Szafir Opublikowano 31 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 możesz załadować taką na jaką pozwoli ci rozstaw wahacza... ja mam standard - 140, kupiłem bo była okazja a rozglądałem się za 160/16. Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 Witam kolegów,Od przedwczoraj mam drobny problem ze swoją kawą, otóż: wracałem dość szybko z przejażdżki, gdyż gonił mnie deszcz i pewnym momencie motocykl przestał reagować na manetkę gazu, zachowuje się tak jakby się dusiła. Na wolnych obrotach pracuje wzorowo, ale za każdym razem kiedy chcę przyspieszyć zachowuje się jakby brakowało jej wachy /kocił pełny/. Nie może być to wina paliwa /przejechałem 50 km bez problemu/. Poradźcie – może to świece, może gaźnik ????pozdrawiam :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demon Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 a moze filtr paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 Jeżeli zlało cię deszczem, to przez jakąś nieszczelność do gaźników mogła dostać się deszczówka. Przez filtr powietrza, łącznik między filtrem a gaźnikiem, nawet wlew paliwa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz01 Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 Może odpowietrzenie baku ?Łukasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jami Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 Podobną przygodę mieliśmy z Wild Starem kolegi, nie chciał jechać , pracował wyłącznie na jałowym biegu.Wylaliśmy ok. pół litra wody ze zbiornika.Moto tankowane było od kilku dni w Niemczech, kompletnie zalany wodą filtr paliwa, benzyna jako lżejsza pływała sobie górą, co nieco jej się dostawało do dysz.Wymień paliwo w zbiorniku, lub dodaj z pół litra denaturatu, zmień filtr paliwa, jeżeli jest.Powinno być ok.Ja stawiam na wodę .Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 dzięki Wszystkim :) ,rozłożyłem, wyczyściłem i chodzi dobrze ... :flesje: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 4 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 napisz co to dokładnie było - każdemu /VN800/ się może przytrafić - i będzie już diagnoza :) Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 napisz co to dokładnie było - każdemu /VN800/ się może przytrafić - i będzie już diagnoza :flesje: widzisz, o to chodzi, że do końca nie wiem :) , najrawdopodobniej odrobina wody, lub jakieś zanieczyszczenie blokowało gaźnik. wysatrczyło wyczyścić i jest ok.a przy okazji zapytam - nie masz instrukcji do swojego clasica? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Polecam wydawnictwo CLYMER. Tez nie tak dawno mialem problem instrukcji - serwisowki do Dandusia. Zakupilem ich knizke i jestem zadowolony. FUll wypasik jesli chodzi o serwis, naprawe itd. To kompendium wiedzy nt vulkanow i classic - 400 stron wypasu.Schematy elektryczne itd. W Polsce rozprowadza to firma Haynes czy jakos tak. Jedyny mankament to j. angielski, ale dla mnie akurat to zaden problem.Z reszta jest tu mase fotek przy opisach i kazdy kto choc troszku liznal techniki, a nie wlada ichnim jezykiem, bedzie wiedzial co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 6 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 sorry za OT - ale podepnę się do tematu:-ile wam pali VN 800?- przy jeździe spokojnej w 2 osoby- ok 5,9 - 6,2 l- 2 osoby + bagaż, namiot 110-130km/h - max 6,5 lale generalnie rzadko kiedy schodzę poniżej 6 i nigdy nie spalił więcej niż 6,5 l.Jak u was? Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 spalanie w okolicach 5,5 - 6,5 litrów dla vn to standard. wypróbowałem w wielu sytuacjach - miasto, trasa, lato zima - inaczej być nie chce !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 Hehe,racja. Moj Dandy pali jak jade solo i "ostro dokladam do pieca", jakies wlasnie 5,5 l. W dwie osoby zaladowany na maxa do 6 l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igor Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 (edytowane) Rozważam temat okazjonalnego zabierania bagażu na vn 800. Najchętniej w sakwach ew. w czymś innym, co dałoby się zdjąć z moto i zakładać tylko w miarę potrzeby. Ostatnio przymierzałem sakwy tekstylne ale okazało się, że tylne kierunki są za blisko i najlepiej byłoby je przesunąć do tyłu a to ponoć nie takie proste.Poradźcie, pls jak rozwiązać temat wożenia klamotów (sakwy czy coś innego, jeżeli sakwy to jakie), żeby było dobrze, ładnie i niespecjalnie drogo?dzięki i pzdr Edytowane 30 Czerwca 2006 przez Igor Cytuj Znawcy mówią, że znacznie zabawniej jest najpierw się kochać, a potem zadawać pytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr_pl Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 Ostatnio przymierzałem sakwy tekstylne ale okazało się, że tylne kierunki są za blisko i najlepiej byłoby je przesunąć do tyłu a to ponoć nie takie proste.Poradźcie, pls jak rozwiązać temat wożenia klamotów (sakwy czy coś innego, jeżeli sakwy to jakie), żeby było dobrze, ładnie i niespecjalnie drogo?dzięki i pzdr Był tu niedawno taki temat: chopper, cruiser, a plastikowe kufry i sakwy tekstylne, czy sakwy i kufry skórzane. Zdecydowana większość stwierdziła, że wszelkie plastiki, czy tekstylia pasują do tego typu moto jak przysłowiowej świni dzwonek. Rozważ opcję sakw skórzanych mocowanych na solidnych uchwytach i wożonych na codzień (naprawdę są przydatne) i skórzanego kufra, zakładanego opcjonalnie na bagażnik, w przypadku takiej potrzeby. Wybór sakw i kufrów ze skóry jest naprawde duży, każdy podpasuje coś dla siebie. A przesunięcie kierunkowskazów to nie jest wielki problem, miałem virażkę, więc wiem coś o tym. Potrzebna jest tylko koncepcja i chęci. Koledzy, jeżdżący vn, podpowiedzcie coś, co zrobić z tymi kierunkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.