdr

Znawcy mówią, że znacznie zabawniej jest najpierw się kochać, a potem zadawać pytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

ja mam na "stałe" małe sakwy luisa. b. dobre rozwiązanie, nie przeszkadzają a zawsze coś możesz zapakować. jadąc dalej, zakupiłem worki (również luisa), które troczę na sakwy i "olbrzymi" bagażniczek z tyły na płetwie (vn 800A). i już.

pozdro :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

ja mam na "stałe" małe sakwy luisa. b. dobre rozwiązanie, nie przeszkadzają a zawsze coś możesz zapakować. jadąc dalej, zakupiłem worki (również luisa), które troczę na sakwy i "olbrzymi" bagażniczek z tyły na płetwie (vn 800A). i już.

pozdro :icon_biggrin:

 

Masz jakieś zdjęcie/a tego patentu?

pzdr

Znawcy mówią, że znacznie zabawniej jest najpierw się kochać, a potem zadawać pytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego rozwiązań jest kilka tanich i prostych...

Jedziesz sam to kupujesz worek louisa poj. 50 litrów za około 30 zł dwa ekspandery do przypiecia i jedziesz...

Jeździsz we dwoje to jak szafir napisal bagażniczek i wtedy worek tam, a na boki polecam sakwy tekstylne np. firmy metro (te mniejsze ok. 170 zł) poj 30 litrów każda łatwo zakładasz i demontujesz zarówno puste jak i zapakowane bardzo wygodne rozwiązanie.

Jeżdziłem z sakwami ze skóry pożyczonymi (fakt nie były one najwyższych lotów) po 3 tyś. km wyglądały gorzej niż źle zaciekały strasznie i zdeformowaly sie po 400 km w deszczu...

Kupiłem teksylne i już nigdy nie pomyślę o sakwach ze skóry. Wybór należy do Ciebie. Powiem tak koszty niskie wygoda i jeździsz motorem jak autobusem jeśli nie potrzebujesz... Za sakwy skórzane naprawdę dobrej jakości trzeba zapłacić ok. 900 zł. Na codzień, żeby jakąś pierdołe przewieźć polecam pająka.

Edytowane przez _siwy_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

wiem, że taki lub podobny temat już był, mówiliście o zbyt ubogich mieszankach, zmianach w gaźniku (o co cho ? :icon_mrgreen: ) i podobnych tematach ...

jako laik (pierwszy raz mam japończyka) chciałbym wiedzieć w jaki sposób można prowadzić kosmetyczne zmiany aby vulcanik lepiej ciągnął :icon_mrgreen:

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

wiem, że taki lub podobny temat już był, mówiliście o zbyt ubogich mieszankach, zmianach w gaźniku (o co cho ? :icon_mrgreen: ) i podobnych tematach ...

jako laik (pierwszy raz mam japończyka) chciałbym wiedzieć w jaki sposób można prowadzić kosmetyczne zmiany aby vulcanik lepiej ciągnął :icon_mrgreen:

 

pozdro

 

Laikowi sugeruje oddanie motocykla w ręce specjalistów albo zmianę VN 800 na VN 1500/1600 :icon_mrgreen: . Trzeba zmienić wydechy, filtr powietrza i airbox i zmienic dysze w gaźniku. Po takim zabiegu powinno przybyć od 5 do 15% KM i Nm. No i wygładzisz przebieg krzywej momentu obrotowego (nawet przy niewielkim przyroście mocy max bedzie wyraźna poprawa dynamiki). Tyle, że bez hamowni raczej Ci się nie uda tego zestroić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Laikowi sugeruje oddanie motocykla w ręce specjalistów albo zmianę VN 800 na VN 1500/1600 :icon_mrgreen: . Trzeba zmienić wydechy, filtr powietrza i airbox i zmienic dysze w gaźniku. Po takim zabiegu powinno przybyć od 5 do 15% KM i Nm. No i wygładzisz przebieg krzywej momentu obrotowego (nawet przy niewielkim przyroście mocy max bedzie wyraźna poprawa dynamiki). Tyle, że bez hamowni raczej Ci się nie uda tego zestroić.

 

 

a znasz takich specjalistów z okolic łodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupujesz z netu:

- K&N + w komplecie wkład modyfikujący airbox - 200 zł

- JetKit - 270 zł

- dobry wydech- ebay.de lub nowy to od 800 - 1900 zł- lub patroszysz swój /tak jak ja :icon_mrgreen: /

Wszystko możesz założyć w zaciszu garażowym sam, ale strojenie dolotu+wydechu obowiązkowo hamownia.

za taki pomiar /czyli regulacja aż do skutku/ nie powinni skasować więcej niż 200 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupujesz z netu:

- K&N + w komplecie wkład modyfikujący airbox - 200 zł

- JetKit - 270 zł

- dobry wydech- ebay.de lub nowy to od 800 - 1900 zł- lub patroszysz swój /tak jak ja :icon_mrgreen: /

Wszystko możesz założyć w zaciszu garażowym sam, ale strojenie dolotu+wydechu obowiązkowo hamownia.

za taki pomiar /czyli regulacja aż do skutku/ nie powinni skasować więcej niż 200 zł.

 

 

co to jest JetKit ? :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przesiądz sie na innego sprzęta ale jeśli nie to polecam wymiane tłumika i cylinder w zależności co chcesz osiągnać o mniejszym lub większym skoku =] a przy gaźniku lepiej nie majstruj tylko wirek w baku powstaje żadnych widocznych efektów nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przesiądz sie na innego sprzęta ale jeśli nie to polecam wymiane tłumika i cylinder w zależności co chcesz osiągnać o mniejszym lub większym skoku =] a przy gaźniku lepiej nie majstruj tylko wirek w baku powstaje żadnych widocznych efektów nie ma

jak nic nie masz do powiedzenia, to nie wnikaj w temat :icon_mrgreen: nie chcę cie obrażać bo jesteś młody, ale to co piszesz oznacza kompletny brak rozeznania kwesti przeróbek w moto 4-suwowym, a twoje wywody skuterowe przenieś na działu piździków. :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

 

aaa sorry zapomniałem linka wkleić bo się zagotowałem przy czytaniu wypocin speca filona :icon_mrgreen:

oto link- trochę o dyno jet'cie:

=>DynoJet<=

Edytowane przez Szafir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hary kapuchan-> Prawde mówiąc to niemam nikogo kto by to zrobił. W Warszawie kilka lat temu na hasło "tuning choppera" serwisanci wybuchali smiechem lub coś mętnie tłumaczyli o braku efektów, dużym spalaniu i szybkim wybuchu silnika. Ewentualnie wkładali zestaw Dyno Jeta i ustawiali na zalecenia producenta nie patrząc na resztę.

 

Można to zrobić samemu ale jak sięnie czujesz na siłach to lepiej sobie odpóśc.

 

 

To zestaw dysz do gaznika/ gaznikow ...

Pompka- a masz moze ten twoj zestaw do Intrudera jeszcze?

 

 

Mam. Ludzie nie dośc, że motorów nie chca kupowac to i akcesoria olewają :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...